500e kolmeksi viikoksi
vuokrat ja kaikki laskut maksettu.
eli tuo on ruokaan ja bussilippuihin
1 aikuinen ja 1 teini.
Tarkotus saada viikon ruoat mahd halvalla. mitä voisin tehdä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Paperi on kallista, siteet ja suihkugeelit. Apteekin käsikauppatuotteet.
Ei niitä jatkuvasti tarvitse ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viiden hengen perhe ja 150 euroa viikossa riittää kauppalaskuihin (ruoka + taloustuotteet)
Helpottaa kummasti, kun teet koko viikon ruokalistan ja siitä ostoslistan ja käyt kerralla ostamassa. Korkeintaan maitoa ja tuoretta leipää sitten joskus viikon puolivälissä.
Meillä itseasiassa tilataan cittarista suoraan kotiin ruuat kerran viikossa. Jos käy kaupassa 3-4 kertaa viikossa, niin silloin tulee aina jotain ylimääräistä mukaan ja se prosentuaalisesti nostaa menoja monella.
Tilaan myös kotiin ruoat. ap
Miten saat ruokaan kahdelle kulumaan 500e/3vk?
Ap, mikset vastaa? Itse keskustelun aloitit.
Lopeta tupakointi ja siiderin juominen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viiden hengen perhe ja 150 euroa viikossa riittää kauppalaskuihin (ruoka + taloustuotteet)
Helpottaa kummasti, kun teet koko viikon ruokalistan ja siitä ostoslistan ja käyt kerralla ostamassa. Korkeintaan maitoa ja tuoretta leipää sitten joskus viikon puolivälissä.
Meillä itseasiassa tilataan cittarista suoraan kotiin ruuat kerran viikossa. Jos käy kaupassa 3-4 kertaa viikossa, niin silloin tulee aina jotain ylimääräistä mukaan ja se prosentuaalisesti nostaa menoja monella.
Leivän voi leipoa itsekin.
Otat kuivatuotteet, säilykkeet, mausteet, UHT-maidot, pakasteet ym. käyttöön näinä tiukkoina aikoina, kuten me kaikki taloustilanteen kehityksen ja kotivaraa ylläpitävät ennalta nähneet nyt teemme. Ei mene rahaa ruokaan kuin 40-80/e kk kahdelle hengelle (sis. kasvikset, lihat, maitotuotteet), jos mitään ylimääräisiä kuten kahvit, karkit ym. herkut ei lasketa. Juu, ja siivous ja hygieniatuotteita on hommattu ainakin seuraavan kahden vuoden ajaksi myös etukäteen, eli niihinkään ei nyt mene rahaa hetkeen.
Meillä 195cm 90kg jalkapalloa pelaava teini syö pelkästään 500e edestä ruokaa kuussa. Te jotka väitätte että 150e riittää kuukauden ruokiin taidatte olla todella pieni kokoisia istumatyötä tekeviä.
Tuu käymään yökylässä niin annan sulle 30% lisää tuohon summaan 🥰
Pitäisi onnistua helposti. Kotiruokaa tuolta kotikokki.fi osoitteesta löytyy hyviä reseptejä. Vaihtelun vuoksi miksei myös kasvisruokaa.
Tämä on joko provo tai sitten syötte pelkkiä valmisaterioita tyyliin yhden hengen annos 280 grammaa lasagnea viisi euroa.
Tee hyvä ihminen isot satsit pataruokia, laatikoita ja keittoja. Leivo leivät itse jne.
Vierailija kirjoitti:
Eli annat mulle 170 € puhtaana käteen / yö jos tuun "kyläilemään". Asutko Uudenmaan läänissä? Tarvitsisin etelänlomarahat nopsasti kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli annat mulle 170 € puhtaana käteen / yö jos tuun "kyläilemään". Asutko Uudenmaan läänissä? Tarvitsisin etelänlomarahat nopsasti kasaan.
-AP-
Höpö, höpö