Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto. Taas toi makkarin ovi liikkui ihan oudolla tavalla

Vierailija
09.05.2023 |

Tämä on muistaakseni kolmas kerta. Olin ihan varma että koira makaa sen vieressä ja liikutti sitä kun vaihtaa asentoa tms, mutta ei. Ovi on tuossa mun etuoikealla puoliksi auki ja se liikkui aika nopeasti kiinni päin ehkä noin 30-40cm. Näin ihan selvästi sen liikkeen. Ennenkin on käynyt sama homma. Creepy.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi ajoi rekka? Meni juna? Entisessä työpaikassa ovet liikkuivat kun tavarajuna meni ohi, tosin sen huomasi tärinästä koko talossa.

Lähellä ei ole junaratoja, isompi tie jossa rekkoja menee kulkee parin kilsan päässä.

Vierailija
22/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu manaaja!!! Heti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oven saranat vähän löysällä. Minulla ei makkarin ovi pysy auki, aina vänkää kiinni hiljaa itsekseen valuu. Ovi stopparia pidän siinä, kannattaa kokeilla sinuinkin.

Ihan paikallaan se pysyy näitä paria kolmea kertoja lukuunottamatta. Siinä oven edessä on nyt korkeanukkainen matto joka hankaa oveen kun sen aukaisee, joten sitä joutuu kevyesti työntämään kun sitä haluaa liikuttaa. Siksi olin ihan varma että koira sitä liikuttaa.

Vierailija
24/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oven saranat vähän löysällä. Minulla ei makkarin ovi pysy auki, aina vänkää kiinni hiljaa itsekseen valuu. Ovi stopparia pidän siinä, kannattaa kokeilla sinuinkin.

Ihan paikallaan se pysyy näitä paria kolmea kertoja lukuunottamatta. Siinä oven edessä on nyt korkeanukkainen matto joka hankaa oveen kun sen aukaisee, joten sitä joutuu kevyesti työntämään kun sitä haluaa liikuttaa. Siksi olin ihan varma että koira sitä liikuttaa.

Saa se höö kummajainen matonkin siirrettyä. Mullekkin tapahtuu outoja juttuja. Työkalut tallissa vaihtelee paikkoja. Joskus etsinyt pikku kompuraakin niin olikin siirtynyt toiseen talliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi