HS: Deittiprofiilin varoitusmerkit
Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:
Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)
Ei-listaukset (Kerro mieluummin, mistä pidät.)
Perunalla otetut kuvat (Alaviistosta otettu epäselvä kuva ei imartele ketään.)
Kummelivitsit (Ne eivät toimi.)
https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html
Kannattaa ottaa tuo @tinderonpaskapeli tili seurantaan, on aivan uskomatonta, millaisia profiileja joillakin on ja millaisia avausviestejä he lähettävät. Toivottavasti en koskaan enää ole sinkku ja etsi seuraa, mutta vaikka niin huonosti kävisi, niin deittipalveluista pysyn kaukana.
Kommentit (66)
Minusta red flag on jo se, että on paikassa, jossa laaditaan profiili. Niinhän rikollisista(kin) laaditaan.
naisilla ihan samoja ei-listauksia, perunalla otettuja kuvia ja kilometrin passiivisaggressiiviIa vaatimuslistoja, kummelivitsejä ei tää katso sukupuolta, uniikkeja ihmisiä ylipäätään on vaan tosi vähän.
Jaa. Itse olen niin perinteinen että kyllä mua vaan haittaa jos mies on mua lyhyempi. Ja se on jo saavutus kun olen 168cm.
Toki ihmiset ollaan tiedostavia olentoja ja näin, mutta on meissä se eläinkin. Ja ei itse sitö voi päättää mihin kokee vetoa. Ihan hyvä jos jo profiilista käy ilmi kannattaako viestittää vai ei.
Negatiivisista ei-listauksista samaa mieltä kyllä.
Kuosmasella oikeus omaan mielipiteeseen. Ei munkaan profiilissa lue yhtään mitään ja silti on tullut antoisia keskusteluita ja parit treffit.
Ei mua oletusarvoisesti niin kiinnosta miehen teksti. Vaikka olisi maailman pisin teksti, en pyyhkäise oikealle jos ulkonäkö on sellainen että tiedän etten viehäty.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaista seuraa etsii. Minua ei suhdetta etsiessä niin kiinnosta pinnalliset seikat miehessä (joku roti toki esim. rankan ylipainon tai huonon hygienian suhteen).
Jos etsin yhden yön seuraa niin sitten kyllä kiinnostaa miehen pituus, kunto, kasvot jne. Mitä järkeä touhussa olisi jos ei syty fyysisesti vastapuolesta?
Mielenkiintoinen näkökulma. Itselleni kyllä myös suhdetta etsiessä fyysinen syttyminen on todella tärkeää. Sen oman kumppanin kanssa seksiä harrastetaan kuitenkin jopa tuhansia kertoja. Kyllä myös irtonumeron pitää olla sytyttävä, mutta hänelle on muuten paljon vähemmän odotuksia; riittää, että on suht fiksu, mukava ja hauska.
Niin oletettavasti jos noita näkyy paljon, niin johtuu siitä, että toimivat tarkoituksessaan. Ts. Tiettyä osaa naisista kiinnostaa pituus hyvin paljon. Joillekin "kummelivitsit" toimii ja ei-listoilla saa karsittua ei-kiinnostavat jos tarjontaa on muutenkin - veikkaisin muuten, että ei-listoja olisi huomattavasti enemmän naisten kuin miesten profiileissa.
190cm miehenä saa kyllä kiitettävästi matcheja pelkän pituuden ilmottamalla. Plussana että siellä joukossa usein pitkähköjä näyttäviä pitkäsäärisiä naisia persjalkaisten lisäksi.
Entä seuraavat listaukset:
vain yli 180cm miehet"
"alle 180cm on vielä lapsi"
haluan tosimiehen eli älä ole minua lyhyempi
En ole vaahtosammutin, ethän siis pyyhkäise jos olet lyhyempi
Ja näitä vilisee naisten profiileissa valtoimenaan.
Luulisi että noin typerä asenne karkottaa pois sen treenatun 195cm chadinkin.
Olen itse miehenä korviani myöten täynnä näiden viinimatkustelukoirattempparit-aivokuolleiden profiileja, kun itselläni on todella detaljoitu profiili.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma. Itselleni kyllä myös suhdetta etsiessä fyysinen syttyminen on todella tärkeää. Sen oman kumppanin kanssa seksiä harrastetaan kuitenkin jopa tuhansia kertoja. Kyllä myös irtonumeron pitää olla sytyttävä, mutta hänelle on muuten paljon vähemmän odotuksia; riittää, että on suht fiksu, mukava ja hauska.
Jopa tuhansia kertoja eli harrastat pätkäsuhteita 1-2 vuotta?
::::::::::::::::::::::::::::::
Ja kun Hesarilla menee huonosti niin käärästään artikeliksiseksi joku seksijuttu? Läpiinäkyvää Hesarin komukat!
Red flag = ei herätä kiinnostusta?
Olen kyllä tulkinnut tuon red flag sanonnan niin että olisi ongelmia luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaista seuraa etsii. Minua ei suhdetta etsiessä niin kiinnosta pinnalliset seikat miehessä (joku roti toki esim. rankan ylipainon tai huonon hygienian suhteen).
Jos etsin yhden yön seuraa niin sitten kyllä kiinnostaa miehen pituus, kunto, kasvot jne. Mitä järkeä touhussa olisi jos ei syty fyysisesti vastapuolesta?
Tää. En ymmärrä miten ne kasvot ja pituus yhtään vähempää suhteeseen merkkaisi, kun toista on tarkoitus katsella kuukausia tai vuosia.
Olen mielummin sinkkuna kuin suhteessa sellaisen kanssa joka ei sytytä fyysisesti, kun olen itsekin liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
naisilla ihan samoja ei-listauksia, perunalla otettuja kuvia ja kilometrin passiivisaggressiiviIa vaatimuslistoja, kummelivitsejä ei tää katso sukupuolta, uniikkeja ihmisiä ylipäätään on vaan tosi vähän.
Eihän tuossa esitetty mitään väitettä, että nuo aloituksessa mainitut asiat koskisivat vain tiettyä sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Red flag = ei herätä kiinnostusta?
Olen kyllä tulkinnut tuon red flag sanonnan niin että olisi ongelmia luvassa.
Puhutaan "varoitusmerkeistä" mutta listataan vain asioita jotka ei herätä kiinnostusta :) Missä ne varoitusmerkit ovat?
Ärsyttää ihmiset, jotka yrittää puhua meidän kaikkien suulla. On ihan fine sanoa ääneen jos hakee vain fistausreikää.
Listaa AP myös ne varoitusmerkit, nyt listasit vaan asiat jotka ei herätä kiinnostuta
Thank god olen suhteessa, eikä tarvitse miettiä tuollaisia enää. Osanotto kaikille, jotka jossain tinderissä pyörivät
Vierailija kirjoitti:
Jep, aika äkkiä oppi aikanaan väistämään nämä. Nettitreffeiltä yleensä löytyi kahvikutsun arvoisia naisia 2-3 kpl vuodessa. Lopulta myös nykyinen puolisoni, jonka tapaamiseen vaadittiin reissu toiselle puolen Suomea.
"If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."
Kaikkialla vilkkuu punaisia valoja ja hälytyssireenit soivat. Salamannopea pyyhkäisy vasempaan.
Joka kerta, kun olen tekemisisså ihmisten kanssa, pelkään maailmaa aina vaan enemmän. Aivan hirveitä olioita noissa deittiprofiileissa! Sääli, kun Twit ei ilman tiliä anna lukea kovin pitkälle.