Kuka enää juo kahvinsa maidolla/kermalla!? Vs. Kauramaito
Kommentit (129)
Kerran töissä maistoin kauramaidon kera, oli kyllä sen makuista että samalla maistoin viimeisen kerran.
Kaura puurona ja maito voisilmänä.
Käytän molempia ja välillä mantelimaitoa.
Mä en juo kahvia. Koko tuoksu ällöttää. Ja ärsyttää kun leivoksiinkin pannaan kahvia. Pitäisi lukea aina tuoteseloste.
Niin sinun mielestäsi varmaan. Itse juon mieluummin mustana kuin kauramaidolla, jokin epämiellyttävä sivumaku siinä on.
Maistoin kerran kauramaidolla, kun ei ollut muuta tarjolla. Ihan hirveää kuraa. Itseltäni kyllä loppuisi ennemmin kahvin juonti kuin alkaisin käyttämään tuota kaura"maitoa".
Miksi sinne kahviin pitää edes laittaa maitoa tai kauraa? Mustana paras
En tykkää kauramaidosta. Juon enimmäkseen mustana kahvin,välillä kermalla tai maidolla.
Mie olen aina oman tilan raakamaitua juonu.
Suoraan utareesta imeskelen. Termarikupposesta ensin kaffea. Suussa huljuttelen sekaisin.
Terveellistä!
Oikealla kermalla tietenkin. Miksi kukaan laittaisi öljyistä kauravettä kahviinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin pois myös vuosien kauramatio ja mantelimaitokierteestä. Aloin yksinkertaisesti ynnäämääm, että aivan käsittämätöntä teollista moskaa nuo ja jos vain pystyy olemaan ilman niin hyvä. Sama myös lehmän nesteestä ylijalostettu tuote. Lehmän maidon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Juon siis mustana teen nykyään. Kahvia en käytä.
Maidon (tai kaurajuoman) lisääminen teehen on kyllä jotain uskomattoman sairasta.
Vaihdoin kauramaidon takaisin kevytmaitoon säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös juon tavallisella maitojuomalla siitä syystä, että avattuna säilyy pitempään kuin nuo kauratuotteet. En myöskään pidä niiden mausta.
Avattu maito säilyy jääkaapissa yleensä kolmesta neljään päivään.
IKaffe avattu pakkaus säilyy vähintään 5 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Oikealla kermalla tietenkin. Miksi kukaan laittaisi öljyistä kauravettä kahviinsa?
No minä ainakin laitan siksi, että mahani ei kertakaikkiaan kestä lehmänmaitoa. Käyttäisin tavallista rasvaista maitoa, jos voisin. Kauramaidolla mennään.
Oatlyn iKaffe on parhaan makuista, osa on ihan kummallisen makuisia.
Hammaslääkärin mukaan kauramaito kahvissa tuhoaa hampaat.
En halua, että kahvini maistuu kaurapuurolta. Aivan hirveää kuraa!
Ranskassa kahvi tarjoillaan aina aidon maidon kera.
Kauramaito kahvissa on jotain niin sairaan pahan makuista ettei sanat riitä kuvaileen. Jos maitoa tai kermaa ei ole tarjolla kahviin, jätän mielummin juomatta, ei sitä kauramaitooksennusta pysty normaali ihminen juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauramaito kahvissa on jotain niin sairaan pahan makuista ettei sanat riitä kuvaileen. Jos maitoa tai kermaa ei ole tarjolla kahviin, jätän mielummin juomatta, ei sitä kauramaitooksennusta pysty normaali ihminen juomaan.
Vauvasuut yleensä pelkää uusia makuja.
En käyttäisi kaurajuomaa mihinkään muuhun, maito ja kerma ovat kotonani monikäyttöisempiä sekä halvempia.