Kaveri kertoi että käy suihkussa vain kerran viikossa ja
Pesee hiukset kerran kahteen viikkoon! Hyi helkutti!! Hän oli käynyt kampaajalla ja kampaaja oli mennyt pesemään kädet heti leikkauksen jälkeen ja kaveri mietti että oliko hän niin ällöttävä asiakas ja kampaaja oli ehdottanut pesemään vähän useammin.
Kyseli sit multa kuinka usein mä peseydyn ym ja sanoi syyksi että että yrittää säästää energiakuluissa! Yök!
Kommentit (25)
Mä oon varmaan yök..
Käyn suihkussa 1-2krt viikko. Hiukset, jotka ovat pitkät ja paksut, pesen noin 1 krt/2viikkoa.
En juuri hikoile, enkä urheile nykyisin. Kun treenasin, kävin toki suihkussa joka treenin jälkeen.
Ei ole kukaan huomautellut. Mutta jos kampaajalle menen niin max 1 viikko hiusten pesusta. Kyllä 2 viikon jälkeen on niin tunkkaiset, että en yhtään ihmettele, miksi kampaajaa ällöttää.
Inhoan kylmää vettä ja hiusten peseminen on inhokki.
No, nykyisin inhoan jo kylmää vettä suussakin, joten hampaidenpesuunkin itseni pakotan.
Käytä nyt hyvä ihminen lämmintä vettä.
Kukaan ei huomauta! No ei taatusti ilkeä huomauttaa että haiset !!! Tyrmistyyhän siinä kanssaihminen sanattomaksi löyhkän hajussa kun ei voi ymmärtää toisen piittaamattomuutta hygieniastaan!!!!
Hiukset tulisi pestä vähintään kerran viikossa ja hampaat kahdesti päivässä. Pikasuihku joka toinen (tai kolmas) päivä ja muuten intiimipesut joka päivä. Kasvot joka päivä. Jos ei ole hyvin köyhä, onnistuu.
Monet käyvät suihkussa joka päivä, joten tämäkin olisi parannus.
Alusvaatteet olisi hyvä vaihtaa joka päivä ja mielellään myös sukat.
Näitä ei kehtaa kertoa kaverille, mutta jos joku muu haluaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan yök..
Käyn suihkussa 1-2krt viikko. Hiukset, jotka ovat pitkät ja paksut, pesen noin 1 krt/2viikkoa.
En juuri hikoile, enkä urheile nykyisin. Kun treenasin, kävin toki suihkussa joka treenin jälkeen.Ei ole kukaan huomautellut. Mutta jos kampaajalle menen niin max 1 viikko hiusten pesusta. Kyllä 2 viikon jälkeen on niin tunkkaiset, että en yhtään ihmettele, miksi kampaajaa ällöttää.
Inhoan kylmää vettä ja hiusten peseminen on inhokki.
No, nykyisin inhoan jo kylmää vettä suussakin, joten hampaidenpesuunkin itseni pakotan.
Mitä jos pesisit lämpöisellä vedellä?
Kun olin palovamma potilas ja valitin sairaalassa kun en nyt pääse hetkeen suihkuun (se kiellettiin hetkeksi) niin Lääkäri sanoi, ettei ihminen tarvitse kuin suihkun kerran viikossa. (Intiimialueet erikseen).
Suihkussa ei tarvitse turhaan valuttaa vettä, hana kiinni aina kun levittää shampoota tai saippuaa... Ei siinä paljon energiaa kulu jos todella vettä käyttää vaan ihon ja hiusten huuhteluun...
Vierailija kirjoitti:
Kun olin palovamma potilas ja valitin sairaalassa kun en nyt pääse hetkeen suihkuun (se kiellettiin hetkeksi) niin Lääkäri sanoi, ettei ihminen tarvitse kuin suihkun kerran viikossa. (Intiimialueet erikseen).
Tarkoittanut vuodepotilasta joka ei liiku....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanut vuodepotilasta joka ei liiku....
En ollut vuodepotilas ja lääkäri tarkoitti minua.
käyn suihkussa joka kolmas päivä - antiperspirantti kestää siihen asti. Silloin joko pesen tukan tai jätän väliin - riippuen miltä tukka näyttää ja tuntuu. vesskäyntien yhteydessä sitten käytän bideeuihkua. Iho voi hyvin, en haise, ei ole rasvalettiä.
jos joskus tulee tarve käydä suihkussa useammin, niin toki sitten käyn.
Syynä tähän on herkkä iho + tietous siitä että ei suihkussa tarvi joka päivä käydä
Tunnen pari ihmistä, jotka kehuvat käyvänsä suihkussa kerran viikossa ja eivät muka haise. No kyllä haisevat, eivät vaan itse sitä huomaa.
Käyn suihkussa joka päivä koska fyysinen työ ja aktiivinen liikunta. Hiukset pesen kolme kertaa viikossa. Käytän kuivashampoota välissä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari ihmistä, jotka kehuvat käyvänsä suihkussa kerran viikossa ja eivät muka haise. No kyllä haisevat, eivät vaan itse sitä huomaa.
ihmisellä haisee vain hikoilevat kehon osat. alapää, kainalot ja korvien taus. näiden kehon osien hajuttomana pitämiseen ei tarvitse suihkua. alapään voi pestä bideesuihkulla, korvien taukset ja kainalot voi pyyhkäistä puhtaaksi pesulapulla.
joillakin on erityisen pahanhajuinen jalkahiki, nämä ihmiset voivat käyttää vaikka jalkaantiperspirantteja - olen kuullut että niitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Palovammapotilas on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Höps, kampaaja pesee hiukset tai jää leikkaamatta. Kalliiksi tulee jos ei viitsi itse pestä ennen kampaajaa.
Oon todella väsynyt enkä ymmärrä tätä viestiä vaikka luen miten monta kertaa:D En tajua miten nämä kaksi lausetta liittyy toisiinsa o_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, kampaaja pesee hiukset tai jää leikkaamatta. Kalliiksi tulee jos ei viitsi itse pestä ennen kampaajaa.
Oon todella väsynyt enkä ymmärrä tätä viestiä vaikka luen miten monta kertaa:D En tajua miten nämä kaksi lausetta liittyy toisiinsa o_o
Sakset tylstyy likaisissa hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä suomentaisin niin, että jos kampaajalle mennessä hiukset on hirmu likaiset, niin kampaajan täytyy pestä ne ja siitä veloitetaan erikseen. Mutta jos peset itse ne kotonasi ennen kampaajalle menoa, niin sitten on halvempaa kun kampaajan ei tarvi pestä.
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä suomentaisin niin, että jos kampaajalle mennessä hiukset on hirmu likaiset, niin kampaajan täytyy pestä ne ja siitä veloitetaan erikseen. Mutta jos peset itse ne kotonasi ennen kampaajalle menoa, niin sitten on halvempaa kun kampaajan ei tarvi pestä.
Kiitos:D Nyt saan nukuttua!