Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, kun olen näyttänyt ihan superkauniilta ja pitänyt itseäni rumana

Vierailija
08.05.2023 |

Joskus 10 vuotta sitten. Nyt näytän jo nahistuneelta vaikka ei ole juurikaan ryppyjä, kasvot ovat vaan jotenkin tyhjentyneet.

N41

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovoima tuo kasvot lähemmäs maata jokaisella vuosikymmenellä enemmän. Niin se vaan menee.

Vierailija
2/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoooooh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuttava joka ei kelpaa kenellekään. Ai että mä nauran!

V-mäinen emäntä

Vierailija
4/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painovoima tuo kasvot lähemmäs maata jokaisella vuosikymmenellä enemmän. Niin se vaan menee.

Mitään valahdusta en ole huomannut, mutta kasvoista on kadonnut täyteläisyys, poskipäätkään ei enää ala heti silmän alta.

Ap

Vierailija
5/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin inttikuvasta, että olin varsin komea nuori mies. Ei kyllä itketä, mutta pistää miettimään, että tämä ikisinkkuuteni on ollut sataprosenttisesti itseaiheutettua.

M41

Vierailija
6/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään valahdusta en ole huomannut, mutta kasvoista on kadonnut täyteläisyys, poskipäätkään ei enää ala heti silmän alta.

Ap

Lopeta märehtiminen ja treenaa kasvojasi.

Miksi pidit itseäsi rumana? Kymmenen vuoden päästä itket sitten taas.

Vierailija
7/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten jumpataan silmänalusiin rasvaa takaisin?

Ap

Vierailija
8/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy näin. Luokan kaunotar oli n.30v aika nahistunut. Moni oli nätimpi.Luokkakokous.

Vierailija
9/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti huolissani tällaisesta? Jokainen meistä vanhenee, mitä näemme on vain kuori. Todellinen kauneus tulee aina sisältäpäin.

Vierailija
10/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa oman nuoremman itseni puolesta se, että melkein koko teini-iän ajattelin olevani jotenkin lihava ja ihmekkös tuo, kun sama ongelma oli melkein kaikilla tytöillä ainakin yläasteella. Siinä sitten selvästi alipainoinen kaverini valitteli paksuja reisiään ja tietenkin omat normaalipainoisen reiteni näyttivät aivan valtavilta siinä rinnalla. Joskus joku kuvaili minua hoikaksi ja olin aivan ihmeissään, kun eihän moinen kuvaus sopinut minuun. Nyt olen jämähtäneiden raskauskilojen myötä oikeasti vähä ylipainoinen ja vanhoja kuvia katsellessa näytän aivan normaalilta, terveen vartalon omistavalta teiniltä. Olispa sen tajunnut silloin.

Vierailija
11/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä puolestaan katselet tämänhetkisiä kuvia ja suret sitä, miten et ollut tyytyväinen vaikka näytit niin hyvältä ja ryppyjäkään ei vielä ollut ollenkaan. Ei kukaan näytä teiniltä ikuisesti, olisi helpointa vaan opetella tykkäämään siitä senhetkisestä naamasta. 

Vierailija
12/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa oman nuoremman itseni puolesta se, että melkein koko teini-iän ajattelin olevani jotenkin lihava ja ihmekkös tuo, kun sama ongelma oli melkein kaikilla tytöillä ainakin yläasteella. Siinä sitten selvästi alipainoinen kaverini valitteli paksuja reisiään ja tietenkin omat normaalipainoisen reiteni näyttivät aivan valtavilta siinä rinnalla. Joskus joku kuvaili minua hoikaksi ja olin aivan ihmeissään, kun eihän moinen kuvaus sopinut minuun. Nyt olen jämähtäneiden raskauskilojen myötä oikeasti vähä ylipainoinen ja vanhoja kuvia katsellessa näytän aivan normaalilta, terveen vartalon omistavalta teiniltä. Olispa sen tajunnut silloin.

Sama. Itse olin jopa nuorena/nuorena aikuisena jopa hoikka kun nyt katson näitä kuvia, mutta pidin itseäni kauhean lihavana. Harmittaa, kun tuli ajateltua noin, vaikka olisin voinut pukeutua mihin vaatteisiin vaan!

Vierailija
13/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten jumpataan silmänalusiin rasvaa takaisin?

Ap

Kyynelurien täytöllä palautetaan silmänalusten täyteläisyys, helppo toimenpide

Vierailija
14/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin huomasin inttikuvasta, että olin varsin komea nuori mies. Ei kyllä itketä, mutta pistää miettimään, että tämä ikisinkkuuteni on ollut sataprosenttisesti itseaiheutettua.

M41

Tuli muuten yhtäkkiä huvittava muisto mieleen. Olin lukioaikaan omasta mielestäni niin ruma, etten saisi edes vetää käteen, koska seksuaalitoiminnot on varattu vain normaaleille ja hyvännäköisille.

T: Sama

Vierailija
15/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kattelin vanhoja kuvia. Mähän oon ollu ihan kivan näkönen, jopa passikuvassa. Piru, kun ihminen on niin itsekriittinen, ois voinu nauttia elämästä enemmän, jos ois tajunnut. Nyt on totalrupsahdus, mutta yritän olla piittaamatta ja ajattelen vaan hyviä puolia.

Vierailija
16/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 36v miehenä huolettaa että alkaa olla tosi vaikeaa saada kaunista naista enää(alle30v normaalipainoinen). Aasiasta kyllä tulee saamaan helposti, pitää vaan tehdä enemmän rahaa ennenkuin lähtee.

Kyllä itsekin hyvännäköinen 36-v mies saa helposti alle 30-vuotiaan hyvännäköisen naisen. Peilissä se vika on, ei iässä.

Vierailija
17/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lyhyt, mutta minua pyydettiin teininä Helsingin keskustassa malliksi ja sain käyntikortin ihan asialliselta, mutta innostueelta naiselta, joka juoksi minut kiinni. Minulla oli kiire työhaastatteluun, joten en ehtinyt puhumaan sen tarkemmin.

Kotona kateellinen äiti ja sisko torppasivat yhteydenottamisen pituuteeni vedoten. Sanoivat huijaukseksi. Olisi kuitenkin pitänyt soittaa ja ottaa enemmän selvää.

Vierailija
18/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika lyhyt, mutta minua pyydettiin teininä Helsingin keskustassa malliksi ja sain käyntikortin ihan asialliselta, mutta innostueelta naiselta, joka juoksi minut kiinni. Minulla oli kiire työhaastatteluun, joten en ehtinyt puhumaan sen tarkemmin.

Kotona kateellinen äiti ja sisko torppasivat yhteydenottamisen pituuteeni vedoten. Sanoivat huijaukseksi. Olisi kuitenkin pitänyt soittaa ja ottaa enemmän selvää.

Heh, kuulostaa aivan palstamentaliteetilta. Aina täällä blokataan kaikki toivo kaikilta. Olisi kannattanut mainita asiasta ennemmin isälle ja veljelle.

Vierailija
19/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon jo päässyt yli tuo harmituksen vaihe. Parempi nauttia tämän hetkestä vaikka painoa kertynyt reippaasti. Oon kyl 100% varma, että 10v päästä olen kateellinen tämän hetkisen minälleni kun on vielä terveyttä eikä ryppyjä.

Harmittaa vain miten nuorena ei oppinut arvostamaan itseään.

- N35

Vierailija
20/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olette olleet kivan näköisiä nuorena, vaikka ehkä tajusittekin asian vasta jälkikäteen. Minä olen ollut ruma nuorena ja olen edelleen, hailakat tihrusilmät, pulla posket ja pottunokka, nyt lisäksi naama roikkuu.

Lapsena jostain syystä odotin ja toivoin, että kyllä minustakin jotenkin ihmeellisesti vielä kehkeytyy kaunis, tai edes nätti, mutta tässä iässä joutuu hyväksymään, että niin ei ikinä käynyt. Joku voisi kirjoittaa tarinan rumasta ankanpoikasesta, joka jatkoi rumana ankkana. Niinhän elämässä useimmiten käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän