Miten ulkonäkösi eroaa siitä, kun olit 15?
Minä olen ehkä 8 kg painavampi (hyvä niin), mutta minulla on samat luonnonväriset hiukset kuin silloin. En vain nykyisin laita niitä mitenkään.
Tietenkin olen vanhempi, koska olen keski-ikäinen. Mutta mitään radikaaleja muutoksia ei ole verrattuna siihen ikään.
Entä te?
Kommentit (25)
Painan 10 kiloa enemmän,
hartiat, lantio ja vyötärö ovat kasvaneet,
lihakset ovat paljon suuremmat,
kaksoisleukaa on enemmän,
tissit on isommat,
karvoja on enemmän,
verisuonet näkyy enemmän
olen kankeampi, mutta voimaa on toki enemmän
kasvojen pyöreys on poistunut, mutta kasvoissa on enemmän läskiä
allit ovat kasvaneet,
häpyhuulet ovat isommat ja roikkuvammat sekä tummemmat
nännit ovat kasvaneet
ryhti on huonompi
Olen laihtunut niistä ajoista n 30 kg. Painoin teininä jotain 85 kg :( Olin myös emo kid ja vaatteet oli paljon tummemmat, hiukset mustat ja meikkasin.
Nyt en ole meikannut enää vuosiin, koska a) ei huvita ja b) olen tullut sinuiksi itseni kanssa.
Ihan saman näköinen nyt 67-vuotiaana kuin 15-vuotiaana, vähän vain rypistynyt, painokin taitaa nyt olla aika lailla samoissa lukemissa, mutta hiukset ovat muuttaneet väriä ollen nyt monen kirjavan harmahtavat.
Ei mitään älyttömän suurta muutosta. Kasvoista hävinnyt lapsenpyöreys, silmien väri vähän haaleampi, hiukset vaaleammanruskeaksi värjätyt. N. yhden vaatekoon olen suurempi nyt, olin syömishäiriöinen valitettavasti pitkään ja neuroottinen siitä ettei paino saa nousta yli 53kg. Aivan kauheaa oli elämä teini-iässä, huh kun sitä muistelee
Aika tavalla vähemmän näppylöitä, noin viisi kiloa lisää painoa, hiusten seassa harmaita, pigmenttihäikkää kasvoissa. Ja teininä naamani oli todella pyöreä, sellainen taikinapallo tikun päässä, nyt se on enemmän naaman näköinen.