Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalismasut loppuviikko 35!

28.08.2008 |

Ensimmäinen kerta ikinä kun minkään pinon avaan.

Mutta avattu nyt on!

Inkeli ja Riemu

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tännenkään kummempia, olo alkaa olla normaali, karkkikin ja LAKU :( on alkanut maistua liiankin hyvin. En muista että olisin pystynyt syömään esikoista odottaessa karkkia näin varhaisessa vaiheessa. Väsymys on edelleen päällä, mutta kunhan saa itsensä yöunille ennen klo 22 illalla, niin yleensä jaksaa ihan hyvin. Ensi perjantaina käyn neuvolassa hakemassa trisomiaseulan verikokeen tuloksen ja th lupasi, että yritetään kuunnella samalla sydänääniä :).

Nasse rv 11+0 tasan

Vierailija
22/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten maagiset 12 viikkoa täynnä :-) Huomenna olisi vihdoin ultra, jee. Toivon mukaan ei tule mitään ikäviä yllätyksiä varsinkin kun yksin sinne vielä menen. Onko muilla miehet olleet mukana ultrissa? Meillä isäntä oli esikoista odottaessa molemmissa, mutta kakkosen kanssa ihan yksin sain käydä. Niin ilmeisesti myös tässä raskaudessa.

Esikoinen ja isäntä flunssassa, kuopus on toipumaan päin. Mulla on ensi viikko vielä lomaa ja taitaa mennä taas suunnitelmat keturalleen näiden sairastelujen vuoksi. Ajattelin että saisin yksin touhuta ja siivoilla täällä kotona ja ehkä vähän levätä ennen kuin arkinen aherrus taas alkaa. Mies on vielä viikon päästä lähdössä viikoksi reissuun ja saan sitten yksin hoidella lapset. Kiva kun on vielä ehkä vähän totuttelua noissa hoitoon menoissa yms. joten voi olla aika rankka viikko...

Uimaan ajattelin vielä könytä kun kuulun siihen rd tutkimukseen ja pitäisi pitää kirjaa noista liikkumisistakin. Toivottavasti itselle ei sitä flunssaa tulisi...

Mukavaa sunnuntaita!

t. Mirabella ja Hilma (12+0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaikki on ollut ihan ok,närästystkin on ollut poissa,mikä on ihanaa,aivan kaikki on viime aikoina nimittäin närästänyt!!

Mulla onkin myös lääkärineuvola tällä viikolla (ke) ja oikein odotan sitä,meidän neuvolassa pitäis olla ultralaite ja ainakin sijainen ekalla käynnillä sanoi,et lääkäri ruukaa sitä käyttääkkin,ois ihanaa!

Vaatteista: itse ostin Antoniinasta mammafarkut just eilen ja H&M aiiiivan ihania paitoja 2 kpl ja yhden topin,tosi kivoja värejä,tumma petrooli ja tumma violetti noissa paidoissa ja näytänkin niissä kivasti (pienesti) raskaana olevalta enkä lihoneelta niinkuin normaaleissa vaatteissa :D oikeasti kukaan ei varmaankaan edes huomaa vielä mitään,ei ees sitä "lihomista" mutta itsestä tuntuu siltä koska farkkujen napit ei enää mee kii vaikka yrittäis vähän vetää mahaa sisään...

Talvitakkia en oo vielä miettinyt,mutta nyt kun kysyttiin niin mulla oli esikoisen aikana kaks ratkaisua (ja valtava maha!!). Ihan kylmillä mulla oli sellanen "lepakkohihainen" takki/viitta villakankaasta,sain sen serkulta joka oli muistaakseni itse ommellut raskausviitan jonkun lehden ohjeiden mukaan... Ja toisena todella pätevänä ja ihan ok näköisenä ratkaisuna oli toppaliivi ja lämmin villapaita,niistä tykkäsin kovasti!!

Kengät mulla itseasiassa huolettaa enemmän,loppuraskaudesta tuppaa jalat turpoamaan niin ettei mitkään mahdu...

keyes rv13

Vierailija
24/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin sun viestin tuolta aiemmasta ketjusta,yritin bongailla muitakin tuosta maalismasut esittäytyy ketjusta,siis että onkohan LKS:ssä synnyttäviä,pari taisi olla meidän lisäksi :)

Jostain luin tutkimuksen ettei maaliskuu kuuluisi kovinkaan vilkkaisiin synnytyskuukausiin joten ehkä siellä on sit tilaa ihan mukavasti,meinaan edellinen synnytykseni oli NKL heinäkuussa 2003 ja se oli yks kiireisimmistä ajoista ja oli tuuria jos sai kunnon huoneesta sängyn :D

Vierailija
25/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos loppuisi tuo närästys... Söin tänään kaksi ruispalaa juustolla ja paprikalla. Ei ollut hyvä idea ;).

Edelliskerrasta on uutta, että esikoiselle on kerrottu vauvasta. On aivan innoissaan, kyselee koko ajan jotain ja keksii nimiä. Monet on vaan serkkujensa nimiä, eikä ymmärrä miksei voi ottaa toisten nimiä...

Nyt ei tarvi enää salailla, esikoinen pitää huolta, että vauva ei ole enää salaisuus. Se taas saa toivomaan entistä enemmän, että kaikki sujuisi hyvin.

Selkää on särkenyt, pitkään istuminen ei tunnu mukavalta. Jos näin alussa on selkäkipuja, mitähän myöhemmin?

Vaatehankintoja on kaksi. Masutuubi (uusi tuttavuus) ja ekstrahalpa talvitakki, isoa kokoa, mutta hiat ja olkapäät oli ihan ok. Toivon sen mahtuvan maaliskuulle asti.

Maha pömpöttää enemmän kun normaalitilassa. Mutta vaan niin, että näyttää lihoneen. Kovasti toivoisin jo selvää vauvamassua.

Huomenna on jo syyskuu! Ja tänään alkoi viidestoista (!!!) raskausviikko. Voi kun aika kuluisi yhtä nopeasti tästäkin eteenpäin.

AnniHelena rv14

Vierailija
26/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mullakin tuntuu olevan vaan läski masu, sais jo vauva masu tulla jo näkyviin.

Työpaikalla ehkä kerron jo ensi viikolla tai seuraavalla.

T:Vacsu ja papu

Vierailija
27/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään krapulainen olo kun tuli valvottua eilen noin 0200 ja päikkäritkin olen nukkunut ja silti väsyttää. Tänään tavoitteen aajoitssa nukkumaan.

Närästystä täälläkin välillä. Tänään etominen on takas. Eilen ei etonut yhtään. Suklaata tekis mieli mutta en kehtää lähteä kauppaa.

T:Vacsuli rv 11+4

Vierailija
28/30 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle neuvolantäti taas kertoi, että vilkkaimpia vauvakuukausia on maalis-huhtikuu ja heinäkuu. Meidän esikoinen on ylläriylläri heinäkuinen, ja silloin riitti tosiaan tungosta. Mutta kyllä muistelen jo omia kouluaikaisia luokkiani, niin ihan älyttömästi oli maalis-huhtikuussa syntyneitä (kesällä alkunsa saaneet) :).

Mä ostin tänään kahdet äitiyspaidan HM:ltä, kun kerrankin löysin jotain kivaa. Toinen on marjapuuronpunainen neule tai toinen musta trikoopaita erittäin leveällä pääntiellä (paljastaa olkapäitä, mii laik :-). Housuja en ostanut, kun omat housut on muutenkin melkoisen alhaalla olevalla vyötäröllä, että tämä masu mahtuu vielä hyvin jonkin aikaa.

Nyt BB:ia katsomaan. Hyviä vointeja kaikille!

hannahto rv 12+6

Vierailija
29/30 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tää kuvotus häviää??? Onko vielä LillaMy palstalla käynyt, muistaakseni meillä oli kesäkuussa molemmilla keskenmeno. Ois kiva vaihtaa kuulumisia, millä viikolla nyt olet ja oletko käynyt uä:ssä?

Oikein hyvää pyhäpäivää vaan kaikille.

Terv: Särki rv 11+1

Vierailija
30/30 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis edelleen, lähes päivittäin käyn täällä lueskelemassa ja joskus aina kun olo sallii ja kerrottavaa on niin myöskin kirjoittelen.!

Nyt olin kolme päivää nettipimennossa kun mies järjesti kylpyläreissun, saatiin viettää kahdenkeskistä hemmoteluaikaa ennen kuin palaan töihin (to). Tänään sieltä kotiuduttiin ja heti täällä olen lueskelemassa mitä muille kuuluu..=)

Helpotuksen huokaus pääsi kun huomasin ettei ketään ole kyydistä jäänyt..

Särki1: kesäkuussa koin keskenmenon kyllä ja siitä heti raskauduin uudelleen.. Viikkoja tänään tasan se 12.. =) maha kasvaa kovin ja lääkärineuvolassa (rv9+3) lääkäri totesi kohdun vastaavan viikkoja 12.. saatan siis ollakin pidemmällä tai sitten muuten vaan kanssamatkustajalla tilaa enempi.. Ultra on keskiviikkona (3.päivä).. sitä innolla odotan..

Tänään sain jo hienoista rauhoitusta kun tilasin - lähinnä miehelle synttärilahjaksi - kotidopplerin, ja sain äänet kuulumaan.. pikkaisen rauhoitti mieltä kun sen jumputuksen kuuli.. =) Ajattelin että näin pääsee mieskin heti alusta asti kunnolla mukaan, ei tarvitse odotella liikkeiden tuntemisia kuten esikosta..

Kuulumisia toki olisi kiva vaihdella, samoissa viikoissakin kun noin liikuskellaan ja kohtalo koetteli kovin kesäkuussa..

Kuulumisiin; LillaMy rv12