Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Kuumotuksissa odotan Tampereen tuloksia.
Sain eilen tiedon Yamk paikasta, joka oli vaihtoehtona 2. Odottelen Tampereen yliopistosta paikkaa, joka 1 vaihtoehtona. Saisi tulla jo, mutta lienee menee sinne kesäkuun loppuun?
Itse sain tietää pari vkoa sitten päässeeni 2. hakukohteeseeni (YAMK) todistusvalinnalla mutta nyt odottelen vielä 1. hakukohdetta Jyväskylän yliopistosta. Onko muut hakeneet aikaisempina vuosina maisteriin (tai Jyväskylän yliopistoon)? Onko tulokset tulleet vasta silloin viimeinen päivä eli nyt 7.7. vai jo aikaisemmin?
Minä myös jännitän 1 hakukohdetta Tampereen yliopistolla. Uskon et tuloksia tulee vasta lähempänä loppukuuta.
Tampereen tulokset tulleet ennen noin kesäkuun puolessa välissä. Turku kiinnostaa täälläkin, anyone?
Vierailija kirjoitti:
Moi! Oulun yliopiston tulokset ovat ainakin itselle tulleet. Tampereen tuloksia odotellessa.
Oliko sinulla Oulu vai Tampere ensin? Miten tämä menee maisterihaussa, eli jos tulee hyväksytyksi hakukohteeseen nro 1. niin eikls se mene niin, ettei voi tulla hyväksytyksi hakukohteeseen nro 2.?
Helsingin valtsikkaan. Ilmeisesti tulokset ovat yleensä tulleet viimeisten joukossa lähempänä takarajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! Oulun yliopiston tulokset ovat ainakin itselle tulleet. Tampereen tuloksia odotellessa.
Oliko sinulla Oulu vai Tampere ensin? Miten tämä menee maisterihaussa, eli jos tulee hyväksytyksi hakukohteeseen nro 1. niin eikls se mene niin, ettei voi tulla hyväksytyksi hakukohteeseen nro 2.?
Kyllä. Sama sääntö kuin muillakin kevään 2. yhteishaussa: jos tulee valituksi ylempään, alemmat peruuntuu automaattisesti.
Jyväskylän yliopistosta tuli tänään tulokset ja mä pääsin! Jee :)
Täälläkin odotellaan yhteishaun tuloksia, olen hakenut ykkösvaihtiksena yamk-tutkintoon Haaga-Heliaan. Milloinkohan menneinä vuosina HH:n tulokset tulleet? Katselin Vipusesta, että monet tulokset jo tulleet.
Tampereen yliopistosta myöskään ei ole vielä tullut, mutta XAMK YAMK on tullut. Kuulin, että Tampereen yliopiston maisterihakuun joissain kohteissa on vielä haastatteluita ensi viikolla. Siksiköhän muistakaan opinto-ohjelmista tuloksia ei tule?
Joensuun tuloksia odottelen. Onkohan ne tulleet missä välin?
Katsoin että viime vuonna tuli Tampereen maisterihaun (ytm) tulokset 23.6. eli juhannustorstaina. Elättelen toiveita että tänäkin vuonna tulisi viimeistään silloin.
Lapin yliopistolla oli ilmestynyt lisätietoja kenttä näkyviin. Hain avoimen väylässä sosiaalityöhön.
Voitteko kertoa myös alan johon haitte. Sosiaalityön maisterihaku Jyväskylä ja Tampere, ei mitään vielä näkyvissä.