Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Loma kaivatun kanssa. Mitä tekisitte?
Laivalle olis kiva päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.
Kävisitte syksyisin hirvimettällä?
Juu, nuotion ääressä telakoitumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.
En harrasta
Vierailija kirjoitti:
Tuliko osuma? Napakymppi? Bingo?
Missä? Pokerissa?
Mun on pakko saada jutella sun kans! Muuten koko tää elämä on ollut turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjo?
miehen nimi
Seppo, Teppo, Arto, Tero, Tapio, Turo, Timo, Niilo, Jouko, Touko, Niko, Mikko, Miko, Mirko, Reino, Reijo, Keijo, Sulo, Auno, Auvo. O-loppuisia miehennimiä on vaikka kuinka.
Unohditte Markon.
- flashback 40 vuoden taakse
Vierailija kirjoitti:
Otat mua kupoliin pahemman kerran.
Rakastat mua liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko huomenna tossa kulmalla? 11.00?
Voisitko mies harkita sellaista että tavattais ja suutelisit minua?
Olisin kiskonut sinusta irti jo ajat sitten, jos elämässä olisi rakkautta. Mutta kun ei ole. Sinuun on sydän kiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
En. Tuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet minun harkinneen pitkän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kaivattuni tai joku muu hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko huomenna tossa kulmalla? 11.00?
Tavataan ihana, mutta pitäis vielä tietää missä kulmalla?
Vierailija kirjoitti:
Otat mua kupoliin pahemman kerran.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Tuun.
🥰😘
Tuu vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta
Nössö.
Tuun. Hetki menee.