Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tartte koko ajan olla kylki kyljessä mut en suostuis mihinkää polyamoriahömppään. Pitää olla sen verran kehittynyt, että kykenee yhteen ihmiseen sitoutumaan kerrallaan.
Mä en aattele tolleen, että pitäis kyetä yhteen ihmiseen kerrallaan, mutta mulle ei sopis polyamoriakuviot ihan siitä syystä, että en jaksaisi sitä jatkuvaa ihmissuhteista puhumista ja vatulointia, mitä niillä tuntuu olevan. Polyamoriset ihmiset RAKASTAA jauhaa ihmissuhteista, kun taas itsestäni se on jotenkin helvetinn tylsää enkä jaksaisi sellaista.
Olen sillä tavalla(kin) old school, että mieluummin vaikka rakastajia joista ei vaan puhuta, kuin avoin peli ja aina jotain ~reflektoimassa~
Hyvää yötä! Sammun nyt kuin saunalyhty.
Huomenna valoa taas, toivottavasti myös lämpöä.
Ainutlaatuinen huippuyksilö, ei ole toista hänen vertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. En mä voi sille mitään 💙
Minäkin rakastan häntä. (Naista)
Niin minäkin.
Ja minä.
Minä myös rakastan Hoota.
Ja minä. Yhtä kaunista ja kaunisäänistä💕
Sen naisen ääntä on ihan esimiehetkin kehuneet, kyllä pitääkin kaivata oikein isolla porukalla 💗
Tarttis kyl kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Tuhannen yötä kanssasi kuljen.
Mekin on kaivattu jo pitkälti toista tuhatta yötä.
Hyvää yötä ja kauniita unia ihastuttavalle unelmieni naiselle 💕
Helliä iltahalauksia ja suukottelua 🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin taas suuria tunteita, joista ammentaisin luovuuttani jollakin saralla.
Mun luovuus lähinnä cuoli kun kaipasin. Nyt kun olen taas oma itseni enkä missään kaipauskurimuksessa, mun mieli on kuin musta aukko jonnekin mistä vaan tulee kaikkea ihan sikana ja vaikea lopettaa, jos aloitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan ystävällinen sille toiselle osapuolelle ja sanot, jos rakastat takaisin tai sanot, jos et rakasta takaisin. Näin säästyy kumpikin turhalta pähkäilyltä ym. Puhuminen ihmisen itsensä kanssa kasvokkain tai viestillä tekee aina asioista ja ihmissuhteista helpompaa. Ei mulla tänne muuta.
Keneltä?
Tämä on tarkoitettu ihan kaikille. Turhaan täällä kirjoittaa, jos ei käy asioita läpi keskustellen oikean ihmisen kanssa.
Ehkä tämä on vaan itsekästä terapiaa mahdottomassa tilanteessa? Ehkä olemme kaikki narsisteja?
-sivusta kaivon pohjalta
Otat mua kupoliin pahemman kerran.
Uusi kappale. Se voisi kertoa siitä tietystä ystävästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, T. 🧡
Öitä💕
Vierailija kirjoitti:
Se ei kyllä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
😃
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä nyt oon tehnyt?