Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ainakin kaksi hyvännäköistä. Kaivattuni ja minä.
Kerro hänestä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin kanssaan vaikka Honoluluun🌴🌵🌾vaikka en niin kovin lentokoneessa viihdy.
On käyty. Tylsä mesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sulle 💗😊 toivottavasti ei törmätä missään ikinä.
Mikäs nyt?
Pitkä pinna tuli tien päähänsä. Ihan sama. Ei kiinnosta enää.
Hyvä, jatketaan välttelyä, hyvin on mennyt tähänkin asti. Minua kiinnostaa vielä vähemmän.
Mutta teitä molempia kiinnostaa sen verran, että olette täällä kaipaus-ketjussa? Huijaatte itseänne nyt.
Mun kaivatulla on puhevika mutta hän ei olekkaan joukkosuosittu Hoo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jään näihin väkivaltaisiin suhteisiin koska siinä edes tunnen jotain eikä kukaan jätä minua yksin.
Oletko tosissasi vai todellakin tyhmä? Otapas auttava puhelinnumero esiin ja pyydä turvaa itsellesi. En usko että on hyvä jäädä kärsimään vain siksi ettet välitä itsestäsi riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.
Monimutkainen keissi, haluatko avata enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sulle 💗😊 toivottavasti ei törmätä missään ikinä.
Mikäs nyt?
Pitkä pinna tuli tien päähänsä. Ihan sama. Ei kiinnosta enää.
Hyvä, jatketaan välttelyä, hyvin on mennyt tähänkin asti. Minua kiinnostaa vielä vähemmän.
Mutta teitä molempia kiinnostaa sen verran, että olette täällä kaipaus-ketjussa? Huijaatte itseänne nyt.
Pitää tarkistaa viimiset tuulet kaivatun suunnalta. Löytää parhaat keinot välttelemiseen.
Jeesus on mun kans
ja kesän valo
Olet niin ihana. Ottaisin vaikka edes pienen murusen sinusta jos sattuisi putoamaan. Löytäjä saa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et todellakaan kaipaa. Sellainen tieto mulla on.
Voit kysyä suoraan, saat oikean vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.
Kiitos, aloitan ensimmäisestä päivästä. Lupaathan kuunnella tarkasti?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana. Ottaisin vaikka edes pienen murusen sinusta jos sattuisi putoamaan. Löytäjä saa pitää.
Ota kokonaan. Kysymälle pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Koko pohdiskelu oli vain irrationaalista spekulointia sekundaarisilla funktioilla. Ei hän edes pidä minusta. Tuskin kelpuuttaisi kakkosmieheksensäkään
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on mun kans
ja kesän valo
Älä sokaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, aloitan ensimmäisestä päivästä. Lupaathan kuunnella tarkasti?
Edellinen sivusta
Taas olis tarvittu selänpesijää ja kynijää😊 ei näkynyt eikä kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niinpä niinpä.
Mä oikeesti rakastan ... 💔 Anteeks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et todellakaan kaipaa. Sellainen tieto mulla on.
Voit kysyä suoraan, saat oikean vastauksen.
1) En voi kysyä.
2) Saan vastauksen.
Niin.