Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Huomenta! Laskelmieni mukaan nyt ollaan täsmälleen puolivälissä, joten tässä kohtaa esitän suurenmoiset onnittelut ja toivon sulle hyvää päivää sekä alkavaa viikkoa kalkkiviivojen merkeissä! 🌹ja 🤗 ansaitusti!
PS. Olit ajatuksissani koko yön
Varmaan harhaa mutta ihan kuin moni täällä kirjoittaisi kaivatulleni. Onko teillä muilla tällaisia harhoja?
Huomenta 💗💤 ehkä joskus vielä nähdään
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harhaa mutta ihan kuin moni täällä kirjoittaisi kaivatulleni. Onko teillä muilla tällaisia harhoja?
Ihan perus. "Tiedän", että ainakin 2 tai 3 kirjoittaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
millä mielin?💛
Haikea fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä mielin?💛
Haikea fiilis.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkiharat ja luonnostaan taipuisat hiukset menevät suoremmiksi märkinä. Permanentatut hiukset on taas märkinäkin ihan kähärät.
Mitäs paskaa tämäkin taas on? 😅 mulla pienikin kosteus saa tukan aivan korkkiruuveille, märkänä olen kuin puudeli. Miksi täällä aina joku amatööri neuvoo innolla muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas muka tunnistan hänet täältä ajoittain ja yritän keksiä, kenelle kirjoittaa. Ei siis kirjoita minulle todellakaan, mutta muuten tunnistan. Muka. ;)
Harhailija 3
Aivan varmasti olet ollut läsnä elämässäni aiemminkin. Ihaillut samaa iltaruskoa ja mielessäsi lähettänyt toiveen suuntaani. Kävellyt vastaan kesäisessä kaupungissa ja katsonut unohtumattomasti suoraan sieluun. Selittämätön kaipaus luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas muka tunnistan hänet täältä ajoittain ja yritän keksiä, kenelle kirjoittaa. Ei siis kirjoita minulle todellakaan, mutta muuten tunnistan. Muka. ;)
Harhailija 3
Miten sä voit hänet tunnistaa?
Ikävä toimia viestintuojana, mutta kaikki teidän "tunnistamiset" on harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olet ollut läsnä elämässäni aiemminkin. Ihaillut samaa iltaruskoa ja mielessäsi lähettänyt toiveen suuntaani. Kävellyt vastaan kesäisessä kaupungissa ja katsonut unohtumattomasti suoraan sieluun. Selittämätön kaipaus luoksesi.
Menipä tunteisiin tämä teksti tänään. Kauniisti kirjoitit 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa sunnuntaipäivää viehättävälle unelmieni naiselle 💕💐
Lentosuukkoja ja helliä halauksia silittelyin 😘😘🤗🤗🤗
Kiitos samoin ja kiitos myös kauniista kukkasista. 💕
Mukavaa sunnuntai päivää.
Lämpimästi halaten ja pitkin päivää lentosuukkoja ilmaan lähetellä. 😘😘🤗🤗🤗
Aamun haaveissa se tunne, kun ensimmäistä kertaa pitäisimme toisiamme kädestä.
Kosketuksen ja hellyyden kaipuu taas valloillaan.
-yks J
Aurinkoista päivää muikkuselleni aurinkokaupunkiin. 🧡 L.
Huomenta sinulle Klaukkalaan👩🏻🏫