Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harhaa mutta ihan kuin moni täällä kirjoittaisi kaivatulleni. Onko teillä muilla tällaisia harhoja?
Ihan perus. "Tiedän", että ainakin 2 tai 3 kirjoittaa hänelle.
Mä taas muka tunnistan hänet täältä ajoittain ja yritän keksiä, kenelle kirjoittaa. Ei siis kirjoita minulle todellakaan, mutta muuten tunnistan. Muka. ;)
Harhailija 3Miten sä voit hänet tunnistaa?
Olen lukemani suhteen täysin autisti ja hänellä on säännöllisessä käytössä useampi erikoinen kielivirhe. Lisäksi kirjoitusten sisältö toisinaan osuu. Tokikaan se ei ole varmasti hän, vain hyvä sattuma, mutta siltä silti toisinaan tuntuu.
Juu, eikä ole kaksikielinen henkilö kyseessä. Enkä anna enempää tunnisteitakaan kyllä.
Harhailija 3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa sunnuntaipäivää viehättävälle unelmieni naiselle 💕💐
Lentosuukkoja ja helliä halauksia silittelyin 😘😘🤗🤗🤗Kiitos samoin ja kiitos myös kauniista kukkasista. 💕
Mukavaa sunnuntai päivää.
Lämpimästi halaten ja pitkin päivää lentosuukkoja ilmaan lähetellä. 😘😘🤗🤗🤗Kiitos ihastukseni 💕
Olisitpa kyydissäni ajelulla joskus. Sais jutella ja ihailla sua 😘 On ikäväkin 🤗
Minne sä menisit hänen kanssaan ajelulle?
sivueri
Vierailija kirjoitti:
Ikävä toimia viestintuojana, mutta kaikki teidän "tunnistamiset" on harhaa.
Niinhän me itsekin sanottiin, sehän noissa viesteissä oli pointtinakin.. meni hyvä viisastelu hukkaan nyt ;)
Mmies tykkää ainakin pussailla niskaan. 🔥😊
Terveisiä nutturapäältä vinosti vastapäätä. 😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y O L O kirjoitti:
Haluaisin niin jutella sun kanssa. Käydä läpi muistoja, elämää, kuulla sun ajatuksia ja puhua tästä viimeaikaisesta myllerryksestä. Sopisko?
Mulle sopii aina, jos olet hän
Mistä voisin tietää olenko hän?
Kumpi sä olet, mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä toimia viestintuojana, mutta kaikki teidän "tunnistamiset" on harhaa.
Kyllä . Siksi pitääkin käväistä ajoittain tarkistamassa hänen olemassaolonsa ihan konkreettisesti.
Huomenta sivusta ja kivaa päivää <3
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Onko kaivatullasi luonnonkiharat?
Ei kiharaiset, mutta luonnollisesti lainehtivat tai ne on muotoiltu lainehtimaan? En osaa nimetä oikeaa termiä. Pitkissä hiuksissa näyttää hyvältä. Luonnolliselta.
Vierailija kirjoitti:
Harhoja syntyy, koska ette kommunikoi suoraan hänelle.
T. Yks nainen, jolla on luonnonkiharat hiukset
Ei ole väliä, että syntyy harhoja. Ne on hyvästä vain, ettei ihan kuplassa lörpöttele tänne mitä sattuu sivu suun.
Y O L O kirjoitti:
Haluaisin niin jutella sun kanssa. Käydä läpi muistoja, elämää, kuulla sun ajatuksia ja puhua tästä viimeaikaisesta myllerryksestä. Sopisko?
Juttelu kiinnostaisi, senkin uhalla, ettei tästä mitään puhumista ihmeempää tulisi. Toki sillä olettamuksella, että tämä on ollut yhtä hämmennystä aiheuttavaa hänellekin.
Kalamies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa sunnuntaipäivää viehättävälle unelmieni naiselle 💕💐
Lentosuukkoja ja helliä halauksia silittelyin 😘😘🤗🤗🤗Kiitos samoin ja kiitos myös kauniista kukkasista. 💕
Mukavaa sunnuntai päivää.
Lämpimästi halaten ja pitkin päivää lentosuukkoja ilmaan lähetellä. 😘😘🤗🤗🤗Kiitos ihastukseni 💕
Olisitpa kyydissäni ajelulla joskus. Sais jutella ja ihailla sua 😘 On ikäväkin 🤗
Toivotaan, et näin vielä joskus käy. 💕🤗😘.
Pieni ikäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y O L O kirjoitti:
Mulle sopii aina, jos olet hän
Mistä voisin tietää olenko hän?
Kumpi sä olet, mies vai nainen?
n
Mun hämmennys alkaa olla ohi. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Mun hämmennys alkaa olla ohi. Ehkä.
Ettei olisi harha?
Vierailija kirjoitti:
Mmies tykkää ainakin pussailla niskaan. 🔥😊
Ei näköjään riittävän usein, kun tarvitsee sitä täällä mainostaa😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkiharat ja luonnostaan taipuisat hiukset menevät suoremmiksi märkinä. Permanentatut hiukset on taas märkinäkin ihan kähärät.
Minulla on luonnonkiharat ja on afro kun tulen suihkusta. Hiukset menee aivan tiheälle kiharalle kun kastuvat ja hiusten pesuun tarvitaan ihan fyysistä voimaa jotta sormet saa sen karvapallon läpi, niin että saa päänahan pestyä. Suihkun jälkeen avaan karvapallon tuhdilla määrällä selvitysainetta ja harvapiikkisellä kammalla. Sen jälkeen rypistän ne takaisin muotoonsa tai kuivaan suoriksi. Tuskin on aidot kiharat jos suihkussa suoristuu.
Mulla kans suoristuu suihkussa, alkaa kihartuua puolikuivina. Jos kesäisin ilmankosteus on korkea, säkkäröityvät tiukemmalle kikkuralle. Hiuslaatuni on pehmeä ja hento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Onko kaivatullasi luonnonkiharat?
Ei kiharaiset, mutta luonnollisesti lainehtivat tai ne on muotoiltu lainehtimaan? En osaa nimetä oikeaa termiä. Pitkissä hiuksissa näyttää hyvältä. Luonnolliselta.
Pitää varmaan letillä öisin, siitä laineet ainakin itsellä.
Note to self: ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Kimuranttia kaipausta pyhäpäivään... 💭