Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei musta sulla mitään iloa olisi ollutkaan.
Harva etsii pelkkää iloa. Suurinosa toivoo löytävänsä yhteyttä ja pitkän kumppanuuden jolloin mahdottomiin tapauksiin sekaantuminen ei kannata.
Mitkä asiat tekevät ihmisestä mahdottoman tapauksen? Varmaan meillä kaikilla on tähän omat kriteerit, mutta noin yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun näimme, minä__________
tanssin samassa porukassa, istuin vinottain vastapäätä, vilkuilin vain hiukan.
Ootko A-nainen??
En. Tapahtui eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Istuin tietokoneella ikkunan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Järki ihmisen voimakas tunne-elämä
*itkunauraa INTP:nä*
Olen silti aika varma, että häntä ahdistaa olemassaoloni. En ole sellainen ihminen, jonka lähelle halutaan. Haluaisin olla joku muu, mutta oon vaan minä, valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et olisi uskonut minusta?
Että röökaat.
Et sitte ole kovin lähelle päässyt?
? Tarpeeksi.
Luulisi haistavan. Sitä meinasin.
Ei polta töissä. Siellä useimmiten nähdään. Olen "tiennyt" tämän viime syksystä.
On varmaan paljon muutakin mitä et hänestä edes halua tietää. Ehkä sivusta
Kerrohan esimerkki?
Sanotaanko että moni kakku päältä kaunis. Empatiaa, sympatiaa ja kaikkea muuta kaunista voi kuvitella löytävänsä kivannäkoisessä paketissa, mutta kuoren rakoillessa voi nähdä jotain ihan muuta.
Jep. Kaikki kauniit ovat mätiä sisältä ja rumat täyttä kultaa yada yada yada.
En sanonut noin. Moni vain tarkoittamassani henkilössä näkee vain sen, minkä hän haluaa näyttää. Hän on taitava ihastuttamaan.
No kerro nyt joku esimerkki mitä sieltä näkyy, kun kuori rakoilee?
Vierailija kirjoitti:
Oot aika fiksu, melkein yhtä fiksu kuin minä.
Naisena annan mielellään miehen pitää itseään fiksumpana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
yritin olla silleen etten muka huomaa, mutta sinäkään et muka huomaa, mutta huomasin että huomaat, että olin taas vähän olematta huomaavinani ja vähän lopuksi sitten kumminkin huomasimmekin.
Aavistin mutten uskaltanut katsoa
Päivän vapaaehtoistyöt lusittu. Aamulla kasista yhteen, illalla neljästä kasiin. Olen ihan voipunut. Jotkut vetävät tuollaista päivästä toiseen, mutta he sentään saavat siitä palkkaa. No, saattaa mennä aika pitkä aika, ennen kuin seuraavan kerran tuollaiseen suostun.
Kyllä taas tsirpuset kuolas voimamiehiä. Naisen kiihko on vaan niin vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
...istuin häntä vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Otin vaihvihkaa valokuvan, jossa hän näkyy taustalla. En tietenkään voinut ottaa kuvaa suoraan vain hänestä.
Mulla ei ole hänestä kunnon kuvaa. Haluaisin sellaisen. Voitko lähettää?
- ja sivusta tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasit pyllyni kerran. Olit aika suloisen näköinen, kun jäit siitä kiinni.
Huomasin itsekin kaivattuni kerran tsekkaavan takamukseni. Mulla on tapana seurata ihmisten katseen suuntaa aika automaattisesti johtuen traumataustasta. Jos joku ihminen seurassani katsoo minun sijaani johonkin muualla, automaattisesti katseeni hakee saman kohteen. Ja siinä sitten katsoin itsekin, että onko mulla jäänyt jokin tahra peppuun vai mikä siinä oli niin kiinnostavaa. Vasta myöhemmin tajusin.
Itselläni on näin naisena paha fiksaatio hänen käsiinsä. Niihin jää katse väkisinkin välillä kiinni. Kädet kuitenkin monesti roikkuvat aika alhaalla. En siis tuijota hänen housujensa etumusta vaan käsiä. Tällainen harhaluulo voi kuitenkin syntyä, jos jään katseestani kiinni. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
tanssin samassa porukassa, istuin vinottain vastapäätä, vilkuilin vain hiukan.
Ootko A-nainen??
En. Tapahtui eilen.
Huh, helpotus. Hetken jo harhauduin kuvittelemaan, että eräs varattu nainen kaipaisi minua. Kaikkea sitä saakin päähänsä tällä pöljällä palstalla.
Ajattelen sua ja sitä aikaa, kun tavattiin...Otin muistoksi videon, lähtiessäni paikasta, jossa on nyt työmaa ja katsoin sen tässä. Sinun jälkeesi ei ole ketään, niin kovaa kolahdit. Kiitos uniikki 💙
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero.
Joo, mäkin olen toistellut tota peilikuvalleni monta kertaa. Ei vaan ihan onnistu kuitenkaan.
Katson oikeudekseni lähettää kaipaamalleni henkilölle terveiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi nimen alkukirjain + montako kirjainta??
Miks? Hänen nimensä on Johanna, miksi pitäisi jotain arvoitusta siitä vääntää?
Toinen nimi?
En tiedä
Viimeksi, kun näimme olin vaaleanpunaisissa.
yritin olla silleen etten muka huomaa, mutta sinäkään et muka huomaa, mutta huomasin että huomaat, että olin taas vähän olematta huomaavinani ja vähän lopuksi sitten kumminkin huomasimmekin.