Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
En halua lupua sinustaa kokonaan, haluan pitää sinusta pienen osan itselläni. Vaikka se tekeekin kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin sekaantumisesta seuraa vain turhaa likaista draamaa. Menkää pariterapiaan idiootit, koska suhteen ulkopuoliset pikkukivat eivät kriisejänne ainakaan paranna. Nähty on. Niin eri asia kommunikoida toisen sinkun kanssa, jonka ei tarvitse olla varuillaan koko ajan ettei jää kiinni jostain hiton viestin lähettämisestä. Saatikka sitä naurettavaa salatapaamisen järjestelyä, jossa muka sattumalta törmätä. Aikuiset ihmiset sitten osaa tehdä pienestä yksinkertaisesta elämästään niin kovin vaikeaa ja monimutkaista.
Jokaisen oma asia. Pariterapia ei ole mikään patenttiratkaisu. Meillä se toi vain lisää riitaa. Omasta puolestani voin sanoa, että minua kyllä auttoi todella paljon anonyymina varattuna anonyymeille varatuille jutteleminen arkiasioista seksikeskusteluihin saakka. Auttoi ihan hemmatin paljon enemmån kuin mikään pakotettu terapiasäätö.
Nukahdin iltayöstä, viimeisenä ajatuksena sun silmät ja katseesi... Te amo!
Kivat ne uudet mustat bootsit.
En ole juonu tänään jos luulit
Voi 💩 juttelette anonyyminä täällä🤣 miksei ihmisen itsensä kanssa. Olisi asiat helpompia ja selkeämpiä, totuuden mukaisia vastauksia.
Ei se suhde parane millään terapialla. Hetkellisesti ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Voi 💩 juttelette anonyyminä täällä🤣 miksei ihmisen itsensä kanssa. Olisi asiat helpompia ja selkeämpiä, totuuden mukaisia vastauksia.
Jotta pilvilinnat tai kulissit ei romahtaisi, lol
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä mulle on käyny
No kuvailehan oireet niin me kerrotaan, mitä sulle on käynyt!
Vierailija kirjoitti:
Miks juttelisin, kun en kerran halua hänen kanssaan täällä haaveilua enempää? Sehän vain sotkisi meidän välejä
Mun mies on vain velvollisuudesta mun kanssa. Oikeasti ei taida tuntea edes mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä mulle on käyny
Syy ja seuraus, niin kuin aina
Tunnen syvää kiintymystä puolisoon, mutta olen rakastunut toiseen. Kamala ja yllättävä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ketään livenä just nyt.
Vierailija kirjoitti:
En halua lupua sinustaa kokonaan, haluan pitää sinusta pienen osan itselläni. Vaikka se tekeekin kipeää.
Mitenkäs ajattelit sen toteuttaa? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tunnen syvää kiintymystä puolisoon, mutta olen rakastunut toiseen. Kamala ja yllättävä tilanne.
Kuulostaa ikävältä, mutta mennee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi, ihastushormonit laantuu parissa vuodessa ja sitten alat nähdä sitä ihastusta tavallisena ihmisenä. Älä vaan hätiköi, jos on hyvä suhde hyvän ja sopivan ihmisen kanssa. Sellaista on tosi vaikea löytää, saada ja pitää.
Ollaanko vieraita enää tunnetaanko mitä on käyny
Noista signaaleista vielä, että eihän niistä lopulta mitään tajua. Tai minä en tajua. Kun sitä oppii, että mikään ei tarkoita mitään, niin sitten ei ymmärrä reagoida, jos ja kun jokin tarkoittaakin jotain.
Mulla kävi niin, et yks tosi kiva tyyppi toistuvasti ohimennen mainitsi mulle, että on sinkku, ja mä olin aina, että aha okei. Sitten vaan vetäytyi, ja jäin miettimään, että olisko siinä ollutkin jotain. Selvästi kuitenkin tykättiin toisistamme. Ehkä ei, mut vähän kyllä jäi mietityttämään, kun oli aika ihqu tapaus hän.