Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivatulle. Vaikea päästää irti susta ja unelmista. Merkitsit mulle enemmän kuin olisin itsekään voinut kuvitella.
Imperfekti? Eikö hän enää merkitse?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen etäisyyttä koska rakastuin suhun.
This is very stupid stupid line!
Joillain on kovin joustava moraali, mutta kun sen puolison moraali alkaa joustaa myös, se ei yhtäkkiä olekaan hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivatulle. Vaikea päästää irti susta ja unelmista. Merkitsit mulle enemmän kuin olisin itsekään voinut kuvitella.
Miksi pitää päästää irti?
Olosuhteet
Vapaita ihmisiä ei mikään estä. Sivusta
Mu liekki ainaki lepattaa entä sun
Jos olisin varattu tai kaipaisin varattua, niin tietäisin olevani virallisesti seonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus ihastua varattuun, mutta niin vain tapahtui.
Mulle myös. Ja ihastun harvoin.
Mun kaivattu taas ei ollut varattu vielä silloin kun tutustuttiin ja ihastuin. Tapahtui vasta paljon myöhemmin. Olen siis syyntakeeton, koska ns näin hänet ensin ;)
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää päästää irti?
Olosuhteet
Oletko ollenkaan tietoinen tuon toisen osapuolen tunteista? Yksinkö olet riuhtomassa itseäsi hänestä irti? Eikö tuo ole väärin, jos toinenkin tuntee sua kohtaan samoin?
Paikan edessä missä silloin joskus tavattiin
Tarvitsen yhteyttä koska rakastuin suhun.
Vierailija kirjoitti:
Milloin me tavattiin siellä?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen etäisyyttä koska rakastuin suhun.
Eikös silloin just tarvitse läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tavattiin siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten puoliso suhtautuu, jos meistä tulisi ystävät?
Ei olisi reilua puolisoa kohtaan, jos on molemminpuolisia tunteita. Tietää, miten siinä lopulta käy. -sivusta
Onko reilumpaa olla rehellinen puolisolle tunteistaan alun pitäenkin kuin salata ne, jotta puolisolla on mahdollisuus kertoa, missä hänellä menee raja? Onko reilua itseä ja "ystävää" kohtaan tukahduttaa tunteet?
Paitsi, että haluan jatkaa onassa suhteessa ja siksi en ala leikkimään ystävää sekkaisen kanssa, jota kohtaa on herännyt tunteita vaan otan reikun etäisyyden ihastukseen ja panostan omaan suhteeseeni. Miksi kertoisin siis ihastuksesta jq sotkisin sillä omaa suhdettani.
Vierailija kirjoitti:
Joillain on kovin joustava moraali, mutta kun sen puolison moraali alkaa joustaa myös, se ei yhtäkkiä olekaan hyvä asia.
Riippuu ihmisistä, älähän taas yleistä. Jos teillä on noin, se ei tarkoita, että kaikilla muillakin pareilla on
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulle on käyny
Minä. Yksinkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tavattiin siellä?
Lähdin sieltä jo. Tavattiin vuosia sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus ihastua varattuun, mutta niin vain tapahtui.
Mulle myös. Ja ihastun harvoin.
Mun kaivattu taas ei ollut varattu vielä silloin kun tutustuttiin ja ihastuin. Tapahtui vasta paljon myöhemmin. Olen siis syyntakeeton, koska ns näin hänet ensin ;)
Eri
Ja mä ihastuin ennen kuin tiesin hänen olevan varattu. Tietysti olisi pitänyt kysyä, mutta eipä hänkään tuonut ilmi sitä millään tavalla.
Nyt sitten kärsin, varmaan useimpien mielestä syystä. Olen rikkinäisempi kuin koskaan.
Mikä on ohi!!!