Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
15001/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi levännyt vai rasittunut?

Näyttää aina levänneeltä (toisin kuin minä).

Vierailija
15002/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mies, voisitko sinä sitten aloittaa keskustelun jos semmoinen tilanne tulee. En tiedä yhtään mistä alkaisin sinun kanssa keskustelemaan. En yhtään! You got to help me.

Voitaisko mennä mielummin kahville keskustelemaan.

Tässä yilanteessa en sinua meille voi kutsua, minkä varmasti tiedätkin. Mutta tulisin kyllä keskustelemaan jos pyytäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15003/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, sä et ollut mulle tolla tavalla tärkeä. Elämäs oli mulle seiskalehti.

Kukaan usko noita sinun purkautumisiasi. Kukaan ei laita kaipaamalleen henkilölle tuollaisia terveisiä.

Ei laitakaan, en kaipaakaan, eikä kiinnosta mitä uskot.

Kyllä sinä kaipaat häntä. Suorastaan pakkomielteisesti. Epäterveellä tavalla, mutta kaipaat kovasti.

Kova olet projisoimaan

Naurettavaa väittää, ettei kaipaa, kun on kiukuttelemassa ketjussa nimeltä Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle. Sama kuin uhmaikäinen lapsi ei saisi tahtoaan läpi, vetäisi itkuraivarit ja väittäisi, ettei koskaan haluamaansa halunnutkaan.

Maailman turhin väittelyn aihe, tämä. Esim itse käyn tottumuksesta täällä, en kaipaa tällä hetkellä ketään. Aloitus oli juu tosi typerä, mutta niin on sunkin väitteesi.

Sivusta

Vierailija
15004/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Millaiset treffit järjestäisit kaivatullesi jos asia tulisi ajankohtaiseksi? Tarkka kuvaus! Kaipaatko miestä vai naista?

En harrasta treffejä. Suoraan sänkyyn mentäisiin. Miestä.

Vierailija
15005/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä satuta.

Ei saa satuttaa.

Vierailija
15006/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörii kaivattu mielessä yhtenään. Onko se normaalia? T. Neljättä vuotta

viis vuotta.

Kahdeksan.

Vierailija
15007/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän kivoin hetki, kun nään sinut ja saan jutella hetken kanssasi.

Joskus mietin, että varmaan pidät minua outona ja rasittavana. 

Olet mulle elämän kivoin hetki.

Ei ollut mulle vastaus, mutta oon oikeasti miettinyt, että kaikki elämässä tapahtuu tarkoituksella ja sitä törmäilee oikeaan aikaan juuri niihin ihmisiin, joita tarvitsee. On ollut vähän vaikeaa ja on edelleenkin. Itse asiassa tämänkin viikon oon ollut aika lailla hysteerinen läheisen ihmisen vuoksi. Ja se kun voi jossain pysähtyä, jossain pienessä hetkessä on rauha ja voi olla siinä omana itsenään juuri silloin.

Vierailija
15008/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi levännyt vai rasittunut?

Jatkuvasti on ylirasittuneen ja valvoneen näköinen. Kunpa ymmärtäisi levätä riittävästi ja panostaa terveellisiin elämäntapoihin ennen kuin kroppa sanoo stop. Ei hän ole enää mikään kaksvitonen, joka jaksaa painaa kolmen tunnin yöunilla päivästä toiseen, viikosta toiseen.

Vierailija
15009/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörii kaivattu mielessä yhtenään. Onko se normaalia? T. Neljättä vuotta

viis vuotta.

Kahdeksan.

7

Vierailija
15010/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset treffit järjestäisit kaivatullesi jos asia tulisi ajankohtaiseksi? Tarkka kuvaus! Kaipaatko miestä vai naista?

Kutsuisin ihan vain mun luokse kahville. Istuttaisi sohvalla ja juteltaisi. Ei sen erikoisempaa.

Vierailija
15011/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km💙Nn

Vierailija
15012/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mies, voisitko sinä sitten aloittaa keskustelun jos semmoinen tilanne tulee. En tiedä yhtään mistä alkaisin sinun kanssa keskustelemaan. En yhtään! You got to help me.

Voitaisko mennä mielummin kahville keskustelemaan.

Tässä yilanteessa en sinua meille voi kutsua, minkä varmasti tiedätkin. Mutta tulisin kyllä keskustelemaan jos pyytäisit.

No onpa kumma, jos se ei vaimollesi sopisi, että kutsuisit ihastuksesi teille kotiin.

Vierailija
15013/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset treffit järjestäisit kaivatullesi jos asia tulisi ajankohtaiseksi? Tarkka kuvaus! Kaipaatko miestä vai naista?

Kutsuisin ihan vain mun luokse kahville. Istuttaisi sohvalla ja juteltaisi. Ei sen erikoisempaa.

Aivan saletisti istuttaisiin kiltisti sohvalla ja juteltaisiin.

Vierailija
15014/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan usko noita sinun purkautumisiasi. Kukaan ei laita kaipaamalleen henkilölle tuollaisia terveisiä.

Kyllä sinä kaipaat häntä. Suorastaan pakkomielteisesti. Epäterveellä tavalla, mutta kaipaat kovasti.

Kova olet projisoimaan

Naurettavaa väittää, ettei kaipaa, kun on kiukuttelemassa ketjussa nimeltä Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle. Sama kuin uhmaikäinen lapsi ei saisi tahtoaan läpi, vetäisi itkuraivarit ja väittäisi, ettei koskaan haluamaansa halunnutkaan.

Maailman turhin väittelyn aihe, tämä. Esim itse käyn tottumuksesta täällä, en kaipaa tällä hetkellä ketään. Aloitus oli juu tosi typerä, mutta niin on sunkin väitteesi.

Sivusta

En usko tuota hetkeäkään. Itselleen voi yrittää valehdella mitä vain. Vauva-palstakin on ketjuja täynnä, mutta muka tottumuksesta juuri täällä. Juu, juu...

Vierailija
15015/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli selväksi jo

Vierailija
15016/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Millaiset treffit järjestäisit kaivatullesi jos asia tulisi ajankohtaiseksi? Tarkka kuvaus! Kaipaatko miestä vai naista?

En harrasta treffejä. Suoraan sänkyyn mentäisiin. Miestä.

Sopisi minulle, vaikka vastauksesi olikin vain trollausta.

Vierailija
15017/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova olet projisoimaan

Sivusta

Hyvä, että sinunkin mielipiteesi pääsi ilmoille. Sanavapaus on hienoa!

Eri

Oli kyllä ihan mun oma kokemus, ei mikään mielipide. ;)

Vierailija
15018/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova olet projisoimaan

Kehitysmaiden lapset eivät marise. Miksiköhän?

Monta tunnet? Sivusta

Miksi kysyt tyhmiä? Avaa silmäsi näkemään. Ymmärrätkö elämästä yhtään mitään?

Vierailija
15019/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu enää kutsumaan kaivatukseni, mutta kun ketjussa jumitin hänen vuokseen useamman vuoden, vastataan näin: lento Losiin. Siellä rannalla erääseen romanttiseen ja autenttiseen meksikolaisen ravintolaan. Illalla rannalle katselemaan auringonlaskua. Käveltäisiin käsi kädessä ja juteltaisiin. Jatkettaisiin juttelua aamutunneille saakka beach housessa sängyllä kylki kyljessä. Tiedän, että hän nauttisi suudelmistani. Ne ovat tulisia. Kysyisin ehkä varovasti, haluaisiko hän kokea sen. Sigh. nn

Vierailija
15020/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova olet projisoimaan

Sivusta

En usko tuota hetkeäkään. Itselleen voi yrittää valehdella mitä vain. Vauva-palstakin on ketjuja täynnä, mutta muka tottumuksesta juuri täällä. Juu, juu...

Saa olla tyhjä elämä, jos täällä istuu, eikä ketään kaipaa. Varsinkin kun tätä paskaa suolletaan täällä nykyään päivät pitkät. Eri

Ketju on lukittu.