Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millaiset treffit järjestäisit kaivatullesi jos asia tulisi ajankohtaiseksi? Tarkka kuvaus! Kaipaatko miestä vai naista?
Mentäis ulos juttelee ja jos siltä tuntuu, niin vaikka kellariin halailee ja pussailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millaiset treffit järjestäisit kaivatullesi jos asia tulisi ajankohtaiseksi? Tarkka kuvaus! Kaipaatko miestä vai naista?
En suostu enää kutsumaan kaivatukseni, mutta kun ketjussa jumitin hänen vuokseen useamman vuoden, vastataan näin: lento Losiin. Siellä rannalla erääseen romanttiseen ja autenttiseen meksikolaisen ravintolaan. Illalla rannalle katselemaan auringonlaskua. Käveltäisiin käsi kädessä ja juteltaisiin. Jatkettaisiin juttelua aamutunneille saakka beach housessa sängyllä kylki kyljessä. Tiedän, että hän nauttisi suudelmistani. Ne ovat tulisia. Kysyisin ehkä varovasti, haluaisiko hän kokea sen. Sigh. nn
🥰
Ihana! Ainoa vaan, että heteronaisena en voisi suudella naista.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
Mäki rakastaisin ehkä sua, jos tietäisin kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
Jos oot L, niin mäkin rakastan sua.
T
Etelä-Afrikassa on aloittanut halauspalvelu, jossa voi kotiin tilata halaajan. Halaushetki kestää 1,5 h vähintään. Perustaja oli huomannut että halaaminen puolison kanssa vähentää stressiä. Daa.
Vierailija kirjoitti:
Pyörii kaivattu mielessä yhtenään. Onko se normaalia? T. Neljättä vuotta
Ei varmaan normaalia, mutta väliäkös sillä. Sama tilanne. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
Toivottavasti et mua
-Sivusta
Oltais molemmat vauva av ketjussa siis omg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, sä et ollut mulle tolla tavalla tärkeä. Elämäs oli mulle seiskalehti.
Kukaan usko noita sinun purkautumisiasi. Kukaan ei laita kaipaamalleen henkilölle tuollaisia terveisiä.
Ei laitakaan, en kaipaakaan, eikä kiinnosta mitä uskot.
Kyllä sinä kaipaat häntä. Suorastaan pakkomielteisesti. Epäterveellä tavalla, mutta kaipaat kovasti.
Kova olet projisoimaan
Naurettavaa väittää, ettei kaipaa, kun on kiukuttelemassa ketjussa nimeltä Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle. Sama kuin uhmaikäinen lapsi ei saisi tahtoaan läpi, vetäisi itkuraivarit ja väittäisi, ettei koskaan haluamaansa halunnutkaan.
Maailman turhin väittelyn aihe, tämä. Esim itse käyn tottumuksesta täällä, en kaipaa tällä hetkellä ketään. Aloitus oli juu tosi typerä, mutta niin on sunkin väitteesi.
SivustaHyvä, että sinunkin mielipiteesi pääsi ilmoille. Sanavapaus on hienoa!
Eri
Oli kyllä ihan mun oma kokemus, ei mikään mielipide. ;)
Mielipiteet kehittyy omista kokemuksista ja uskomuksista. Ihan hieno väite muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu enää kutsumaan kaivatukseni, mutta kun ketjussa jumitin hänen vuokseen useamman vuoden, vastataan näin: lento Losiin. Siellä rannalla erääseen romanttiseen ja autenttiseen meksikolaisen ravintolaan. Illalla rannalle katselemaan auringonlaskua. Käveltäisiin käsi kädessä ja juteltaisiin. Jatkettaisiin juttelua aamutunneille saakka beach housessa sängyllä kylki kyljessä. Tiedän, että hän nauttisi suudelmistani. Ne ovat tulisia. Kysyisin ehkä varovasti, haluaisiko hän kokea sen. Sigh. nn
🥰
Ihana! Ainoa vaan, että heteronaisena en voisi suudella naista.
No harmi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
Ketä kiroilee?
Vierailija kirjoitti:
Ei me millekään treffeille mentäisi, mut voisin kuvitella, et saatais yks hauska ilta vietettyä jossain oluthuoneessa. Mut vain, jos se sais kangen perseestään yhdeksi illaksi.
Lähetä kirje kaipaamallesi henkilölle. Postissa, kirjekuoreen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan sinua kaikissa kategorioissa.
Mitäs nää kategoriat on?
Sivusta arvaan, että lehdistön ihannetyttö, kuukauden työntekijä, vuoden tulokas ja kylän paras lypsäjä.
Kiitos, mutta taas kerran kiinnostaisi vain aloittajan vastaus.
T. Kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
T
Mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on ravintola, missä oon käynyt pari kertaa ja viimeksi syksyllä ajattelin, että haluaisin viedä hänet sinne joskus. Kiva olisi myös kävellä Töölönlahden ympäri ja käydä syömässä vaikka.
n>m, joka soitti kerran mun ovikelloa ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
TMä oon.
Olet niin rakas, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta treffejä. Suoraan sänkyyn mentäisiin. Miestä.
Sopisi minulle, vaikka vastauksesi olikin vain trollausta.
Hänen kanssaan menisin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
TMä oon.
Ai juu. Unohtu toi sivusta. 😳
P, iltapusu😘?