Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä opetti aika paljon, kiitos siitä 👍
Mitä opit?
Sitä, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ja muita ilmiselviä kliseitä. Lisäksi, että mun ei kannata ihastua ja jos ihastun, niin pidän itsellä kaikki tunteet. Vähän myös itsehillintää opin samalla. Ja se, että aina tulee joku uusi ihastus. Kuvittelisi sen olevan miten ainutlaatuinen tahansa. Siinä ne.
Puhuminen livenä olisi ollut avain kaikkeen. Mutta täällä mielikuvitusmaassa kirjoittelu sotkee kaiken. Tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö paikalta yli 190cm miestä?
Ei, ollaan kaikki alle 170cm. Kui niin?
T. Paikalla olevat miehet
Mitä niillä hujopeilla tekiskään. Tulee vaan niskat kippeeks. Sivusta eri sivueri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Aurinkoista ja onnekasta päivää kaikille.
Kaivatulle tietysti eniten. 🌞🍀Huomenta sullekin! Aamukahvit ovat osaltani nautittu ja nyt suihkuun. Täytyy jatkaa ikkunoiden pyyhkimistä. Aurinkoa päivääsi!
Kiitokset. Toivottavasti ikkunoistasi tulee kirkkaat. Mulla vielä suunnittelu vaiheessa. On kyllä niin sumeat, et ihan hävettää. No, joku päivä sitten paremmalla ajalla.....
Kyllä sieltä vielä muutama valonsäde pääsee läpi.
Se riittää. 🍀
Huomenta!
Huumori iskee uniinkin 😂
Olin kadun varressa vaihtamassa rekistereitä autooni. Autoja oli kaksi: nykyinen ja entinen. Rekisterin vaihto tapahtui, koska niin on tapana kaksi kertaa vuodessa. Ne vaihdettiin autojen kesken. Kiinnitin ekan rekisterin nykyiseen ja se oli ok. Toista kiinnittäessä hämmennyin siitä mitä siinä luki: UTARE - sekä numerot, joita en enää muista. Ajattelin jonkun tehneen pilaa ja vaihtaneen autoon pilailurekkarin. Se oli kuitenkin teetetty oikean näköiseksi. Olin hämmentynyt neljän rekisterikilven kanssa, joissa kahdessa luki UTARE. Ne olivat kuitenkin olleet autoissa kiinni. Mietin millä puolen ovat olleet. Jos edessä niihin ei kiinnitä niin paljon huomiota kuin takana ajavat. Jostakin syystä unessa ne saattoivat olla myös sivuilla, joten vasemmalla eivät ohiajaessa näy niin paljon kuin oikealla jalankulkijoille ym. Mietin myös vaihtoehtoa 1 oikea + 1 väärä ja miten ne olisivat olleet sijoitettuna.
Menin penkomaan vanhemman auton takapenkkiä löytääkseni kaksi rekisterikilpeä, jotka samanlaisia. Tässä vaiheessa olin sitä mieltä, että täytyy olla neljä samanlaista. Puuhistani oli kiinnostuneet myös kaksi poliisia, jotka olivat parkkeeranneet kadun toiselle puolen puuhiani seuraamaan. Takapenkki oli täynnä tavaraa kuten eräällä tuntemallani autoilevalla. Juuri kun sain takapenkiltä käsiini varoituskolmiokotelon, joka antoi piippaavaa merkkiääntä asteli naispoliisi auton miespoliisin kera luokseni kysyen kenen autoa tutkin. Kerroin auton olleen käytössäni ja etsiväni oikeita rekisterikilpiä.
Huoahdin kun heräsin ja utareet olivat omilla paikoillaan ja itse sängyssäni sakot sekä pidätyksen välttäneenä 😅😇
Näytit tänään hyvältä, kuten aina.
Mielikuvitus ystävälleni terveisiä, missä nyt satut olemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kiitos, täällä ollaan ainakin nyt:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas! Niin minäkin!
Keskiviikko ja uudet kujeet. Mitäs kaikille kaipaaville kuuluu tänäpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas! Niin minäkin!
Täällä minäkin olen jo hetken ajan lorvinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Eräs nainen 😚
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Aurinkoista ja onnekasta päivää kaikille.
Kaivatulle tietysti eniten. 🌞🍀Huomenta sullekin! Aamukahvit ovat osaltani nautittu ja nyt suihkuun. Täytyy jatkaa ikkunoiden pyyhkimistä. Aurinkoa päivääsi!
Kiitokset. Toivottavasti ikkunoistasi tulee kirkkaat. Mulla vielä suunnittelu vaiheessa. On kyllä niin sumeat, et ihan hävettää. No, joku päivä sitten paremmalla ajalla.....
Kyllä sieltä vielä muutama valonsäde pääsee läpi.
Se riittää. 🍀
Pitäiskö minunkin harkita, en ole varmasti koskaan itse pessyt ikkunoita. Mummoni aina haluaa tulla pesemään. Voisin auttaa ensi kerralla. 🤗
Hyvää kuuluu!
Illalla duuniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Sinä, höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Täällä satumaassa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu!
Illalla duuniin!
Hyvää duunipäivää! Vietä kiva kesäinen päivä ennen sitä. 🤗
Tietäjät tietävät! EI kainalokepeille ja reittä pitkin kapuajille sekä muille anelijoille.
Terkkuja pitkiltä naisilta!