Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Meidän metsässä tuoksuivat vihdoin kielot. Jo monen metrin päässä metsän suulta vaikkei nähtävillä ollut kellon kelloa. Huumaava tuoksu. Niin huumaava. Ehkä tämä meidän juttu on vähän samanlainen. Sen tuntee ja havaitsee vaikkei sitä tässä hetkessä suoraan voi nähdäkään. Tai ainakin jos se joskus olisi, se tuntuisi samalta kuin kielot kesäillassa tuoksuvat. Näin myös ensimmäiset metsätähdet. Siellä on nyt todella herkkää, taianomaista ja voimakasta. Niin elävää.
Nuku hyvin.
Turhaan etsit täältä enää mitään minusta. Kyllä minä sinulle aika monta tsäänssiä annoin. Ei tuntunut kiinnostavan se, mitä minulla on tarjota. Et ole vielä poistunut sydämestäni, mutta ketjulorvimiset on nähty. -inkkari reissun päältä-
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on vain sana mut ei mulle.
Mitä se sinulle on?
Hyvää yötä tuntemattomalle tähdelle.
Tuutko sieltä yövuorosta mun luo nukkuu sitten aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kirjettä saapuvaksi
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Turhaan etsit täältä enää mitään minusta. Kyllä minä sinulle aika monta tsäänssiä annoin. Ei tuntunut kiinnostavan se, mitä minulla on tarjota. Et ole vielä poistunut sydämestäni, mutta ketjulorvimiset on nähty. -inkkari reissun päältä-
Ehkä yritit liian paljon itseäsi nuorempaa? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on iso, ehkä sinuakin isompi
Kiitos, samoin
Vierailija kirjoitti:
Joko lakkasit kaipaamasta?
En ole tavallaan edes kaivannut (=ikävöinyt) häntä. Ihastunut olen ollut, ja se on laantunut vähitellen tasaiseksi kiintymykseksi, joka tulee varmaan aina säilymään. Hänessä on tosi paljon hyvää ja kiinnostavaa.
Koskaan en myöskään ole kaavaillut mitään todellista meidän välille, kunhan vain haaveillut täällä ja päässäni, pelkällä fantasiatasolla, monenmoista. Olemme juuri nyt parhaissa mahdollisissa väleissä, enkä muuttaisi yhtään mitään. En oikeasti edes halua hänestä tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yritit liian paljon itseäsi nuorempaa? Sivusta
Juu en
Mariannet pyllyyn ja sitten nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Et osaa kuvitellakaan kuinka ihastunut oon sinuun 💕
Millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten? Mitä mahiksia olet antanut? On ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kokoinen ikävä
60, 70 vai 80 kiloa?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, joku kirjoittaa minuna
Eihän kirjoita :D Kaikista tuntuu siltä silloin kun olet itse keskittynyt etsimään vihjeitä tietystä asiasta ja aihe tuppaa olemaan niinkin yleinen kuin tunteet. Älkää seotko näiden palstojenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Et osaa kuvitellakaan kuinka ihastunut oon sinuun 💕
Hyvää yötä myös sinulle kauniine unineen. 💕
Lämpöisiä halauksia ja lentosuukkosia mielin määrin. 🤗🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Meillä on maailma ja tuulet sen
Sinulle laulan ja sinä kuulet sen
Ja kuitenkin lähelläsi tuskin uskallan hengittää
Vaikka vuoksesi myrkkyä joisin voisin karhuja kengittää
-Eppu normaali
Tää on niin ihana laulu
Se pitäis olla semmoinen, johon ensin tunnistaudutaan ja sen jälkeen kirjoittelu on anonyymiä. Jokin systeemi pitäisi olla, joka estäisi trollauksen ja sivusta rääppimisen.
Parasta toki olisi, jos voisi suoraan viestitellä kaivattunsa kanssa.