Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää keksiä uusi kaipauksen kohde. Olen huomannut, että hän haluaa minun siirtyvän etäämmälle ja siirrynkin. Ketään vapaaehtoisia muodokkaita naisia?
Saitko säkin potkut häneltä? Lämmittää jotenkin sydäntä, ei vaan voi mitään.
Ei meillä ole mitään. Hänellä naisensa ja minuun suhtautuu lähinnä huvittuneesti. En ole kedon kaunein kukkanen tosiaankaan
Kyse olikin naisesta, ei miehestä. Kaunottaresta, jonka perään miehet ovat ikään katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ei eroa. Ikinä.
Onko hän nainen vai mies?
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saatan kyllä erota, jos huonosti käy.
Tarkoitin tuota äskeistä jonka joku raivopää poisti. Joku sanoi laittaneensa eron vireille ja käski kaivattunsa odottaa.
Tiedän. Sanoinpa vain, kun tiedän kaipaavani mahdotonta.
Ois ihanaa karata mutta kun on nuo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatutkin eroaa.
Ei kai kaikki. Toivottavasti kaivattu ei joudu eroamaan. Sopivat täydellisesti yhteen ja hän on tosi onnellinen.
Ihan sama. Onnellisena tänään miehensä kanssa kulki käsi kädessä lenkillä. Lapsi ja lemmikki mukana, olivat kuin vasta rakastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Peli vai miksi hiljaisuus?
Ei oo mitään sanottavaa.
Kaipaava terveinen oinaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peli vai miksi hiljaisuus?
Ei oo mitään sanottavaa.
Nytkö on kaikki sanat loppu?
Ehkä minunkin pitäisi keskittyä omaan mieheeni. En tiedä. Vähän vaikeaa, koska suhde häneen neutraali ollut kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai sulle tule joku huoli, jos ei olla tasaisesti jossain yhteydessä? En minä häviä minnekään.
Tulee. Mutta vielä enemmän vaikuttaa tilanne kotona.
Selkeästi luulit jossain vaiheessa, että olisin tekemässä jotain radikaalia, joka vaikuttaisi sinun suhteen jotenkin negatiivisesti. Miksi alat hermoilemaan noin aina tasaisin väliajoin? Onko se epävarmuutta itsestäsi? Lakkaa miettimästä hulluja höpö<3
Mä sulle radikaalit näytän :)
Että silleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saatan kyllä erota, jos huonosti käy.
Tarkoitin tuota äskeistä jonka joku raivopää poisti. Joku sanoi laittaneensa eron vireille ja käski kaivattunsa odottaa.
Tiedän. Sanoinpa vain, kun tiedän kaipaavani mahdotonta.
Mikään ei ole mahdotonta
Helposti on. Jos vastapuoli ei halua sua niin et sä asialle kyllä yhtään mitään mahda. Eri.
Onko hän nainen vai mies?