Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
13161/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää!! 😱🤩😍🥰🤭

Mikä on? Tsemppiä. Joskus jännitys tuntuu ihanalta😉👍

Vierailija
13162/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausta odotetaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13163/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän viltin pään yli ja koetan unohtaa kaiken. Parin tunnin tauko tästä todellisuudesta.

Tuo on hyvä konsti myös. Ite siirtynyt kokonaan tänne kaivon pohjalle enkä tule pois

Vierailija
13164/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää!! 😱🤩😍🥰🤭

Mikä teemulla jänistää?

Vierailija
13165/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tärkeää maine on sinulle?

No en nyt tiiä, vankilassa en enää kuitenkaan listinyt ketään niin oon rikokseni jo sovittanut ja jollain luottotiedoilla ja muilla ei niin väliä eikä rikollisjengin jäsenenä oloa kukaan paheksu kun suomalaisia kumminki kaikki. Oon isokokoinen parrakas voimailunharrastaja enkä perusta sonnanpuhujista

Onko hyvä muna?

Haluatko testata?

Vierailija
13166/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiiä, vankilassa en enää kuitenkaan listinyt ketään niin oon rikokseni jo sovittanut ja jollain luottotiedoilla ja muilla ei niin väliä eikä rikollisjengin jäsenenä oloa kukaan paheksu kun suomalaisia kumminki kaikki. Oon isokokoinen parrakas voimailunharrastaja enkä perusta sonnanpuhujista

Onko hyvä muna?

Haluatko testata?

En ilman hyviä suositteluja.

Vierailija
13167/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey, huikea esitys teille ja kokekaahan elämää oikein.

Vierailija
13168/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuhina alkoi käymään kusiaispesässä. Kaipaamani mies, hartikainen ei ole mikään maajussi🥴

Voitais pusutella.

-Hartikainen

No mutta Härski, ei saa tollai heti ehdotella🤚

Vierailija
13169/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava akka M.

Täysin samaa mieltä, tiedän ketä tarkoitat. On oman työporukkansa rumin nainen sekä ulkonäöltä että luonteeltaan. Sellainen ylimielinen joka katselee arvostellen aina muita. Ei koskaan tervehdi tai juttele mitään jos et itse tee aloitetta. Saisi ottaa x kollegasta mallia miten pitää oikeaoppisesti käyttäytyä.

Oho, tunnistettu! Meidänkin työpaikan pahin riidan- ja myrkynkylväjä alkaa M:llä. Istuu päivät pitkät mitään tekemättä taukotilassa, haukkuu muita ja nakkelee niskojaan. Pomolle on tietty niin mielin kielin että.

Kukahan mun kollegoista sinä sitten olet? 🤔

Sivusta

Meidänkin työpaikalla just M on se kaikista laiskin

nainen, on jatkuvasti töistä poissa muka "sairaana" ja jättää puolet töistä tekemättä kun lähtee ennen aikojaan pois töistä. Muut sitten juoksevat hänen takiaan.

Tämä ei voi lähteä minnekään, mutta istuu kyllä viidestä työpäivästä kaksi tai kolme aina aamusta iltaan kahvilla ja puhelimella. Samalla osoittelee muille hommia, koska ilmeisesti kuvittelee olevansa meidän muiden yläpuolella. Siksi häntä kutsutaankin selän takana liikanimellä Prinsessa, kun pelkästään vetää lonkkaa ja komentelee muita. Pomolle toki kertoo tekevänsä enemmän kuin kukaan muu..

Hänestä ei viitsi valittaa, koska mieluummin istuu taukotilassa kuin oikeasti kulkee kenenkään perässä haukkumassa ja komentelemassa. Siellähän se on helposti vältettävissä. On sillä kahden ihmisen hovi, mutta nämä on ovat erikseen ihan mukavia ja ahkeria ihmisiä.

Ja häntä kaipast täällä.

Perusta oma ketju panettelullesi.

Vierailija
13170/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä muna?

Haluatko testata?

Ei sitten. Nappaa tinderistä jos tuut katumapäälle, siellä oon

Vierailija
13171/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava akka M.

Täysin samaa mieltä, tiedän ketä tarkoitat. On oman työporukkansa rumin nainen sekä ulkonäöltä että luonteeltaan. Sellainen ylimielinen joka katselee arvostellen aina muita. Ei koskaan tervehdi tai juttele mitään jos et itse tee aloitetta. Saisi ottaa x kollegasta mallia miten pitää oikeaoppisesti käyttäytyä.

Oho, tunnistettu! Meidänkin työpaikan pahin riidan- ja myrkynkylväjä alkaa M:llä. Istuu päivät pitkät mitään tekemättä taukotilassa, haukkuu muita ja nakkelee niskojaan. Pomolle on tietty niin mielin kielin että.

Sivusta

nainen, on jatkuvasti töistä poissa muka "sairaana" ja jättää puolet töistä tekemättä kun lähtee ennen aikojaan pois töistä. Muut sitten juoksevat hänen takiaan.

Tämä ei voi lähteä minnekään, mutta istuu kyllä viidestä työpäivästä kaksi tai kolme aina aamusta iltaan kahvilla ja puhelimella. Samalla osoittelee muille hommia, koska ilmeisesti kuvittelee olevansa meidän muiden yläpuolella. Siksi häntä kutsutaankin selän takana liikanimellä Prinsessa, kun pelkästään vetää lonkkaa ja komentelee muita. Pomolle toki kertoo tekevänsä enemmän kuin kukaan muu..

Hänestä ei viitsi valittaa, koska mieluummin istuu taukotilassa kuin oikeasti kulkee kenenkään perässä haukkumassa ja komentelemassa. Siellähän se on helposti vältettävissä. On sillä kahden ihmisen hovi, mutta nämä on ovat erikseen ihan mukavia ja ahkeria ihmisiä.

Ja häntä kaipast täällä.

Perusta oma ketju panettelullesi.

Tunnistin hänet kuvauksesta. Ei muuta.

Vierailija
13172/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on akat ilkeää. Joku voi ottaa tosissaan. Nainen on naiselle susi.

Ollaan ytimessä! Wazaaap??????

Vierailija
13173/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin just uskon ihmisiin. Vedän ranteet auki kohta tai lähden lääkkeillä. On niin paha olo å:(

Vierailija
13174/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä muna?

Haluatko testata?

Totta munassa haluan testata.

Vierailija
13175/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan yhteiskuva, niin jää muisto meistä. Kehysten sen mieleni seinälle.

Vierailija
13176/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä muna?

Haluatko testata?

Lupaan etten suosittele ja nautin itse! XD

Vierailija
13177/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt monesti

Jos yksi olisi kolme

Ja tuntisin heistä jokaisen

Paremmin kuin itseni

Mutta mahdotontahan se olisi

Vierailija
13178/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipäivän halaus L:lle 🤗

-yks J

Vierailija
13179/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava akka M.

Sivusta

Onko toimistoväkeä?

Vierailija
13180/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, vankilakundia viedään heti! Näitä naisia on.

Ketju on lukittu.