Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vedän viltin pään yli ja koetan unohtaa kaiken. Parin tunnin tauko tästä todellisuudesta.
Tuo on hyvä konsti myös. Ite siirtynyt kokonaan tänne kaivon pohjalle enkä tule pois
Vierailija kirjoitti:
Jännittää!! 😱🤩😍🥰🤭
Mikä teemulla jänistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tärkeää maine on sinulle?
No en nyt tiiä, vankilassa en enää kuitenkaan listinyt ketään niin oon rikokseni jo sovittanut ja jollain luottotiedoilla ja muilla ei niin väliä eikä rikollisjengin jäsenenä oloa kukaan paheksu kun suomalaisia kumminki kaikki. Oon isokokoinen parrakas voimailunharrastaja enkä perusta sonnanpuhujista
Onko hyvä muna?
Haluatko testata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt tiiä, vankilassa en enää kuitenkaan listinyt ketään niin oon rikokseni jo sovittanut ja jollain luottotiedoilla ja muilla ei niin väliä eikä rikollisjengin jäsenenä oloa kukaan paheksu kun suomalaisia kumminki kaikki. Oon isokokoinen parrakas voimailunharrastaja enkä perusta sonnanpuhujista
Onko hyvä muna?
Haluatko testata?
En ilman hyviä suositteluja.
Hey, huikea esitys teille ja kokekaahan elämää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhina alkoi käymään kusiaispesässä. Kaipaamani mies, hartikainen ei ole mikään maajussi🥴
Voitais pusutella.
-Hartikainen
No mutta Härski, ei saa tollai heti ehdotella🤚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuvottava akka M.
Täysin samaa mieltä, tiedän ketä tarkoitat. On oman työporukkansa rumin nainen sekä ulkonäöltä että luonteeltaan. Sellainen ylimielinen joka katselee arvostellen aina muita. Ei koskaan tervehdi tai juttele mitään jos et itse tee aloitetta. Saisi ottaa x kollegasta mallia miten pitää oikeaoppisesti käyttäytyä.
Oho, tunnistettu! Meidänkin työpaikan pahin riidan- ja myrkynkylväjä alkaa M:llä. Istuu päivät pitkät mitään tekemättä taukotilassa, haukkuu muita ja nakkelee niskojaan. Pomolle on tietty niin mielin kielin että.
Kukahan mun kollegoista sinä sitten olet? 🤔
SivustaMeidänkin työpaikalla just M on se kaikista laiskin
nainen, on jatkuvasti töistä poissa muka "sairaana" ja jättää puolet töistä tekemättä kun lähtee ennen aikojaan pois töistä. Muut sitten juoksevat hänen takiaan.Tämä ei voi lähteä minnekään, mutta istuu kyllä viidestä työpäivästä kaksi tai kolme aina aamusta iltaan kahvilla ja puhelimella. Samalla osoittelee muille hommia, koska ilmeisesti kuvittelee olevansa meidän muiden yläpuolella. Siksi häntä kutsutaankin selän takana liikanimellä Prinsessa, kun pelkästään vetää lonkkaa ja komentelee muita. Pomolle toki kertoo tekevänsä enemmän kuin kukaan muu..
Hänestä ei viitsi valittaa, koska mieluummin istuu taukotilassa kuin oikeasti kulkee kenenkään perässä haukkumassa ja komentelemassa. Siellähän se on helposti vältettävissä. On sillä kahden ihmisen hovi, mutta nämä on ovat erikseen ihan mukavia ja ahkeria ihmisiä.
Ja häntä kaipast täällä.
Perusta oma ketju panettelullesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä muna?
Haluatko testata?
Ei sitten. Nappaa tinderistä jos tuut katumapäälle, siellä oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuvottava akka M.
Täysin samaa mieltä, tiedän ketä tarkoitat. On oman työporukkansa rumin nainen sekä ulkonäöltä että luonteeltaan. Sellainen ylimielinen joka katselee arvostellen aina muita. Ei koskaan tervehdi tai juttele mitään jos et itse tee aloitetta. Saisi ottaa x kollegasta mallia miten pitää oikeaoppisesti käyttäytyä.
Oho, tunnistettu! Meidänkin työpaikan pahin riidan- ja myrkynkylväjä alkaa M:llä. Istuu päivät pitkät mitään tekemättä taukotilassa, haukkuu muita ja nakkelee niskojaan. Pomolle on tietty niin mielin kielin että.
nainen, on jatkuvasti töistä poissa muka "sairaana" ja jättää puolet töistä tekemättä kun lähtee ennen aikojaan pois töistä. Muut sitten juoksevat hänen takiaan.Tämä ei voi lähteä minnekään, mutta istuu kyllä viidestä työpäivästä kaksi tai kolme aina aamusta iltaan kahvilla ja puhelimella. Samalla osoittelee muille hommia, koska ilmeisesti kuvittelee olevansa meidän muiden yläpuolella. Siksi häntä kutsutaankin selän takana liikanimellä Prinsessa, kun pelkästään vetää lonkkaa ja komentelee muita. Pomolle toki kertoo tekevänsä enemmän kuin kukaan muu..
Hänestä ei viitsi valittaa, koska mieluummin istuu taukotilassa kuin oikeasti kulkee kenenkään perässä haukkumassa ja komentelemassa. Siellähän se on helposti vältettävissä. On sillä kahden ihmisen hovi, mutta nämä on ovat erikseen ihan mukavia ja ahkeria ihmisiä.Ja häntä kaipast täällä.
Perusta oma ketju panettelullesi.
Tunnistin hänet kuvauksesta. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on akat ilkeää. Joku voi ottaa tosissaan. Nainen on naiselle susi.
Ollaan ytimessä! Wazaaap??????
Menetin just uskon ihmisiin. Vedän ranteet auki kohta tai lähden lääkkeillä. On niin paha olo å:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä muna?
Haluatko testata?
Totta munassa haluan testata.
Otetaan yhteiskuva, niin jää muisto meistä. Kehysten sen mieleni seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä muna?
Haluatko testata?
Lupaan etten suosittele ja nautin itse! XD
Miettinyt monesti
Jos yksi olisi kolme
Ja tuntisin heistä jokaisen
Paremmin kuin itseni
Mutta mahdotontahan se olisi
Keskipäivän halaus L:lle 🤗
-yks J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuvottava akka M.
Hänestä ei viitsi valittaa, koska mieluummin istuu taukotilassa kuin oikeasti kulkee kenenkään perässä haukkumassa ja komentelemassa. Siellähän se on helposti vältettävissä. On sillä kahden ihmisen hovi, mutta nämä on ovat erikseen ihan mukavia ja ahkeria ihmisiä.
Onko toimistoväkeä?
Kas, vankilakundia viedään heti! Näitä naisia on.
Mikä on? Tsemppiä. Joskus jännitys tuntuu ihanalta😉👍