Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
13121/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulissit romahtelee. Sinä m tulet vielä kärsimään.

Kuinka kertoa olevansa idiootti, syrjäytynyt ja uhriutuva, osa 77.

Kuinka yrittää peitellä että on h u o r a, joka hässii ystävänsä miestä. Osa 1.

Hmm, jos olisitkin osaksi oikeassa. Mulla on nimittäin harha, jossa kuvittelen erään luulevan minulla ja hänen miehellään olevan suhde. En ole kiinnostunut tuosta miehestä, mutta hänpä on tunnustanut ihastuneensa minuun. Ehkä vaimo huomannut tuon miehestään. 

Ei varmasti ole ihastunut. Haluaa vaan helppoa pil lua ja sultahan sitä saa.

Miksi hän sitä haluaisi. Saksiminen on kivempaa!

Vierailija
13122/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.

Yksi niistä varsinaisista syistä, miksi tänne kirjoittelen on se, että tosielämässä en voi ilmaista ajatuksiani, koska niin harvalla on kapasiteettia tai kaistanleveyttä niiden ymmärtämiseen. Eli samis.

Mitähän siitäkin tulisi, jos palstan seuraajat järjestäisivät yhteistapaamisen. Syntyisikö enemmän ystävyyssuhteita kuin parisuhteita?

Tai sitten loppuis entisetkin ystävyydet, kun omien kaipausviestien trollaajat paljastuisivat kavereiksi. 😁

Minulle tällaisessa tapauksessa niitä ystävyyksiä ei olisi ikinä ollutkaan. Menettäisi merkityksensä, että on oltu edes tuttuja. Tai menetti merkityksensä. Sellaisia ihmisiä en tahdo enää ikinä tavata, tai edes ketään heidän läheistään missään merkeissä enää ikinä. 

Sulle on käynyt noin? Mun viestejä on trollattu niin, että oletan jonkun tutun tunnistaneen mut ja sen, ketä kaipailin, mutta en voi sataprosenttisella varmuudella sanoa tunnistaneeni ketään. Pidän hyvin todennäköisenä, lähes varmana, että täällä käy ainakin ajoittain puolisentusinaa tuttua tyyppiä. Harhautumisen vaara on kuitenkin suuri, koska käytännössä kaikkien viestejä rääpitään, joten en oikeastaan välitä asiasta, vaan kirjoitan kuin kaikki olisivat täysin anonyymejä. Mitä sillä oikeastaan on väliä.

Jos ihmisestä tietää tiettyjä asioita vain yksi tai kaksi niin aika helppo siitä on tietää kuka kyseessä. Eri olisi jos tuttavapiiri olisi laaja, mutta kun niitä ystäviä ei ole yhtään niin on hyvin helppo tietää kuka voi kirjoittaa juuri oikein. Ja ei ole kyse ympäripyöreästä asiasta vaan täysin yksilöidyistä, jotka uniikkeja. Lisänä näissä haukkumista. Tuntisin kyllä suurta helpotusta jos lukisin lehdestä kyseisen henkilön siirtyneen manan majoille. Tai kyseisten. 

Ota huomioon, että ne kaksi ovat voineet puhua vaikka kymmenelle. Minä esim. tiedän yhden kaverini ex-vaimosta yhtä ja toista vaikka en koskaan edes ehtinyt tavata koko naista, kun liittonsa ei kestänyt kuin muutaman vuoden. Mutta teoriassa voisin tunnistaa hänet ja trollata tuolla tavalla eikä hänellä olisi aavistustakaan kuka hänelle trollaa.

Uskotko kaiken mitä sinulle sanotaan ihmisistä?

En aina, mutta noteeraan sen. On käynytkin niinkin, että tyyppi x mustamaalaa henkilöä y, mutta sitten pyrkiikin itse vehtaamaan hänen kanssaan. Ihmisten sanomisten takana ovat aina heidän intressinsä, ja teot paljastavat intressit usein paremmin kuin heidän sanansa. Puhe on teko, vaikeneminen on teko.

Edellisen teksti koettu oikeassa elämässä. Minulle luotu mustamaalaamalla erikoinen maine ja sitten yritetty itse. Mustamaalaus vain kaikui minunkin korviin ja kuka sitä harrasti. Ei oikein onnistunut yrityksensä, koska tuon jälkeen tosiaankin aloin vihata kyseistä henkilöä. Ei olisi ollut mahdollisuuksia muutenkaan, mutta menetti kaiken yhteyden minuun tekojensa jälkeen. Sivustalta.

Oliko mustamaalaaja nainen vai mies? Jotenkin kuvittelisi, että naiset harrastaisivat enemmän tuollaisia juonitteluja.

Kyllä monet miehetkin osaavat olla ämmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13123/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jos olisitkin osaksi oikeassa. Mulla on nimittäin harha, jossa kuvittelen erään luulevan minulla ja hänen miehellään olevan suhde. En ole kiinnostunut tuosta miehestä, mutta hänpä on tunnustanut ihastuneensa minuun. Ehkä vaimo huomannut tuon miehestään. 

Tiedän kaiken helposta pildestä. Onko jotain, mitä haluatte tietää?

Ööh

Vierailija
13124/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mies samalla alalla kuin sinun kaipaamasi mies?

Ei ole. Tosin ovat voineet tavata työllisissä merkeissä toisen käydessä toisen työpaikalla. 

M.t. yrittää sekoittaa keskustelua.

Vierailija
13125/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh

Vedä se bilde päähän vaan m.t.

Vierailija
13126/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.

Yksi niistä varsinaisista syistä, miksi tänne kirjoittelen on se, että tosielämässä en voi ilmaista ajatuksiani, koska niin harvalla on kapasiteettia tai kaistanleveyttä niiden ymmärtämiseen. Eli samis.

Mitähän siitäkin tulisi, jos palstan seuraajat järjestäisivät yhteistapaamisen. Syntyisikö enemmän ystävyyssuhteita kuin parisuhteita?

Tai sitten loppuis entisetkin ystävyydet, kun omien kaipausviestien trollaajat paljastuisivat kavereiksi. 😁

Minulle tällaisessa tapauksessa niitä ystävyyksiä ei olisi ikinä ollutkaan. Menettäisi merkityksensä, että on oltu edes tuttuja. Tai menetti merkityksensä. Sellaisia ihmisiä en tahdo enää ikinä tavata, tai edes ketään heidän läheistään missään merkeissä enää ikinä. 

Sulle on käynyt noin? Mun viestejä on trollattu niin, että oletan jonkun tutun tunnistaneen mut ja sen, ketä kaipailin, mutta en voi sataprosenttisella varmuudella sanoa tunnistaneeni ketään. Pidän hyvin todennäköisenä, lähes varmana, että täällä käy ainakin ajoittain puolisentusinaa tuttua tyyppiä. Harhautumisen vaara on kuitenkin suuri, koska käytännössä kaikkien viestejä rääpitään, joten en oikeastaan välitä asiasta, vaan kirjoitan kuin kaikki olisivat täysin anonyymejä. Mitä sillä oikeastaan on väliä.

Jos ihmisestä tietää tiettyjä asioita vain yksi tai kaksi niin aika helppo siitä on tietää kuka kyseessä. Eri olisi jos tuttavapiiri olisi laaja, mutta kun niitä ystäviä ei ole yhtään niin on hyvin helppo tietää kuka voi kirjoittaa juuri oikein. Ja ei ole kyse ympäripyöreästä asiasta vaan täysin yksilöidyistä, jotka uniikkeja. Lisänä näissä haukkumista. Tuntisin kyllä suurta helpotusta jos lukisin lehdestä kyseisen henkilön siirtyneen manan majoille. Tai kyseisten. 

Ota huomioon, että ne kaksi ovat voineet puhua vaikka kymmenelle. Minä esim. tiedän yhden kaverini ex-vaimosta yhtä ja toista vaikka en koskaan edes ehtinyt tavata koko naista, kun liittonsa ei kestänyt kuin muutaman vuoden. Mutta teoriassa voisin tunnistaa hänet ja trollata tuolla tavalla eikä hänellä olisi aavistustakaan kuka hänelle trollaa.

Uskotko kaiken mitä sinulle sanotaan ihmisistä?

En aina, mutta noteeraan sen. On käynytkin niinkin, että tyyppi x mustamaalaa henkilöä y, mutta sitten pyrkiikin itse vehtaamaan hänen kanssaan. Ihmisten sanomisten takana ovat aina heidän intressinsä, ja teot paljastavat intressit usein paremmin kuin heidän sanansa. Puhe on teko, vaikeneminen on teko.

Ajatuskin on jo teko. Hyvin menee!!! 👍

Tähän on koira haudattuna.

En tiedä mitä, mutta jostain syystä nuo kommenttini näyttävät saavan tuon peukkuemojityypin jotenkin hiiltymään. Omituista.

Vierailija
13127/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepulis. Miksi miehet kuvittelevat, että ystävällisiltä naisilta saa helppoa pildeä ja siksi pitävät näitä jotenkin halpoina? Helponta pildeä saa happamilta horatsuilta.

Vierailija
13128/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi helppoa🤣 Olen yli 50v ja kaivattukin seksikumppaneita tähän ikään mennessä alle 5 ja kaivattukin mahtuisi hyvin siihen viiden alle. 

Vierailija
13129/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mies samalla alalla kuin sinun kaipaamasi mies?

Ei ole. Tosin ovat voineet tavata työllisissä merkeissä toisen käydessä toisen työpaikalla. 

Ai kaupassa? Vttu, että on palsta taas täynnä sekopäitä.

Ei ollut alkuperäinen.

Vierailija
13130/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä miettii, minkälaista jantraa sitä tässä elämälleen luo.

Vierailija
13131/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Se on hyvä asia. Mieltä kiinnostelee asiakkaat ja hyvä näin.

Vierailija
13132/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelohonka.

Koputtaessa kumisee

Pystyyn kuolleenakin

Seisoo

Vierailija
13133/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voidaan ottaa hellästi ja saat, iso mies, olla myös heikko sylissäni ja lepuuttaa päätäsi rinnallani. Mutta toisinaan haluan myös, horoskooppieläintäni mukaillen, tuntea lihaa saksieni välissä. Haluan tuntea, että olen oikeasti tullut otetuksi. Että ollaan aamulla molemmat hintsusti ruhjeilla ja voin viikon edetessä muistella painiamme mustelmien kehittyessä. Sitä.

Vierailija
13134/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Yösuudelma ja hiusten silittelyä ihaniin uniin sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.

En nukkunut koska lammas.

Vierailija
13135/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐕🐕💕

Vierailija
13136/27486 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanista ihanin S-mies 💕