Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Tuun vielä laittamaan sulle viestin. Mutta älä pelkää, osaan päästää irtikin, en jää roikkumaan tai loukkaannu mistään. Tahdon vaan selvittää mitä tässä meidän välissä on, onko yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut vilkuilee 🤭 onkohan suhteet kunnossa kotosalla.
On on, se on kuulema normaalia hakea eroottisia virikkeitä parisuhteen ulkopuolelta ja sitten käydä kuin puolisonsa kimppuun kuin sika limppuun.
No selvis sitten sekin miksi tuo ukko on hampaat kiinni mun ahterissa harva se ilta.
Mutta ei joka ilta? Jos pääsisin suhteeseen kaivattuni kanssa, se päättyisi siihen, että hän kyllästyisi muhun, kun olisin hänen kimpussaan ihan koko ajan ja iskisin hampaat hänen peffaan joka päivä, aamuin illoin ja siinä välissäkin. 😆 sivusta, yltä, alta, edestä ja takaa
Näkis vaan. Kunhan uhoot.
Kyllä siinä noin kävisi. Olen haaveillut hänestä jo useamman vuoden enkä kyllä saisi kyllikseni ihan vähällä.
Oikeasti en tiedä yhtään, millainen hän on eroottiselta puoleltaan. Mielessäni olen muodostanut kolme vaihtoehtoa. Joko hän on kylmä, lähes aseksuaali, tai sitten hän on enimmäkseen välinpitämätön mutta hyvin harvoin ja vain hyvin harvan miehen kanssa intohimoinen. Kolmas vaihtoehto on, että hän on salaa paljon kiihkeämpi ja kinkympi kuin mitä saattaisi luulla.
Tuo "näkis vaan, kunhan uhoot"-kommentoija tuli sivusta, eli ei ollut ap, niin kuin olisi voinut luulla. Mutta sun vastaukseen voisin kommentoida, että viimeinen vaihtoehto on se oikea, ehdottomasti :)
Kuinka monta vuotta olet kaivannut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mites yhteiskylpy😊😌
Tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Mites yhteiskylpy😊😌
Jos tulee juhannuskutsu irl 😊
Ostat kulti ison ulkoporealtaan niin tuun sinne. Hierova kiitos ja muutkin hienoudet. Otetaan sitten sulta noi enemmät jännitykset pois. 😘
Vierailija kirjoitti:
Joo
Mitä joo?
Vierailija kirjoitti:
J ketä kaipaat? Sivusta kysyn
H-naista 💕
Siitäpä tuo ajatus sitten lähti. Seuraavaksi tulee osoite.
G: onko kaivatullasi hyvä ahteri? Millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen selän naiselta vain jos saan pestä myös etupuolen.
On jo puhdas 😁
Tykkään ensin vähän sotkea ja sitten vasta pestä. ;)
Käyn ulkoilemassa 👣👣 Mieti juhannuskutsua ja laita postia 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Tuun vielä laittamaan sulle viestin. Mutta älä pelkää, osaan päästää irtikin, en jää roikkumaan tai loukkaannu mistään. Tahdon vaan selvittää mitä tässä meidän välissä on, onko yhtään mitään.
Teepä se! Odotan viestiäsi eniten maailmassa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J ketä kaipaat? Sivusta kysyn
H-naista 💕
Onkohan tää kaunotar salimimmi, jos saan kysyä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On on, se on kuulema normaalia hakea eroottisia virikkeitä parisuhteen ulkopuolelta ja sitten käydä kuin puolisonsa kimppuun kuin sika limppuun.
No selvis sitten sekin miksi tuo ukko on hampaat kiinni mun ahterissa harva se ilta.
Mutta ei joka ilta? Jos pääsisin suhteeseen kaivattuni kanssa, se päättyisi siihen, että hän kyllästyisi muhun, kun olisin hänen kimpussaan ihan koko ajan ja iskisin hampaat hänen peffaan joka päivä, aamuin illoin ja siinä välissäkin. 😆 sivusta, yltä, alta, edestä ja takaa
Kyllä siinä noin kävisi. Olen haaveillut hänestä jo useamman vuoden enkä kyllä saisi kyllikseni ihan vähällä.
Oikeasti en tiedä yhtään, millainen hän on eroottiselta puoleltaan. Mielessäni olen muodostanut kolme vaihtoehtoa. Joko hän on kylmä, lähes aseksuaali, tai sitten hän on enimmäkseen välinpitämätön mutta hyvin harvoin ja vain hyvin harvan miehen kanssa intohimoinen. Kolmas vaihtoehto on, että hän on salaa paljon kiihkeämpi ja kinkympi kuin mitä saattaisi luulla.
Tuo "näkis vaan, kunhan uhoot"-kommentoija tuli sivusta, eli ei ollut ap, niin kuin olisi voinut luulla. Mutta sun vastaukseen voisin kommentoida, että viimeinen vaihtoehto on se oikea, ehdottomasti :)
Ap
Ehkä nelisen vuotta. Alitajuisesti mahdollisesti paljon, paljon pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites yhteiskylpy😊😌
Jos tulee juhannuskutsu irl 😊
Joo tämä
Vierailija kirjoitti:
Pesen selän naiselta vain jos saan pestä myös etupuolen.
Pesen kyllä itse kaikki puoleni 👊🏼
C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä nelisen vuotta. Alitajuisesti mahdollisesti paljon, paljon pitempään.
🤔
Jostain syystä juutuin sun viestiin...
Olen samantapaisessa tilanteessa.
Olisinpa ollut siellä.