Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Selkee.
"Lähe menee"
"EN"
RATKAISU???
Vierailija kirjoitti:
Pieni pyyntö olisi riittänyt. Olisin lähtenyt samantien mukaasi.
Hyvä esimerkki kommunikaation puutteesta.
Nyt on pakko mennä ottamaan päikkärit. Kaipailkaahan siihen katsoen, että viestit pysyvät. Kivaa pyhäpäivää kaikille, mortonki! ;)
Vierailija kirjoitti:
Selkee.
"Lähe menee"
"EN"
RATKAISU???
Kommunikaatio auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma: Rakkaus joka ei ymmärrä poistua vaikka kartta ja suuntaviivat on hyvinkin selkeät
Ehkä kompassissa on vikaa? Tai sit et ole tsekannut, että kartan mittakaava on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin oliko sittenkin virhe pyörtää kaikki aikaisemmat puheet ja antaa vaikutelma siitä, etten ikinä mitään halua. Toisaalta sähän teit selväksi, että sua ei kiinnosta. Ja miksi ihmeessä edes mietin tätä enää? Ei pitäisi enää miettiä koko juttua kaiken jälkeen.
Ei kannata mennä anelijoiden matkaan. Tän takia tarvittaisiin enemmän ystäviä jokaiselle.
Kuka tässä nyt anelee? Valaise vähän.
Miksi sitten pyörtäisit puheesi? Kumma kun ei kukaan osaa taas päättää mitä haluaa.
Pyörsin jo. En ole mitään anellut. Kyllä mä tiedän hyvin mitä haluan, mutta sitä on tässä tilanteessa turha edes sanoa. Kunhan kirjoittelin ajatuksia tänne.
Täällä me kommunikoidaan keskenämme. Vaikutelma enemmän kyllä rikkinäinen puhelin, kuin toimiva keskustelu. Missähän se kaivattu luuraa. Olis asiaa.
On se jumalauta ettei suomalainen mies puhetta ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
On se jumalauta ettei suomalainen mies puhetta ymmärrä
Mä en tajua mitään, jos sieltä puuttuu välimerkit. Kommunikaatiossa korjaamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan kaivatusta haaveilua, muille harrasteille ei ole aikaa.
Sama. Tämä on raskas harrastus. Mihinkään muuhun ei jää aikaa ja tahtoisin tehdä jo muitakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä me kommunikoidaan keskenämme. Vaikutelma enemmän kyllä rikkinäinen puhelin, kuin toimiva keskustelu. Missähän se kaivattu luuraa. Olis asiaa.
Täällä ollaan! Mitä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu voi vapautua piankin.
En jää oottelee.
Ei ole sen arvoista?
Rakas, voisitko vihdoin ja viimein painua v i t t u u n täältä? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma: Rakkaus joka ei ymmärrä poistua vaikka kartta ja suuntaviivat on hyvinkin selkeät
Ehkä kompassissa on vikaa? Tai sit et ole tsekannut, että kartan mittakaava on oikea.
Kartta-analyysit on aina puutteellisia. Pitää mennä maastoon... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakas, voisitko vihdoin ja viimein painua v i t t u u n täältä? Kiitos!
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa enää mitään tästä jutusta. Miehelle.
Olisit ottanut silloin kun sait.
Sivusta. Myös annetaan, ei aina vain pelkästään saada ja oteta.
ps. Lue tämä pariin kertaan ainakin.
Kaiken tämän keskelle:
Rakastan sinua 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin oliko sittenkin virhe pyörtää kaikki aikaisemmat puheet ja antaa vaikutelma siitä, etten ikinä mitään halua. Toisaalta sähän teit selväksi, että sua ei kiinnosta. Ja miksi ihmeessä edes mietin tätä enää? Ei pitäisi enää miettiä koko juttua kaiken jälkeen.
Ei kannata mennä anelijoiden matkaan. Tän takia tarvittaisiin enemmän ystäviä jokaiselle.
Kuka tässä nyt anelee? Valaise vähän.
Miksi sitten pyörtäisit puheesi? Kumma kun ei kukaan osaa taas päättää mitä haluaa.
Pyörsin jo. En ole mitään anellut. Kyllä mä tiedän hyvin mitä haluan, mutta sitä on tässä tilanteessa turha edes sanoa. Kunhan kirjoittelin ajatuksia tänne.
Anteeksi, jotenkin ymmärsin väärin.