Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jumalauta ettei suomalainen mies puhetta ymmärrä
Mä en tajua mitään, jos sieltä puuttuu välimerkit. Kommunikaatiossa korjaamisen varaa.
Miksi olet ilkeä? Omasi ei ole sen paremmassa jamassa.
Jos sun kaivattu tai pari muuta sankaria ei ymmärrä puhetta, se ei tarkoita etteikö suomalainen mies ymmärtäisi puhetta. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä edes vaihtanut muutamaa sanaa useampaa kaivattunsa kanssa?
Riittää kun on tiedossa ettei toista kiinnosta vaihtaa sen suuremmin sanoja keskenään eli tutustua
Kollegani, tulethan taas huomenna ajoissa?
Oranssipaitaiselle pinkkipaitaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jumalauta ettei suomalainen mies puhetta ymmärrä
Mä en tajua mitään, jos sieltä puuttuu välimerkit. Kommunikaatiossa korjaamisen varaa.
Miksi olet ilkeä? Omasi ei ole sen paremmassa jamassa.
Jos sun kaivattu tai pari muuta sankaria ei ymmärrä puhetta, se ei tarkoita etteikö suomalainen mies ymmärtäisi puhetta. Älä yleistä.
Se on kyllä totta. En sanonut että ei mun kaivattu ymmärrä. Se oli joku eri viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä kaikki mitä jätän tekemättä ja sanomatta, palkitaan edes seuraavassa elämässä. Rakkaus ei näköjään ole minua varten.
Pahoin pelkään, ettei palkita. Kannattaa siis vaan uskaltaa. Tee kuten minä: mokaa kaikki irl, niin sen jälkeen ainakin voit olla varma tunteiden yksipuolisuudesta. Eihän se ihastumista poista, mutta paaluttaa jonkinlaisen realismin rajamerkin kuitenkin.
Puhut viisaita ystävä hyvä. Saako työpaikan pitää, jos mokaa itsensä työkaverin edessä?
Saa. Se on eri asia pystyykö itse jäämään. Sivusta.
Ketä hävettää tehdä aloitetta niin paljon, että elämä vinksallaan sen jäljiltä? Älkää hävetkö omia tunteitanne. Eri
Se on hassua miten vuosien jälkeenkin muistaa sen tunteen, kun näkee sen ihmisen. Eikä kumpikaan esim. halua näyttää huonolta, vaan haluaa olla viehättävä toisen silmissä, vaikka ei mitään enää olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun on tiedossa ettei toista kiinnosta vaihtaa sen suuremmin sanoja keskenään eli tutustua
Monesti vain oletatte, ettekä viitsi ottaa edes selvää. Se on liian yleinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä kaikki mitä jätän tekemättä ja sanomatta, palkitaan edes seuraavassa elämässä. Rakkaus ei näköjään ole minua varten.
Pahoin pelkään, ettei palkita. Kannattaa siis vaan uskaltaa. Tee kuten minä: mokaa kaikki irl, niin sen jälkeen ainakin voit olla varma tunteiden yksipuolisuudesta. Eihän se ihastumista poista, mutta paaluttaa jonkinlaisen realismin rajamerkin kuitenkin.
Puhut viisaita ystävä hyvä. Saako työpaikan pitää, jos mokaa itsensä työkaverin edessä?
Saa. Se on eri asia pystyykö itse jäämään. Sivusta.
Ketä hävettää tehdä aloitetta niin paljon, että elämä vinksallaan sen jäljiltä? Älkää hävetkö omia tunteitanne. Eri
Juuri tätä minä tarkoitan. Kannattaa yrittää, nimittäin moni jättää kokeilematta kun ei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti vain oletatte, ettekä viitsi ottaa edes selvää. Se on liian yleinen ongelma.
Kommunikaation puutetta siis.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nimenomaan ottanut selvää ja huomannut tuon käytännössä, en olisi koskaan tullutkaan tähän ketjuun ellen olisi joutunut kaipailemaan eli menettänyt yhteyttä ihmiseen johon yksipuolisesti olisin halunnut olla yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
T😛👄L
Lasse, Lassi, Lauri? Leena, Liisa, Lissu?
Vierailija kirjoitti:
Se on hassua miten vuosien jälkeenkin muistaa sen tunteen, kun näkee sen ihmisen. Eikä kumpikaan esim. halua näyttää huonolta, vaan haluaa olla viehättävä toisen silmissä, vaikka ei mitään enää olisikaan.
Mä näytän hyvältä yrittämättäkin. Sivusta
Sinulla on pieni musta koira, kuulemma 1,5kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et niin hyvältä kuin vaikkapa tuo vanha ihastus joka ei halua näyttää huonolta minun silmissäni. Hän on todella erittäin geneettisesti komea, näyttää mallilta vaikka menisi paskemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on pieni musta koira, kuulemma 1,5kg.
On muuten aikamoinen rääpäle, jos jo täysikasvuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et niin hyvältä kuin vaikkapa tuo vanha ihastus joka ei halua näyttää huonolta minun silmissäni. Hän on todella erittäin geneettisesti komea, näyttää mallilta vaikka menisi paskemminkin.
Mustahan sä puhut selkeesti.
Välillä mietin, olikohan se eräs ketju sattumaa. Olisi jännä, jos siihen vastaukseen ilmaantuisi vaikkapa peukku, kaiken tämän ajan jälkeen.
Ei viestejä tänään.
Vietän 🦥 päivää.
Hyvää yöt sulle ja mulle.
Huomiseen.
Kai sitten jotenkin tykkään hänestä. En ole ikinä sanonut hänelle oikeastaan mitään poikkipuolista sanaa, tai ainakaan rumasti. Puolustan aina, enkä halua että kukaan saa tietää jos hänellä on huonompi hetki menossa.
En kehtaa lähestyä. Pelkään, että mokaisin.