Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Palataan illalla, meen puuhailemaan jotain ja uneksimaan kaivatusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan teetä.
Voisin tarjota sulle loppuelämän teet🥰
Täällä on hyvin omalaatuisia ongelmia jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan avautunut ongelmistani tänne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ollut oletusta kenenkään avautumisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä kaikki mitä jätän tekemättä ja sanomatta, palkitaan edes seuraavassa elämässä. Rakkaus ei näköjään ole minua varten.
Pahoin pelkään, ettei palkita. Kannattaa siis vaan uskaltaa. Tee kuten minä: mokaa kaikki irl, niin sen jälkeen ainakin voit olla varma tunteiden yksipuolisuudesta. Eihän se ihastumista poista, mutta paaluttaa jonkinlaisen realismin rajamerkin kuitenkin.
Miten sä mokasit?
No siten, että hän blokkasi mut. Minulla oli tarve vatvoa menneitä, häntä se ahdisti. Eipä siinä sen kummempaa tarvittu. Erilaiset tavat käsitellä asioita.
Ongelma: Rakkaus joka ei ymmärrä poistua vaikka kartta ja suuntaviivat on hyvinkin selkeät
Mä mietin oliko sittenkin virhe pyörtää kaikki aikaisemmat puheet ja antaa vaikutelma siitä, etten ikinä mitään halua. Toisaalta sähän teit selväksi, että sua ei kiinnosta. Ja miksi ihmeessä edes mietin tätä enää? Ei pitäisi enää miettiä koko juttua kaiken jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä se menee aina niin. En tykkää lähteä kiusaamaan ketään mutta tarvittaisi enemmän puolustajia eikä hyökkääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma: Rakkaus joka ei ymmärrä poistua vaikka kartta ja suuntaviivat on hyvinkin selkeät
Kommunikaation puutetta.
Olet niin ihana A.!! Mutta petyin tänään niin paljon, kun tajusin, että olet lomalla koko ensi viikon... Toivottavasti sen jälkeen osuisi samoja vuoroja mahdollisimman paljon!
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole mitään väliä, vaikka tunteet olisivat molemminpuoliset? Et selvästikään halua mitään enempää kuin kevyttä flirttiä ja päivien piristystä.
Enkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kukaan muukaan. Pieni inside hässäkkä. Jatkakaa vain rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä kaikki mitä jätän tekemättä ja sanomatta, palkitaan edes seuraavassa elämässä. Rakkaus ei näköjään ole minua varten.
Pahoin pelkään, ettei palkita. Kannattaa siis vaan uskaltaa. Tee kuten minä: mokaa kaikki irl, niin sen jälkeen ainakin voit olla varma tunteiden yksipuolisuudesta. Eihän se ihastumista poista, mutta paaluttaa jonkinlaisen realismin rajamerkin kuitenkin.
Miten sä mokasit?
No siten, että hän blokkasi mut. Minulla oli tarve vatvoa menneitä, häntä se ahdisti. Eipä siinä sen kummempaa tarvittu. Erilaiset tavat käsitellä asioita.
Teillä siis kuitenkin oli yhteistä menneisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin oliko sittenkin virhe pyörtää kaikki aikaisemmat puheet ja antaa vaikutelma siitä, etten ikinä mitään halua. Toisaalta sähän teit selväksi, että sua ei kiinnosta. Ja miksi ihmeessä edes mietin tätä enää? Ei pitäisi enää miettiä koko juttua kaiken jälkeen.
Ei kannata mennä anelijoiden matkaan. Tän takia tarvittaisiin enemmän ystäviä jokaiselle.
Pieni pyyntö olisi riittänyt. Olisin lähtenyt samantien mukaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä anelijoiden matkaan. Tän takia tarvittaisiin enemmän ystäviä jokaiselle.
Kuka tässä nyt anelee? Valaise vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä mokasit?
Teillä siis kuitenkin oli yhteistä menneisyyttä?
Siis tunnetaan kyllä toisemme samoista sosiaalisista ympyröistä mutta ei olla oltu pari.
Miten sä mokasit?