Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
11461/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä kaikki mitä jätän tekemättä ja sanomatta, palkitaan edes seuraavassa elämässä. Rakkaus ei näköjään ole minua varten. 

Pahoin pelkään, ettei palkita. Kannattaa siis vaan uskaltaa. Tee kuten minä: mokaa kaikki irl, niin sen jälkeen ainakin voit olla varma tunteiden yksipuolisuudesta. Eihän se ihastumista poista, mutta paaluttaa jonkinlaisen realismin rajamerkin kuitenkin.

Miten sä mokasit?

Vierailija
11462/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan illalla, meen puuhailemaan jotain ja uneksimaan kaivatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11463/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan teetä.

Voisin tarjota sulle loppuelämän teet🥰

Vierailija
11464/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
11465/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvin omalaatuisia ongelmia jokaisella.

Vierailija
11466/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan avautunut ongelmistani tänne..

Vierailija
11467/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollut oletusta kenenkään avautumisista.

Vierailija
11468/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä kaikki mitä jätän tekemättä ja sanomatta, palkitaan edes seuraavassa elämässä. Rakkaus ei näköjään ole minua varten. 

Pahoin pelkään, ettei palkita. Kannattaa siis vaan uskaltaa. Tee kuten minä: mokaa kaikki irl, niin sen jälkeen ainakin voit olla varma tunteiden yksipuolisuudesta. Eihän se ihastumista poista, mutta paaluttaa jonkinlaisen realismin rajamerkin kuitenkin.

Miten sä mokasit?

No siten, että hän blokkasi mut. Minulla oli tarve vatvoa menneitä, häntä se ahdisti. Eipä siinä sen kummempaa tarvittu. Erilaiset tavat käsitellä asioita.

Vierailija
11469/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma: Rakkaus joka ei ymmärrä poistua vaikka kartta ja suuntaviivat on hyvinkin selkeät

Vierailija
11470/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin oliko sittenkin virhe pyörtää kaikki aikaisemmat puheet ja antaa vaikutelma siitä, etten ikinä mitään halua. Toisaalta sähän teit selväksi, että sua ei kiinnosta. Ja miksi ihmeessä edes mietin tätä enää? Ei pitäisi enää miettiä koko juttua kaiken jälkeen.

Vierailija
11471/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä se menee aina niin. En tykkää lähteä kiusaamaan ketään mutta tarvittaisi enemmän puolustajia eikä hyökkääjiä.

Vierailija
11472/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: Rakkaus joka ei ymmärrä poistua vaikka kartta ja suuntaviivat on hyvinkin selkeät

Kommunikaation puutetta.

Vierailija
11473/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ihana A.!! Mutta petyin tänään niin paljon, kun tajusin, että olet lomalla koko ensi viikon... Toivottavasti sen jälkeen osuisi samoja vuoroja mahdollisimman paljon!

Vierailija
11474/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä ole mitään väliä, vaikka tunteet olisivat molemminpuoliset? Et selvästikään halua mitään enempää kuin kevyttä flirttiä ja päivien piristystä.

Enkö?

Vierailija
11475/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt kukaan muukaan. Pieni inside hässäkkä. Jatkakaa vain rauhassa.

Vierailija
11476/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä mokasit?

No siten, että hän blokkasi mut. Minulla oli tarve vatvoa menneitä, häntä se ahdisti. Eipä siinä sen kummempaa tarvittu. Erilaiset tavat käsitellä asioita.

Teillä siis kuitenkin oli yhteistä menneisyyttä?

Vierailija
11477/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin oliko sittenkin virhe pyörtää kaikki aikaisemmat puheet ja antaa vaikutelma siitä, etten ikinä mitään halua. Toisaalta sähän teit selväksi, että sua ei kiinnosta. Ja miksi ihmeessä edes mietin tätä enää? Ei pitäisi enää miettiä koko juttua kaiken jälkeen.

Ei kannata mennä anelijoiden matkaan. Tän takia tarvittaisiin enemmän ystäviä jokaiselle.

Vierailija
11478/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyyntö olisi riittänyt. Olisin lähtenyt samantien mukaasi.

Vierailija
11479/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä anelijoiden matkaan. Tän takia tarvittaisiin enemmän ystäviä jokaiselle.

Kuka tässä nyt anelee? Valaise vähän.

Vierailija
11480/27486 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä mokasit?

Teillä siis kuitenkin oli yhteistä menneisyyttä?

Siis tunnetaan kyllä toisemme samoista sosiaalisista ympyröistä mutta ei olla oltu pari.

Ketju on lukittu.