Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Galluppia pukkaa!
Kerro mitä kokemuksia haluaisit kerätä vielä elämäsi aikana? Mitä unelmia, haaveita sulla on? Missä haluaisit käydä? Mitä tehdä, toteuttaa? Kerro mitä haluat!
Lottovoitto. Omakotitalo ja kunnollinen autotalli. Voisi vähän autoja harrastaa.
Ihastus vaimona jakamaan kaiken.
Heiluin tänään lapion kanssa. Yhdessä olisi mukavaa puuhastella ulkosalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan, mistä tiedän, että juuri sinä kaipaat juuri minua täällä.
Huomasin joskus käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Mihin lähtisit kaivattusi kanssa?Johonkin hiljaiseen paikkaan olemaan hiljaa. Voitaisiin rakastella ja olla vaan. Ympärillä luonto ja meri ja toisen syli. Kenenkään ei tarvitsisi tietää meistä. Mitä meidän väliset asiat edes kellekään kuuluu.
Joko karataan?
Kuulostaa ihanalta 💞
Niin, tuohan kuulostaa kaikista kaipaajista ihanalta. Tää voisikin olla kaikilta kaikille. Sivu
Mä en haluaisi. Sivusta
😘 Laitatko maastopyöräni ajokuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Mihin lähtisit kaivattusi kanssa?Johonkin hiljaiseen paikkaan olemaan hiljaa. Voitaisiin rakastella ja olla vaan. Ympärillä luonto ja meri ja toisen syli. Kenenkään ei tarvitsisi tietää meistä. Mitä meidän väliset asiat edes kellekään kuuluu.
Joko karataan?
Kuulostaa ihanalta 💞
Niin, tuohan kuulostaa kaikista kaipaajista ihanalta. Tää voisikin olla kaikilta kaikille. Sivu
Mä en haluaisi. Sivusta
Luonnollista sekin jos haluaa vain kaivata. Eri
Galluppiin: johonkin rauhalliseen paikkaan luontoon. Kesällä voisimme karata😉
Näemme toisiamme vain melun ja ihmisten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on vikana?
Iltaa Narniaan! Onko koirakavereita? Vuh, vuh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Mihin lähtisit kaivattusi kanssa?Ihan sama minne kunhan jonnekin pääsisi hyvässä seurassa. Kahvit ulkona. Retki järvelle. Automatka lähiseudulle. Tutustumista rauhassa. Olen vaatimaton ja tylsä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Joko karataan?
Jos olisi häneltä, niin "Where do I sign up?"
Kalamies
Kun on kyse tuollaisesta mökkeilystä, minulla ei ole ollut tapana kieltäytyä vaikkei kutsu olisikaan tullut kaivatulta. Sivumies ;)
Rakkaus on luonnollista, se sujuu kuin tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Mihin lähtisit kaivattusi kanssa?Ihan sama minne kunhan jonnekin pääsisi hyvässä seurassa. Kahvit ulkona. Retki järvelle. Automatka lähiseudulle. Tutustumista rauhassa. Olen vaatimaton ja tylsä🤭
Hyvältähän tuo kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Mihin lähtisit kaivattusi kanssa?Tapasimme pari vuotta sitten lähellä Salavaa ja nyt likimain 10 metrin päässä minusta, on kaunis puu. Sen alla voisimme pohtia jatkoa tai kävellä joelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Joko karataan?
Kalamies
Kun on kyse tuollaisesta mökkeilystä, minulla ei ole ollut tapana kieltäytyä vaikkei kutsu olisikaan tullut kaivatulta. Sivumies ;)
Ei kaikki ole nuukia ketä hässivät. Harva vapaa mies on tarttumatta, jos toinen edes jotakuinkin menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Mihin lähtisit kaivattusi kanssa?Minne vaan missä voisimme tutustua toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on vikana?
Ei mitään. Mies saa tuntea itsensä Tärkeäksi.
Hyvää yötä mies. Pussy, pussy 😍
Kalamies