Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
9281/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ois oikeesti halunnut mitään muuta kuin sun tietävän, että otin aina sut tosissaan ja ajattelin sua/sun kannalta asioita. Käytökseni voi vaikuttaa epämääräiseltä. En haluu mitään muuta kuin hyvää.

Vierailija
9282/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕

Lämpimiä pitkiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘

Koko päivän oon ajatellu sua 😍

Kiitos. Hyvää yötä ja rauhallisien kauniita unia myös sulle. 💕

Lämpöisin halauksin ja lentosuukkosia ajatuksella.

🤗🤗🤗😘😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?

Täällä on varmaan lastensuojelun parhaat asiantuntijat paikalla.

Hyvä! Kertokaa millaisissa tilanteissa lapset varastetaan äidin selän takana? Kuinka tällaisissa tilanteissa toimitaan oikein?

Tarkoitatko viedään mielivaltaisesti? Näitä ei tapahdu nykyään oikeastaan, edes sellaisissa tilanteissa missä syytä olisi. Kaikki on aika tarkasti säädeltyä juridisesti, ja jos on eri mieltä niin asian voi viedä käräjille.

Kiitos vastauksestasi. Pahoittelen mutta tapahtuu kyllä! Ennen ei tapahtunut, ei laisinkaan. Missä on syy tälle vääränlaiselle kehitykselle? Juridiikka on tässä kohdassa sivuseikka, sen aika on myöhemmin.

Ennen on nimenomaan tapahtunut enemmän väärinkäytöksiä, esim nuoria painostettu antamaan lapsi adoptioon. Nykyään on huomattavasti tarkemmin säädelty juridisesti mitä sosiaalityöntekijät saa tehdä.

Suomessa katsotaan pitkään. Keino on viimesijainen. Kun lapsen etu vakavasti vaarantunut joko itsestä tai vanhemmasta johtuvista syistä. Eri

Sivusta. Olen käynyt lastensuojeluilmoituksen vuoksi juttelemassa sosiaalitädeille. Osui hieman arkaan paikkaan. Muistan sen, miten aggressiivinen olin. Normaalisti olen ulospäin tyyni ristiriitatilanteissakin, etenkin tuntemattomille. Silloin olin niin vihainen, että en meinannut saada suuta kiinni. Kotikäynnillä olin vaisu, jotta eivät tulisi enää toista kertaa.

Ei hätää, ihmiset reagoivat eri tavoin tilanteissa. Minulla ei ole tuollaista asioista kyse. Kiitos kun jaoit kokemuksesi kuitenkin! 🙂

Vierailija
9284/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on kaunis minusta huolimatta. Illan auringon lämpimät sävyt peittävät vastarannan metsän.  Maalaavat illan miljooniin vihreän sävyihin. Ainutkertainen elämän taulu. Näkymä hetkessä nyt. Tunteetkin. Tässä hetkessä sinulle. Perinteisesti terveiset lähetän, tuntematon sinä. 

Miten niin sinusta huolimatta? Olet osa sen ihanuutta!

Terveisiä S rakkaalleni täältä mökiltä, olisitpa täällä. t. Hiirenkakkaa imuroimassa

Koska otat mukaan?

Käykö lauantaina? Sauna päälle, ehkä jo uskaltaa uida? Käyn hakemassa vielä kaupungista tiettyjä juttuja ja pääset samalla kyydillä?

Käy. Mihin aikaan?

Vierailija
9285/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei muodostu päivistä,

jotka ovat menneet,

vaan päivistä,

jotka muistat.

- Pavlenko

Vierailija
9286/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sä piirität mua vaikka kuinka kauan, sitten treffataan ja vielä useamman kerran sekä viestitellään päivittäin, kummankin aloitteesta. Sanot haluavasi edetä hitaasti, päivä kerrallaan. Mulle asia on ihan OK. Nyt ei oo susta viikkoon kuulunut yhtään mitään. Mitä ihmettä.

Vierailija
9287/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L**p*

Mitä mielessä?

Sinä😚

Voisitko siirtyä vähän lähemmäs?

Anna käsi

Vierailija
9288/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Kertokaa millaisissa tilanteissa lapset varastetaan äidin selän takana? Kuinka tällaisissa tilanteissa toimitaan oikein?

Tarkoitatko viedään mielivaltaisesti? Näitä ei tapahdu nykyään oikeastaan, edes sellaisissa tilanteissa missä syytä olisi. Kaikki on aika tarkasti säädeltyä juridisesti, ja jos on eri mieltä niin asian voi viedä käräjille.

Kiitos vastauksestasi. Pahoittelen mutta tapahtuu kyllä! Ennen ei tapahtunut, ei laisinkaan. Missä on syy tälle vääränlaiselle kehitykselle? Juridiikka on tässä kohdassa sivuseikka, sen aika on myöhemmin.

Ennen on nimenomaan tapahtunut enemmän väärinkäytöksiä, esim nuoria painostettu antamaan lapsi adoptioon. Nykyään on huomattavasti tarkemmin säädelty juridisesti mitä sosiaalityöntekijät saa tehdä.

Suomessa katsotaan pitkään. Keino on viimesijainen. Kun lapsen etu vakavasti vaarantunut joko itsestä tai vanhemmasta johtuvista syistä. Eri

Sivusta. Olen käynyt lastensuojeluilmoituksen vuoksi juttelemassa sosiaalitädeille. Osui hieman arkaan paikkaan. Muistan sen, miten aggressiivinen olin. Normaalisti olen ulospäin tyyni ristiriitatilanteissakin, etenkin tuntemattomille. Silloin olin niin vihainen, että en meinannut saada suuta kiinni. Kotikäynnillä olin vaisu, jotta eivät tulisi enää toista kertaa.

tämä liittyy aiheeseen miten?

No tuohon alkukysymykseen: "Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?" Vastaus: on kokemusta, kävin juttelemassa ja kävivät kotikäynnillä.

Vierailija
9289/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi nähdä jo ennen heinäkuuta 💕 öitä.

Vierailija
9290/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika merkityksetöntähän se kaiken kaikkiaan oli ja on kuitenkin.

Vierailija
9291/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä liittyy aiheeseen miten?

Hän halusi tuoda oman kokemuksensa. Ei se minua haittaa. Ap.

Vierailija
9292/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ois oikeesti halunnut mitään muuta kuin sun tietävän, että otin aina sut tosissaan ja ajattelin sua/sun kannalta asioita. Käytökseni voi vaikuttaa epämääräiseltä. En haluu mitään muuta kuin hyvää.

irl tämä

Vierailija
9293/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Kaivattusi nimikirjaimet.

JV mies💗

Vierailija
9294/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Kaivattusi nimikirjaimet.

Kaksi konsonanttia. Villiä.

Kalamies

Vierailija
9295/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin komein paikalla? Olisi asiaa.

Kerro

Vierailija
9296/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu sydämessäsi, ajatuksissasi jo?

Vierailija
9297/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V%/¤sit että ottaa päähän, kun koko ajan pitää vääntää jotain rautalangasta. Miten hem metissä se on mahdollista? Vika on joko muissa ihmisissä tai sitten se on minussa. Miten voi olla, että ihan koko ajan pitää tehdä sitä?

Vierailija
9298/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on kaunis minusta huolimatta. Illan auringon lämpimät sävyt peittävät vastarannan metsän.  Maalaavat illan miljooniin vihreän sävyihin. Ainutkertainen elämän taulu. Näkymä hetkessä nyt. Tunteetkin. Tässä hetkessä sinulle. Perinteisesti terveiset lähetän, tuntematon sinä. 

Miten niin sinusta huolimatta? Olet osa sen ihanuutta!

Terveisiä S rakkaalleni täältä mökiltä, olisitpa täällä. t. Hiirenkakkaa imuroimassa

Koska otat mukaan?

Käykö lauantaina? Sauna päälle, ehkä jo uskaltaa uida? Käyn hakemassa vielä kaupungista tiettyjä juttuja ja pääset samalla kyydillä?

Käy. Mihin aikaan?

Puolelta päivin?

Vierailija
9299/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

irl tämä

Samaa mieltä!

Vierailija
9300/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu sydämessäsi, ajatuksissasi jo?

Ei luutimassa pois

Ketju on lukittu.