Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu sydämessäsi, ajatuksissasi jo?
Mieleen ei mahdu enempää, koska hän vie kaiken tilan. Rakas ihmiseni.
Vierailija kirjoitti:
Sä et edes tajunnut mistä oli kyse.
Ei mun tarvitse. Luotan siihen, että sulla on syysi toimia niin kuin toimit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?
Täällä on varmaan lastensuojelun parhaat asiantuntijat paikalla.
Hyvä! Kertokaa millaisissa tilanteissa lapset varastetaan äidin selän takana? Kuinka tällaisissa tilanteissa toimitaan oikein?
Tarkoitatko viedään mielivaltaisesti? Näitä ei tapahdu nykyään oikeastaan, edes sellaisissa tilanteissa missä syytä olisi. Kaikki on aika tarkasti säädeltyä juridisesti, ja jos on eri mieltä niin asian voi viedä käräjille.
Kiitos vastauksestasi. Pahoittelen mutta tapahtuu kyllä! Ennen ei tapahtunut, ei laisinkaan. Missä on syy tälle vääränlaiselle kehitykselle? Juridiikka on tässä kohdassa sivuseikka, sen aika on myöhemmin.
Ennen on nimenomaan tapahtunut enemmän väärinkäytöksiä, esim nuoria painostettu antamaan lapsi adoptioon. Nykyään on huomattavasti tarkemmin säädelty juridisesti mitä sosiaalityöntekijät saa tehdä.
Suomessa katsotaan pitkään. Keino on viimesijainen. Kun lapsen etu vakavasti vaarantunut joko itsestä tai vanhemmasta johtuvista syistä. Eri
Sivusta. Olen käynyt lastensuojeluilmoituksen vuoksi juttelemassa sosiaalitädeille. Osui hieman arkaan paikkaan. Muistan sen, miten aggressiivinen olin. Normaalisti olen ulospäin tyyni ristiriitatilanteissakin, etenkin tuntemattomille. Silloin olin niin vihainen, että en meinannut saada suuta kiinni. Kotikäynnillä olin vaisu, jotta eivät tulisi enää toista kertaa.
tämä liittyy aiheeseen miten?
No tuohon alkukysymykseen: "Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?" Vastaus: on kokemusta, kävin juttelemassa ja kävivät kotikäynnillä.
Mitä se kertoi lastensuojelun toiminnasta mitä kaikki ei jo tiedä? Sivusta
Kaipaatteko lastensuojelua vai miksi keskustelette siitä juuri tässä ketjussa?
Aloituksessa lukee kaikki tarpeellinen. Kiitos, en tarvitse mitään, kaikki on hyvin tässäkin kohdassa. Asiat etenevät mallikkaasti sillä olen tehnyt paljon työtä asian edistämiseksi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?
Täällä on varmaan lastensuojelun parhaat asiantuntijat paikalla.
Hyvä! Kertokaa millaisissa tilanteissa lapset varastetaan äidin selän takana? Kuinka tällaisissa tilanteissa toimitaan oikein?
Tarkoitatko viedään mielivaltaisesti? Näitä ei tapahdu nykyään oikeastaan, edes sellaisissa tilanteissa missä syytä olisi. Kaikki on aika tarkasti säädeltyä juridisesti, ja jos on eri mieltä niin asian voi viedä käräjille.
Kiitos vastauksestasi. Pahoittelen mutta tapahtuu kyllä! Ennen ei tapahtunut, ei laisinkaan. Missä on syy tälle vääränlaiselle kehitykselle? Juridiikka on tässä kohdassa sivuseikka, sen aika on myöhemmin.
Ennen on nimenomaan tapahtunut enemmän väärinkäytöksiä, esim nuoria painostettu antamaan lapsi adoptioon. Nykyään on huomattavasti tarkemmin säädelty juridisesti mitä sosiaalityöntekijät saa tehdä.
Suomessa katsotaan pitkään. Keino on viimesijainen. Kun lapsen etu vakavasti vaarantunut joko itsestä tai vanhemmasta johtuvista syistä. Eri
Sivusta. Olen käynyt lastensuojeluilmoituksen vuoksi juttelemassa sosiaalitädeille. Osui hieman arkaan paikkaan. Muistan sen, miten aggressiivinen olin. Normaalisti olen ulospäin tyyni ristiriitatilanteissakin, etenkin tuntemattomille. Silloin olin niin vihainen, että en meinannut saada suuta kiinni. Kotikäynnillä olin vaisu, jotta eivät tulisi enää toista kertaa.
tämä liittyy aiheeseen miten?
No tuohon alkukysymykseen: "Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?" Vastaus: on kokemusta, kävin juttelemassa ja kävivät kotikäynnillä.
Mitä se kertoi lastensuojelun toiminnasta mitä kaikki ei jo tiedä? Sivusta
En minä tiedä. Miksi ihmeessä minun pitäisi sitä miettiä? Vastasin kysymykseen omasta näkökulmastani, kuten enemmistö täällä tekee muutenkin kaikenlaisista aiheista.
Ei haittaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
NK💓
Mistä päin?
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut sinusta.
Varmaan kannattaisi kertoa se hänelle, mutta kenelläpä täällä selkärankaa siihen olisi.
Sopisit mun viekkuun täydellisesti. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
En minäkään sinusta. On paljon miehiä, joista en ole kiinnostunut ollenkaan.
Voivat silti olla mukavia tyyppejä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaisi kertoa se hänelle, mutta kenelläpä täällä selkärankaa siihen olisi.
Mua ei kiinnosta pätkääkään jos joku ei ole musta kiinnostunut. Jos ei ole niin tuskin heitä edes kiinnostaa sellaista kylillä huudella. Mua kiinnostaa enemmän jos joku on kiinnostunut.
K. Hyvää yötä K-naiselle rannikolle.
Ei laannu, ei lienny, ei käytössä kulu. Mikä se on? Kauniita unia, hyvin rakas.
Pääsispä vielä joskus sun kainaloon mies💗
Vierailija kirjoitti:
Taas yököttäviä varattuja lepertelemässä
Entä jos kaipaamansa varaamana lepertelee hänelle täällä?
Me leikitään siis että oltaisiin harhassa.
Haa, ehdinpä ja pääsin nettiin sen verran, että sanon sinulle gn. Kyllä tämä tästä. Kaipaus sun muut. Vähitellen. Mutta atm still thinkin bout u.
Vierailija kirjoitti:
Sä et edes tajunnut mistä oli kyse.
En niin, olin ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä vielä joskus sun kainaloon mies💗
Aloite auttaisi kainaloon tai ehkä pois palstalta.
Mullakin olisi asiaa sulle. Tunteista en vielä tiedä.