Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
9261/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko lastensuojeluasiat puhua omassa ketjussaan?

Kiitos, varmasti voi. Kysyin nyt yhden tärkeän kysymyksen eikä se varmasti haittaa? Tärkeä aihe?

Vierailija
9262/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L**p*

Mitä mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: missä kuussa kaivattusi on syntynyt? Kerro myös onko hän m vai n.

Tammikuu. N

Oi, olisinpa se minä.

Pettyisit, kun kaipaajana olen vain minä.

Miksi aliarvioit itseäsi?

Vierailija
9264/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään joka osaisi kertoa lastensuojelun toiminnasta?

Täällä on varmaan lastensuojelun parhaat asiantuntijat paikalla.

Hyvä! Kertokaa millaisissa tilanteissa lapset varastetaan äidin selän takana? Kuinka tällaisissa tilanteissa toimitaan oikein?

Tarkoitatko viedään mielivaltaisesti? Näitä ei tapahdu nykyään oikeastaan, edes sellaisissa tilanteissa missä syytä olisi. Kaikki on aika tarkasti säädeltyä juridisesti, ja jos on eri mieltä niin asian voi viedä käräjille.

Kiitos vastauksestasi. Pahoittelen mutta tapahtuu kyllä! Ennen ei tapahtunut, ei laisinkaan. Missä on syy tälle vääränlaiselle kehitykselle? Juridiikka on tässä kohdassa sivuseikka, sen aika on myöhemmin.

Ennen on nimenomaan tapahtunut enemmän väärinkäytöksiä, esim nuoria painostettu antamaan lapsi adoptioon. Nykyään on huomattavasti tarkemmin säädelty juridisesti mitä sosiaalityöntekijät saa tehdä.

Kiitos mutta nyt on kyseessä eri asiat. Eikä tuo muutoinkaan pidä kutiansa sillä kyseessä on yksittäisten tapausten tulkinta. En ota kantaa juridiikkaan jonka huomioimiseksi tulisi ottaa tietynlaisia aspekteja mukaan joten se jääköön tästä tilanteesta.

Kuulostat sekavalta. Valita sinne oikeuteen.

Jos et saa selvää tai ymmärrä niin se johtuu kuule sinusta. Olet ainoa joka ei ymmärrä? Hae apua!

Vierailija
9265/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinut minä haluan. 🥰😘

Vierailija
9266/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L**p*

Mitä mielessä?

Sinä😚

Vierailija
9267/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Sukunimi.

Vierailija
9268/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on kaunis minusta huolimatta. Illan auringon lämpimät sävyt peittävät vastarannan metsän.  Maalaavat illan miljooniin vihreän sävyihin. Ainutkertainen elämän taulu. Näkymä hetkessä nyt. Tunteetkin. Tässä hetkessä sinulle. Perinteisesti terveiset lähetän, tuntematon sinä. 

Miten niin sinusta huolimatta? Olet osa sen ihanuutta!

Terveisiä S rakkaalleni täältä mökiltä, olisitpa täällä. t. Hiirenkakkaa imuroimassa

Koska otat mukaan?

Käykö lauantaina? Sauna päälle, ehkä jo uskaltaa uida? Käyn hakemassa vielä kaupungista tiettyjä juttuja ja pääset samalla kyydillä?

Vierailija
9269/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi täällä hänen nimikirjaimiaan. Kaipaan vain anonyymisti.

Vierailija
9270/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L**p*

Mitä mielessä?

Sinä😚

Voisitko siirtyä vähän lähemmäs?

Vierailija
9271/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ristiin että heinäkuussa saisin jakaa vaikka näkötornin kahvilan munkit kanssasi.

Vierailija
9272/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas se kehorauha. Se kuuluu kaikille.

Vierailija
9273/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Kertokaa millaisissa tilanteissa lapset varastetaan äidin selän takana? Kuinka tällaisissa tilanteissa toimitaan oikein?

Tarkoitatko viedään mielivaltaisesti? Näitä ei tapahdu nykyään oikeastaan, edes sellaisissa tilanteissa missä syytä olisi. Kaikki on aika tarkasti säädeltyä juridisesti, ja jos on eri mieltä niin asian voi viedä käräjille.

Kiitos vastauksestasi. Pahoittelen mutta tapahtuu kyllä! Ennen ei tapahtunut, ei laisinkaan. Missä on syy tälle vääränlaiselle kehitykselle? Juridiikka on tässä kohdassa sivuseikka, sen aika on myöhemmin.

Ennen on nimenomaan tapahtunut enemmän väärinkäytöksiä, esim nuoria painostettu antamaan lapsi adoptioon. Nykyään on huomattavasti tarkemmin säädelty juridisesti mitä sosiaalityöntekijät saa tehdä.

Suomessa katsotaan pitkään. Keino on viimesijainen. Kun lapsen etu vakavasti vaarantunut joko itsestä tai vanhemmasta johtuvista syistä. Eri

Sivusta. Olen käynyt lastensuojeluilmoituksen vuoksi juttelemassa sosiaalitädeille. Osui hieman arkaan paikkaan. Muistan sen, miten aggressiivinen olin. Normaalisti olen ulospäin tyyni ristiriitatilanteissakin, etenkin tuntemattomille. Silloin olin niin vihainen, että en meinannut saada suuta kiinni. Kotikäynnillä olin vaisu, jotta eivät tulisi enää toista kertaa.

Vierailija
9274/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormet ristiin että heinäkuussa saisin jakaa vaikka näkötornin kahvilan munkit kanssasi.

Kuopio, Tampere, Hämeenlinna?

Vierailija
9275/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat perinteisen naisen tulee sun olla perinteinen mies.

Vierailija
9276/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa katsotaan pitkään. Keino on viimesijainen. Kun lapsen etu vakavasti vaarantunut joko itsestä tai vanhemmasta johtuvista syistä. Eri

Sivusta. Olen käynyt lastensuojeluilmoituksen vuoksi juttelemassa sosiaalitädeille. Osui hieman arkaan paikkaan. Muistan sen, miten aggressiivinen olin. Normaalisti olen ulospäin tyyni ristiriitatilanteissakin, etenkin tuntemattomille. Silloin olin niin vihainen, että en meinannut saada suuta kiinni. Kotikäynnillä olin vaisu, jotta eivät tulisi enää toista kertaa.

tämä liittyy aiheeseen miten?

Vierailija
9277/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopio, Tampere, Hämeenlinna?

Mansesteri

Vierailija
9278/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin komein paikalla? Olisi asiaa.

Vierailija
9279/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hillomunkkeja?

Vierailija
9280/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km💙Nn

Ketju on lukittu.