Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olinko mies ajatuksissasi ensimmäisenä kun heräsit?
Et ollut. Ensimmäisenä oli ajatus: "Missä mun puhelin on?"
Surullinen tilanne sinulla.
Eri
Onhan se, vaan niinhän se on useimmilla yksipuolisesti ihastuneilla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Juoksiko tytöt sun perässä, kun olit nuori?
Karkuun juoksivat niin kuin nykyäänkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näkisi mitään syytä miksi ei sovittaisi yhteen. Olenko ihan väärässä? Miehelle.
Et. Edestä sovittaisiin hyvin yhteen.
Miks ei takaa? 😅
Miksei niinkin. Edestä on paremmat näkymät ja mukavampi tuntuma. 😏
Mä varaan sut. Kerrankin joku arvostaa etupuolta.
Joo varaa vaan tuo. Ei kiinnostele miehet, jotka ajattelee ensimmäisenä tuollaisia juttuja. Ap
Kiitos. Kyllähän se jonkinasteinen eroottinen jännite vaan taitaa olla niitä ekoja juttuja, joista se homma lähtee rakentumaan syvemmäksi. Jos lähtee. Se kuuluisa kipinä. Se on pinnan alla siellä sun syvällisiä pohtivalla ystävämiehelläkin, mutta nätisti pidettynä piilossa, väittäisin. Ja sitähän ei sänkyyn tarvitse silti kaatua heti. Eikä edes kohta.
Joo ja se kannattaakin pitää pinnan alla piilossa, muuten lähden karkuun.
No siinä tapauksessa me ei varmaan sovita yhteen. En jaksa naisia, joilla ongelmallinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen. Niitä, joiden "pitääx sun aina, sanoo 'älä lääpi', kun mä kosketan". Pitää olla luonteva ja leikkisä suhtautuminen seksiin ja kyetä siihen spontaanisti.
Aika pitkälle vedät johtopäätökset. Väärät vielä. Oikean ihmisen kanssa ei tule tuollaisia hetkiä. Mulla ei ole mitään ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa ja voisin jopa väittää, että kaikki näkee tämän tuntemattakin.
Naisena, joka varasi tuon etupuolimiehen, kysyn ihan uteliaisuudesta ap:lta, että miksi sen oikeankin pitää pitää kipinä piilossa? Eihän se oo yhtä kuin rasvaiset jutut tai luvaton koskettelu tms., jota kenenkään ei tarvitse sietää.
Se on vaan sellainen "red flag". Koen, että tietynlainen älykkyys puuttuu ja pidemmän päälle ei tule toimimaan tästä syystä. Enkä nyt väitä, että ovat tyhmiä, mutta näin vain asiat koen. En halua suhteen alkavan näistä lähtökohdista ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi vanhoista lemppareistani, ihana. Kiitos!
Jos haluaisit joskus tavata, olen viestin päässä. Mitään en odota. Voitaisiin vaikka vaan jutella.
Kumpikaan ei juossut perässä, nuoruuden ihastukselle, sattumaa vaan 🧡😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulta juoksee karkuun?
Aina akat jahdanneet pienestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen ja naisten masennuslääkkeiden käyttö hurjassa kasvussa – potilastilastot puhuvat karua kieltä
Tyttöjen ja nuorten naisten masennuslääkkeiden käyttäjien määrä on hurjassa kasvussa. Asia selviää MTV Uutisten läpikäymistä potilastilastoista. Asiantuntijat löytävät huolestuttavalle ilmiölle useita syitä.
"Nykyinen korkeakoulujen opiskelijavalinta-järjestelmä tuntuu luoneen erityisesti tytöille kokemuksen siitä, että yksikin harha-askel voi olla kohtalokas."
Mikäli tyttöjen ja nuorten naisten masennuslääkkeiden käyttäjämäärä kasvaa loppuvuoden tätä vauhtia, käyttäjien määrä voi peräti kaksinkertaistua viime vuodesta. Lääkekäytön nopea nousu yllättää Kelassa.
– Työkyvyttömyys nimenomaan nuorilla naisilla mielenterveyssyistä on voimakkaasti kasvussa. Ja nyt näemme tämän lääkkeiden voimakkaan kasvun, toteaa Kelan johtava ylilääkäri Janne Leinonen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkei…
Itse mietin miksi osa ihmisistä ei kestä enää vastoikäymisiä lainkaan.Lääkärit myös tuputtaa mielialalääkkeitä liian helposti.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näkisi mitään syytä miksi ei sovittaisi yhteen. Olenko ihan väärässä? Miehelle.
Et. Edestä sovittaisiin hyvin yhteen.
Miks ei takaa? 😅
Miksei niinkin. Edestä on paremmat näkymät ja mukavampi tuntuma. 😏
Mä varaan sut. Kerrankin joku arvostaa etupuolta.
Joo varaa vaan tuo. Ei kiinnostele miehet, jotka ajattelee ensimmäisenä tuollaisia juttuja. Ap
Kiitos. Kyllähän se jonkinasteinen eroottinen jännite vaan taitaa olla niitä ekoja juttuja, joista se homma lähtee rakentumaan syvemmäksi. Jos lähtee. Se kuuluisa kipinä. Se on pinnan alla siellä sun syvällisiä pohtivalla ystävämiehelläkin, mutta nätisti pidettynä piilossa, väittäisin. Ja sitähän ei sänkyyn tarvitse silti kaatua heti. Eikä edes kohta.
Joo ja se kannattaakin pitää pinnan alla piilossa, muuten lähden karkuun.
No siinä tapauksessa me ei varmaan sovita yhteen. En jaksa naisia, joilla ongelmallinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen. Niitä, joiden "pitääx sun aina, sanoo 'älä lääpi', kun mä kosketan". Pitää olla luonteva ja leikkisä suhtautuminen seksiin ja kyetä siihen spontaanisti.
Aika pitkälle vedät johtopäätökset. Väärät vielä. Oikean ihmisen kanssa ei tule tuollaisia hetkiä. Mulla ei ole mitään ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa ja voisin jopa väittää, että kaikki näkee tämän tuntemattakin.
Naisena, joka varasi tuon etupuolimiehen, kysyn ihan uteliaisuudesta ap:lta, että miksi sen oikeankin pitää pitää kipinä piilossa? Eihän se oo yhtä kuin rasvaiset jutut tai luvaton koskettelu tms., jota kenenkään ei tarvitse sietää.
Se on vaan sellainen "red flag". Koen, että tietynlainen älykkyys puuttuu ja pidemmän päälle ei tule toimimaan tästä syystä. Enkä nyt väitä, että ovat tyhmiä, mutta näin vain asiat koen. En halua suhteen alkavan näistä lähtökohdista ikinä.
Ok, minä taas ajattelen, että jos ei kykene ilmaisemaan seksuaalisuuttaan spontaanisti jo alussa sekä sanoin että teoin, silloin henkilöltä puuttuu tietynlaista rohkeutta ja avoimuutta, joita arvostan. Se tekisi muistakin asioista vaikeaa, koska sulkeutunut ja epäluuloinen ihminen on samanlainen monissa muissakin asioissa. Älykäs ja rohkea ihminen tietää välittömästi missä mennään ja vastaa samalla mitalla, on samalla aaltopituudella heti vaikka edettäisiin nopeastikin.
t. Se jota tuossa oltiin varaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit joskus tavata, olen viestin päässä. Mitään en odota. Voitaisiin vaikka vaan jutella.
Sama. Enkä kyllä enää yrittäisi puhua mitään vanhoja juttuja. Se ei selvästikään onnistu. Eikä siihen olisi tarvettakaan. Entiset reaktiot ovat jo paljastaneet kaiken tarvittavan. Niistä jankkaaminen on hyödytöntä, koska toinen haluaisi vastaukset vain oman ylpeytensä takia, ja vastaavasti toisen ylpeys estää mitään myöntämästä. Se on siis siinä mielessä taputeltu asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta eräästä miehestä: takuulla juoksivat, ihan niin kuin nytkin. Pidät kyllä rajasi ja reviirisi, kohteliaasti tietenkin. Yksi vaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta eräästä miehestä: takuulla juoksivat, ihan niin kuin nytkin. Pidät kyllä rajasi ja reviirisi, kohteliaasti tietenkin. Yksi vaan mielessä.
Vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sinut ruorissa. Hyvin ruskettuneena.
En uskaltaisi enää paahtaa ihoani auringossa.
Menen kalkkilaivan kapteenista nykyisin. Pisamat naamassa ja käsivarsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu!
Tuntomerkkejä? Jos et ole tunnustellut, sitten muita merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Enkä kyllä enää yrittäisi puhua mitään vanhoja juttuja. Se ei selvästikään onnistu. Eikä siihen olisi tarvettakaan. Entiset reaktiot ovat jo paljastaneet kaiken tarvittavan. Niistä jankkaaminen on hyödytöntä, koska toinen haluaisi vastaukset vain oman ylpeytensä takia, ja vastaavasti toisen ylpeys estää mitään myöntämästä. Se on siis siinä mielessä taputeltu asia.
Jos ei jutut onnistu jonkun kanssa, ei ehkä kannata jatkaa myöskään toisella teemalla. Vaikeaksi osoittautuneet persoonat ovat vaikeita joka käänteessä ja loppuun saakka.
Ei vaan😁