Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
8701/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän varmasti, että olet täällä?

Käytä tunnisteita. Mun kaivattu ei käytä paitsi yhtä, joten en koskaan saa tietää, onko hän täällä vai ei.

CAPS LOCK?

Vierailija
8702/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä sinut ruorissa. Hyvin ruskettuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä tunnisteita. Mun kaivattu ei käytä paitsi yhtä, joten en koskaan saa tietää, onko hän täällä vai ei.

Mikä se tunniste on?

Vierailija
8704/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää vaan uskoa. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo.

Usko ei paljoa auta, jos ei kysyttäessä myönnä

🙄

Minä myönnän. Voit kysyä vaikka yksittäisistä viesteistä. Jos ne on mun kirjoittamia, myönnän sen. Jotkut ovat näet kykeneviä avoimuuteen silloin kun on tarvis.

OK, kysyn kun nähdään😘

Vierailija
8705/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tunniste on?

"Kerro se tunniste niin voin vähän trollata sua sillä"

Vierailija
8706/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näkisi mitään syytä miksi ei sovittaisi yhteen. Olenko ihan väärässä? Miehelle.

Et. Edestä sovittaisiin hyvin yhteen.

Miks ei takaa? 😅

Miksei niinkin. Edestä on paremmat näkymät ja mukavampi tuntuma. 😏

Mä varaan sut. Kerrankin joku arvostaa etupuolta.

Joo varaa vaan tuo. Ei kiinnostele miehet, jotka ajattelee ensimmäisenä tuollaisia juttuja. Ap

Kiitos. Kyllähän se jonkinasteinen eroottinen jännite vaan taitaa olla niitä ekoja juttuja, joista se homma lähtee rakentumaan syvemmäksi. Jos lähtee. Se kuuluisa kipinä. Se on pinnan alla siellä sun syvällisiä pohtivalla ystävämiehelläkin, mutta nätisti pidettynä piilossa, väittäisin. Ja sitähän ei sänkyyn tarvitse silti kaatua heti. Eikä edes kohta.

Joo ja se kannattaakin pitää pinnan alla piilossa, muuten lähden karkuun.

No siinä tapauksessa me ei varmaan sovita yhteen. En jaksa naisia, joilla ongelmallinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen. Niitä, joiden "pitääx sun aina, sanoo 'älä lääpi', kun mä kosketan". Pitää olla luonteva ja leikkisä suhtautuminen seksiin ja kyetä siihen spontaanisti.

Vierailija
8707/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tunniste on?

"Kerro se tunniste niin voin vähän trollata sua sillä"

Ei vaan ihan mielenkiinnosta. Ei ole haluja tai aikaa täällä trollailla.

Vierailija
8708/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

Minä myönnän. Voit kysyä vaikka yksittäisistä viesteistä. Jos ne on mun kirjoittamia, myönnän sen. Jotkut ovat näet kykeneviä avoimuuteen silloin kun on tarvis.

OK, kysyn kun nähdään😘

Ei me nähdä. Etenkään kesäisin.

Vierailija
8709/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näkisi mitään syytä miksi ei sovittaisi yhteen. Olenko ihan väärässä? Miehelle.

Miks ei takaa? 😅

Joo varaa vaan tuo. Ei kiinnostele miehet, jotka ajattelee ensimmäisenä tuollaisia juttuja. Ap

Kiitos. Kyllähän se jonkinasteinen eroottinen jännite vaan taitaa olla niitä ekoja juttuja, joista se homma lähtee rakentumaan syvemmäksi. Jos lähtee. Se kuuluisa kipinä. Se on pinnan alla siellä sun syvällisiä pohtivalla ystävämiehelläkin, mutta nätisti pidettynä piilossa, väittäisin. Ja sitähän ei sänkyyn tarvitse silti kaatua heti. Eikä edes kohta.

No siinä tapauksessa me ei varmaan sovita yhteen. En jaksa naisia, joilla ongelmallinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen. Niitä, joiden "pitääx sun aina, sanoo 'älä lääpi', kun mä kosketan". Pitää olla luonteva ja leikkisä suhtautuminen seksiin ja kyetä siihen spontaanisti.

No kuka sellaista kestää, jos ollaan eri sukupuolia?

Vierailija
8710/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen ja naisten masennuslääkkeiden käyttö hurjassa kasvussa – potilastilastot puhuvat karua kieltä

Tyttöjen ja nuorten naisten masennuslääkkeiden käyttäjien määrä on hurjassa kasvussa. Asia selviää MTV Uutisten läpikäymistä potilastilastoista. Asiantuntijat löytävät huolestuttavalle ilmiölle useita syitä. 

"Nykyinen korkeakoulujen opiskelijavalinta-järjestelmä tuntuu luoneen erityisesti tytöille kokemuksen siitä, että yksikin harha-askel voi olla kohtalokas."

Mikäli tyttöjen ja nuorten naisten masennuslääkkeiden käyttäjämäärä kasvaa loppuvuoden tätä vauhtia, käyttäjien määrä voi peräti kaksinkertaistua viime vuodesta. Lääkekäytön nopea nousu yllättää Kelassa.

– Työkyvyttömyys nimenomaan nuorilla naisilla mielenterveyssyistä on voimakkaasti kasvussa. Ja nyt näemme tämän lääkkeiden voimakkaan kasvun, toteaa Kelan johtava ylilääkäri Janne Leinonen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkei…

Tämähän on ollut sedillä jo tiedossa pitkänaikaa.

Vierailija
8711/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei takaa? 😅

Aika pitkälle vedät johtopäätökset. Väärät vielä. Oikean ihmisen kanssa ei tule tuollaisia hetkiä. Mulla ei ole mitään ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa ja voisin jopa väittää, että kaikki näkee tämän tuntemattakin.

Vierailija
8712/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tunniste on?

Nimi, muttei omani.

Vierailija
8713/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkuussa laadittiin manuskripti, se näki valonsa joitain kuukausia myöhemmin.

Vierailija
8714/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

OK, kysyn kun nähdään😘

Ei me nähdä. Etenkään kesäisin.

Silloin just pitäisikin.

Vierailija
8715/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, olkaa tyytyväisiä siihen mitä teillä on. Ei se ruoho ole missään sen vehreämpää. Ainaista ruikutusta jostain mikä puuttuu.

Helppo sieltä on huudella. Toisilla meistä ei ole koskaan omalla pihalla ruohoa ollutkaan. Kyllä se viheriä silloin siellä naapurin puolella katkeroittaa.

Vierailija
8716/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei takaa? 😅

Aika pitkälle vedät johtopäätökset. Väärät vielä. Oikean ihmisen kanssa ei tule tuollaisia hetkiä. Mulla ei ole mitään ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa ja voisin jopa väittää, että kaikki näkee tämän tuntemattakin.

Naisena, joka varasi tuon etupuolimiehen, kysyn ihan uteliaisuudesta ap:lta, että miksi sen oikeankin pitää pitää kipinä piilossa? Eihän se oo yhtä kuin rasvaiset jutut tai luvaton koskettelu tms., jota kenenkään ei tarvitse sietää.

Vierailija
8717/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymysi 🥴

Vierailija
8718/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olette vaan omia itsejänne ja vapaasti sellaisia kuin olette. Jos kohtaatte ihmisen jonka kanssa kemiat kohtaa ja molemminpuolisesti kolahtaa, niin kelpaatte sellaisina kuin kulloinkin olette, eikä tarvitse tuhlata ajatustakaan millekään tuollaisille helppo/vaikea-pelailuille tms. 

Jos tarvii, niin ei se vaan tykkää teistä tarpeeksi eikä ole hullaantunut kuten rakastunut ihminen on. Niin yksinkertaista se on. 

Eihän tässä siitä toisesta kyse olekaan vaan minusta itsestäni. En halua hänen kanssaan mitään sen kummempia, kunhan ihastelen. Vaikka kemiat kohtaakin ja kolahduskin oli molemminpuolinen.

Elämä ei katsos ole ollenkaan niin yksinkertaista kuin ajattelet, usein se on paljon monimuotoisempaa.

Okei, mistä kohtaa tekstiä siis luit jotain tuollaisesta kummempien haluamisesta? Taisit sinä nyt tässä olla se yksinkertainen joka tekee oletuksia toisten teksteistä. 

Vierailija
8719/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille Heidille terveiset töihin, kohta nähdään! Ostetaanko kaupasta kahvia?

Vierailija
8720/27486 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olinko mies ajatuksissasi ensimmäisenä kun heräsit?

Et ollut. Ensimmäisenä oli ajatus: "Missä mun puhelin on?"

Surullinen tilanne sinulla. 

Eri

Ketju on lukittu.