Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit joskus tavata, olen viestin päässä. Mitään en odota. Voitaisiin vaikka vaan jutella.
Sama. Enkä kyllä enää yrittäisi puhua mitään vanhoja juttuja. Se ei selvästikään onnistu. Eikä siihen olisi tarvettakaan. Entiset reaktiot ovat jo paljastaneet kaiken tarvittavan. Niistä jankkaaminen on hyödytöntä, koska toinen haluaisi vastaukset vain oman ylpeytensä takia, ja vastaavasti toisen ylpeys estää mitään myöntämästä. Se on siis siinä mielessä taputeltu asia.
Pitäisikö roskat lakaista maton alle?
Jankkaamalla usein tavoitellaan myöskin muutosta, sekä pyritään tuomaan omat näkökulmat esille, omat mielipahat, mitä voisi tehdä toisin (molemmat osapuolet).- ei pelkästään jankkaamisen "ilosta" jankata.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut. Turhaa haaskata aikaa ja toivoa.
Tämä!
Jos ottaa yhteyttä nii haluaa vaan "sitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan näitä juttuja, heipat.
Njoo täällä on harvinaisen raskaita persoonia koolla jälleen kerran, mitä näitä tämän päivän viestejä joitain sivuja lueskelin. Mielenkiintoista ja paljastavaa myös se, millaiset viestit poistuu ja millaiset jää.
Mitä sä sönkötät? Keskity nyt olennaiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit joskus tavata, olen viestin päässä. Mitään en odota. Voitaisiin vaikka vaan jutella.
Sama. Enkä kyllä enää yrittäisi puhua mitään vanhoja juttuja. Se ei selvästikään onnistu. Eikä siihen olisi tarvettakaan. Entiset reaktiot ovat jo paljastaneet kaiken tarvittavan. Niistä jankkaaminen on hyödytöntä, koska toinen haluaisi vastaukset vain oman ylpeytensä takia, ja vastaavasti toisen ylpeys estää mitään myöntämästä. Se on siis siinä mielessä taputeltu asia.
Jankkaamalla usein tavoitellaan myöskin muutosta, sekä pyritään tuomaan omat näkökulmat esille, omat mielipahat, mitä voisi tehdä toisin (molemmat osapuolet).- ei pelkästään jankkaamisen "ilosta" jankata.
Tajusin joskus, että on ihmisiä, joille kannattaa puhua vain kesästä ja kärpäsistä. Säästää syvemmät jutut niitä ymmärtäville ja arvostaville. Ei helmiä sioille. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näkisi mitään syytä miksi ei sovittaisi yhteen. Olenko ihan väärässä? Miehelle.
Et. Edestä sovittaisiin hyvin yhteen.
Miks ei takaa? 😅
Miksei niinkin. Edestä on paremmat näkymät ja mukavampi tuntuma. 😏
Mä varaan sut. Kerrankin joku arvostaa etupuolta.
Joo varaa vaan tuo. Ei kiinnostele miehet, jotka ajattelee ensimmäisenä tuollaisia juttuja. Ap
Kiitos. Kyllähän se jonkinasteinen eroottinen jännite vaan taitaa olla niitä ekoja juttuja, joista se homma lähtee rakentumaan syvemmäksi. Jos lähtee. Se kuuluisa kipinä. Se on pinnan alla siellä sun syvällisiä pohtivalla ystävämiehelläkin, mutta nätisti pidettynä piilossa, väittäisin. Ja sitähän ei sänkyyn tarvitse silti kaatua heti. Eikä edes kohta.
Joo ja se kannattaakin pitää pinnan alla piilossa, muuten lähden karkuun.
No siinä tapauksessa me ei varmaan sovita yhteen. En jaksa naisia, joilla ongelmallinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen. Niitä, joiden "pitääx sun aina, sanoo 'älä lääpi', kun mä kosketan". Pitää olla luonteva ja leikkisä suhtautuminen seksiin ja kyetä siihen spontaanisti.
Aika pitkälle vedät johtopäätökset. Väärät vielä. Oikean ihmisen kanssa ei tule tuollaisia hetkiä. Mulla ei ole mitään ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa ja voisin jopa väittää, että kaikki näkee tämän tuntemattakin.
Naisena, joka varasi tuon etupuolimiehen, kysyn ihan uteliaisuudesta ap:lta, että miksi sen oikeankin pitää pitää kipinä piilossa? Eihän se oo yhtä kuin rasvaiset jutut tai luvaton koskettelu tms., jota kenenkään ei tarvitse sietää.
Se on vaan sellainen "red flag". Koen, että tietynlainen älykkyys puuttuu ja pidemmän päälle ei tule toimimaan tästä syystä. Enkä nyt väitä, että ovat tyhmiä, mutta näin vain asiat koen. En halua suhteen alkavan näistä lähtökohdista ikinä.
Ok, minä taas ajattelen, että jos ei kykene ilmaisemaan seksuaalisuuttaan spontaanisti jo alussa sekä sanoin että teoin, silloin henkilöltä puuttuu tietynlaista rohkeutta ja avoimuutta, joita arvostan. Se tekisi muistakin asioista vaikeaa, koska sulkeutunut ja epäluuloinen ihminen on samanlainen monissa muissakin asioissa. Älykäs ja rohkea ihminen tietää välittömästi missä mennään ja vastaa samalla mitalla, on samalla aaltopituudella heti vaikka edettäisiin nopeastikin.
t. Se jota tuossa oltiin varaamassa
Mitäs v i t t u a leuhkit mun alueellani? Haistan paskapuhetta?
Kuulepas sinä hassu puppeli, tämä ei ole millään tavalla "sun aluetta". Mt-ongelmasi haisevat kilometrin päähän. 😆
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut. Turhaa haaskata aikaa ja toivoa.
Näin se on. Minä selittelin joskus itselleni jotain "jos sitä pelottaa"-tason tarinoita ihmisestä jota ei selvästikään vaan kiinnostanut, ja samalla luulin yhden itseään rohkeasti luokseen tuovan vain pelleilevän ja testailevan vetovoimaansa, ja myöhemmin tajusin useista eri seikoista ja selän takana puhutuista jutuista, että oli vissiin oikeasti ihastunut :D
Näin tuon rohkean miehen pitkästä aikaa nyt tällä viikolla, ja nyt hän käyttäytyi jotenkin oudosti. Yhteinen tuttumme oli myös läsnä tilanteessa ja oli kuulemma awkward.
Jos kaivattu laittaa sinulle estot, niin kyllä, hän on kiinnostunut sinusta. Aina estojen saatuessasi tule välittömästi kaipausketjuun, täällä kaivattusi jo odottaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen ja naisten masennuslääkkeiden käyttö hurjassa kasvussa – potilastilastot puhuvat karua kieltä
Tyttöjen ja nuorten naisten masennuslääkkeiden käyttäjien määrä on hurjassa kasvussa. Asia selviää MTV Uutisten läpikäymistä potilastilastoista. Asiantuntijat löytävät huolestuttavalle ilmiölle useita syitä.
"Nykyinen korkeakoulujen opiskelijavalinta-järjestelmä tuntuu luoneen erityisesti tytöille kokemuksen siitä, että yksikin harha-askel voi olla kohtalokas."
Mikäli tyttöjen ja nuorten naisten masennuslääkkeiden käyttäjämäärä kasvaa loppuvuoden tätä vauhtia, käyttäjien määrä voi peräti kaksinkertaistua viime vuodesta. Lääkekäytön nopea nousu yllättää Kelassa.
– Työkyvyttömyys nimenomaan nuorilla naisilla mielenterveyssyistä on voimakkaasti kasvussa. Ja nyt näemme tämän lääkkeiden voimakkaan kasvun, toteaa Kelan johtava ylilääkäri Janne Leinonen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkei…
Sitähän se on, kun lääkärit eivät osaamattomuuttaan ja laiskuuttaan viitsi pureutua masennuksen juurisyihin. Helpompi määrätä aivotoimintaan vaikuttavia lääkkeitä. Siinä ne nuoret aivot menee lopullisesti tilttiin kemiallisten aineiden vaikutuksesta.
Tämä! Niin totta. Naisilla on verenvuotoa kerran kk. Onko helevattu ihme jos niistä ilmenee erilaista oiretta. Mm ferritiini ja jopa anemia. Tätähän lääkärit ei suostu näkemään.
Toisekseen kilpirauhanen oireilee monin tavoin. Sukurasite on usein vahva. Tätäkään ei suostuta näkemään jos arvot on siinä rajoilla. Se nimenomaan tarkottaa että kilppari sekoilee jo!
Kalaöljyjen ja d-vitamiinin puutos oireilee myös migreeneinä, muistissa, lihaksissa, vaikuttaa väsymykseen ja aivojen toimintaan. Sydämeen.
Lääkärit torppaa nämä!
Ottakaa vastuu itestänne ihmiset. Ei valkotakkeja kannata sokeesti uskoa!
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy.
No mikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin joskus, että on ihmisiä, joille kannattaa puhua vain kesästä ja kärpäsistä. Säästää syvemmät jutut niitä ymmärtäville ja arvostaville. Ei helmiä sioille. Eri
Se on just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakkaus ei kysy sääntöjä, silloinhan kuka tahansa voi pettää ketä tahansa.
Rakkaus ei välttämättä jatku samanlaisena hautaan asti, se voi muuttua ja vaihtaa kohdetta. Onko rakkautta vapauttaa puoliso sellaisesta suhteesta, jossa itse kaipaakin toista? Haluaisitko itse elää suhteessa, jossa puoliso kaipaisi koko ajan jotain muuta kuin sinua? Pettäminen on pettämistä vain silloin, kun puoliso ei siitä tiedä. Asiat eivät aina ole yksinkertaisia.
Miten kaikelle paskalle löytyykin aina joku selitys, että saadaan suklaakakkua.
sivu
Luulin, että puhe oli rakkaudesta, eikä paskasta suklaakakusta puhumattakaan ;). Rakkaus ja hautaan asti kestävä avioliitto on kaksi eri asiaa, mutta kaikki eivät ole eläneet niin kauan, että ymmärtäisivät tämän ja kaikki eivät ole rakkautta kokeneet koskaan, vaikka olisivat olleet naimisissa monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ihminen ei ole se, jonka kanssa kaikki on kivaa vaan se, jota ilman kaikki on tyhmää.
- tuntematon
Hirveä sanonta. Kyllä mä haluan ainakin aina tulla nauttimaan muidenkin kuin kaivatun seurasta, ja joskus haluan olla jopa ihan yksin! Eikä ole ollenkaan tyhmää.
En myöskään ole koskaan oikein lämmennyt ajatukselle sellaisesta suhteesta, että kirjaimellisesti kaikki aika ja tekeminen pitäisi olla yhdessä.
Tietysti makuja on monia ja jos molemmat ovat tuota tyyppiä niin mikäs siinä.
Voisi sanoa både och.
Joskus kaipaa vetäytymistä yksin. Mutta hyvä seura rakkaan kanssa on aina kullan kallista.
Välillä arjen pakolliset kuviot vie sitä pois, mikä harmittaa, mutta pakkohan ne on hoitaa.
Hän sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1: jos toinen juoksee karkuun niin ei ole kiinnostunut.
Metsästäjän ja kalamiehen arvo määrittyy sillä, kuinka vaikeana pidetyn saaliin onnistuu nappaamaan. ;)
Ja päälle nuijanukutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan näitä juttuja, heipat.
Njoo täällä on harvinaisen raskaita persoonia koolla jälleen kerran, mitä näitä tämän päivän viestejä joitain sivuja lueskelin. Mielenkiintoista ja paljastavaa myös se, millaiset viestit poistuu ja millaiset jää.
Mitä sä sönkötät? Keskity nyt olennaiseen!
Ei pyge, kun tunnelma on niin huono. :/ Tajusin muuten joskus ketjua lukiessani, että on kahdenlaisia ihmisiä: niitä, joita häiritsee TURHAT jutut ja niitä, joita häiritsee huono tunnelma. Itse kuulun selvästi jälkimmäisiin, eli tunnelma on kaiken lähtökohta, kun taas en mieti ollenkaan onko joku turhaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mekosta tykkäät eniten?
Mulla on monta lempparia, mutta eniten tykkään ehkä yhdestä valkoisesta, jossa on mustia palloja. Siinä on tosi kaunis pääntie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näkisi mitään syytä miksi ei sovittaisi yhteen. Olenko ihan väärässä? Miehelle.
Et. Edestä sovittaisiin hyvin yhteen.
Miks ei takaa? 😅
Miksei niinkin. Edestä on paremmat näkymät ja mukavampi tuntuma. 😏
Mä varaan sut. Kerrankin joku arvostaa etupuolta.
Joo varaa vaan tuo. Ei kiinnostele miehet, jotka ajattelee ensimmäisenä tuollaisia juttuja. Ap
Kiitos. Kyllähän se jonkinasteinen eroottinen jännite vaan taitaa olla niitä ekoja juttuja, joista se homma lähtee rakentumaan syvemmäksi. Jos lähtee. Se kuuluisa kipinä. Se on pinnan alla siellä sun syvällisiä pohtivalla ystävämiehelläkin, mutta nätisti pidettynä piilossa, väittäisin. Ja sitähän ei sänkyyn tarvitse silti kaatua heti. Eikä edes kohta.
Joo ja se kannattaakin pitää pinnan alla piilossa, muuten lähden karkuun.
No siinä tapauksessa me ei varmaan sovita yhteen. En jaksa naisia, joilla ongelmallinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen. Niitä, joiden "pitääx sun aina, sanoo 'älä lääpi', kun mä kosketan". Pitää olla luonteva ja leikkisä suhtautuminen seksiin ja kyetä siihen spontaanisti.
Aika pitkälle vedät johtopäätökset. Väärät vielä. Oikean ihmisen kanssa ei tule tuollaisia hetkiä. Mulla ei ole mitään ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa ja voisin jopa väittää, että kaikki näkee tämän tuntemattakin.
Naisena, joka varasi tuon etupuolimiehen, kysyn ihan uteliaisuudesta ap:lta, että miksi sen oikeankin pitää pitää kipinä piilossa? Eihän se oo yhtä kuin rasvaiset jutut tai luvaton koskettelu tms., jota kenenkään ei tarvitse sietää.
Se on vaan sellainen "red flag". Koen, että tietynlainen älykkyys puuttuu ja pidemmän päälle ei tule toimimaan tästä syystä. Enkä nyt väitä, että ovat tyhmiä, mutta näin vain asiat koen. En halua suhteen alkavan näistä lähtökohdista ikinä.
Ok, minä taas ajattelen, että jos ei kykene ilmaisemaan seksuaalisuuttaan spontaanisti jo alussa sekä sanoin että teoin, silloin henkilöltä puuttuu tietynlaista rohkeutta ja avoimuutta, joita arvostan. Se tekisi muistakin asioista vaikeaa, koska sulkeutunut ja epäluuloinen ihminen on samanlainen monissa muissakin asioissa. Älykäs ja rohkea ihminen tietää välittömästi missä mennään ja vastaa samalla mitalla, on samalla aaltopituudella heti vaikka edettäisiin nopeastikin.
t. Se jota tuossa oltiin varaamassa
Mitäs v i t t u a leuhkit mun alueellani? Haistan paskapuhetta?
Kuulepas sinä hassu puppeli, tämä ei ole millään tavalla "sun aluetta". Mt-ongelmasi haisevat kilometrin päähän. 😆
Älä projisoi. Lastensuojelu auttaa! Ja lääkärit tietenkin. Suosittelen lämpimästi. Ehkä jopa asperger. Kyllä on aluettani kun niin haluan. IMO.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatko minun viestit?seuraava viesti tulee myöhemmin kun nyt on kaikenlaista ohjelmaa🥤
En.
Sammuttelen vaan kyteviä kekäleitä.