Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
007
Ihastuin komeuteesi mies.
Liukkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvän vaimon löydät, löydät aarteen, kalliimman kuin meren helmet.😊
Olen löytänyt useastikin, mutta kerro miten saan heidät eroamaan miehistään ja valitsemaan minut? Hyvät ovat jo aina jonkun toisen vaimoja. Yli kolmikymppiset vapaat naiset ovat joko vähän "onnellisia" tai sitten muuten vaan avioon kelpaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpöä ja rauhaa
-vaeltava harmaasusi
Ihana tuo koira kuvassa, mutta muutoin todella outo.
Puumat ja harmaasudet on todella outoja. Jostain syystä puumia kyllä kiinnostaa, ehkä se on kumminkin silitysten kaipuu tjsp. Saattavat myös kaivata päästä kehräämään. Harmaasudet on taas harvinaisempia petoja, niistä ei oikein tiedä kun eivät noudata mitään laumasääntöjä.
Tunnustetaan nyt sitten.
PuumaPuuma täytyy pystyä kohtaamaan aidosti, samalla tasolla, jotta puumankin pulssi kiihtyy.
https://youtube.com/shorts/Mli07Kjx0TI?feature=share
Totta. Ei huono.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt useastikin, mutta kerro miten saan heidät eroamaan miehistään ja valitsemaan minut? Hyvät ovat jo aina jonkun toisen vaimoja. Yli kolmikymppiset vapaat naiset ovat joko vähän "onnellisia" tai sitten muuten vaan avioon kelpaamattomia.
Ripitä se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno on niinku eheytyshoidos olis.
Meno kuin jossain älyllisesti jälkeenjääneiden kesäleirillä
Tuli aivan lapsuusajat mieleen.
Mun lapsuuden ihmiset ei olleet tyhmiä, ehkä siksi niin sattuukin aivoon lukea näitä juttuja :D
Lapsen arvostelukyvyllä?
Apua mitä ihmettä nyt selität
Vierailija kirjoitti:
Heippa kaiffarit!
Tehdään pieni galluppi just for fun!
Oletko nainen vai mies?
Minkä ikäinen olet?Jos haluat kertoa muuta niin kerro ihmeessä samalla.
Olis kiva tietää minkä ikäisiä kaiffarit on!
N/36
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
007
Ihastuin komeuteesi mies.
Liukkoseen?
Kyllä 😊
Vierailija kirjoitti:
Sanavarasto on lukossa, siksi saat tänään vain hiljaa lipuvaa ajatusten virtaa. Rankkasade tosin saattaa häiritä toimitusta.
Hiljaa lipuva ajatusten virta on juuri sitä, mitä tarvitsen. Istun ajatusten silokallioilla ja mietin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän laivassa, meidän laivassa, siinä on iso reikä pohjassa, ja se uppoaa ja se uppoaa
Teidän laivassa on kaksi cateringvärdiä ohjaamassa laivaa ja laiva pyörii ympyrää, jo kolmatta viikkoa. Pusuja..
Kyllä sä tunsit saman, kun minä. Olen nyt aika varma siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa kaiffarit!
Oletko nainen vai mies?
N/36
M42
Mistä päin?
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sanot, että et halua menettää mua, mutta välttelet. Pidän sitä epäarvostavana ja kypsymättömänä. Olisit voinut vaan sanoa suoraan, ettet ole kiinnostunut.
No näet sen jos joskus törmätään. Jos maltan olla sanomatta mitään tai sitten totean vain hyi helvetti. Sitä saa mitä tilaa mangusti. Ja niin saa monet muutkin.
Vasta nähtiin ja nähdään vastakin. Eli eipä taida osua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kuukausi, sun vuosi
L 🧡
Oikeesti? Totta?
🥰💞
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä tunsit saman, kun minä. Olen nyt aika varma siitä.
Sähköjännite välillämme.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sanot, että et halua menettää mua, mutta välttelet. Pidän sitä epäarvostavana ja kypsymättömänä. Olisit voinut vaan sanoa suoraan, ettet ole kiinnostunut.
No näet sen jos joskus törmätään. Jos maltan olla sanomatta mitään tai sitten totean vain hyi helvetti. Sitä saa mitä tilaa mangusti. Ja niin saa monet muutkin.
Vasta nähtiin ja nähdään vastakin. Eli eipä taida osua.
Mutta seuraavaa kertaa ei tulekaan, joten näet kyllä kun osuu.
Vierailija kirjoitti:
Heippa kaiffarit!
Oletko nainen vai mies?
N/36
m34, täällä välillä piipahtamassa. Useimmiten iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripitä se
En minä ole mikään lesta. Ei normaali ihminen tarvitse mitään hokkupokkuksia yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa nainenkin käsittäisi😘
Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.
Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus.
Kyllä se on niin, että Jeesus puhui nimenomaan miesten kovasydämisyydestä. Missä on rakkaus?
"Fariseukset kysyivät häneltä: Miksi sitten Mooses on säätänyt, että jos mies hylkää vaimonsa, hänen on annettava tälle erokirja? 8Hän vastasi: Mooses antoi teille luvan hylätä vaimonne, koska te olette niin kovasydämisiä. Mutta alun perin ei ollut niin. "
Alunperin nainen luotiin miehelle ja annettiin miehen valtaan siihen saakka, kunnes alkaa viimeiset ajat.
Ei. "Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."
Mieheksi JA naiseksi.Kyllä, mieheksi ja naiseksi.
Ei ja ei. Nainen annettiin miehen valtaan kuten on vuosituhansien ajan ollutkin. Kyllähän tuon näet jo historian kirjoista. Nyt ajat on muuttunut kuten olet huomannut ja vedetään sitä kuuluisaa lopunalkua, satoine sukupuolineen trans yms. schaissea.
Oikeasta tehdään väärää ja väärästä oikeaa.
Kuulehan, ei noin. Tämän ajan ongelmat ei johdu naisten mahdollisuudesta itsenäisyyteen vaan yleisestä moraalittomuuden lisääntymisestä.
Nuo kulkee kuule ihan käsikädessä. Turha väittää muuta. Valtaosa vankilassa olijoista on ateisteja (kristinuskon vaikutus vähenee, ihmiset luopuu) avioeroja. Yksinhuoltajien lapset tekee enemmän rikoksia, ihan faktaa.
Nainen ja mies luotiin tasa-arvoisiksi, jos sulla on eri näkemys niin tutki sydäntäsi mistä tuo näkemys kumpuaa. "Jeesus vastasi heille: Te kuljette eksyksissä, koska ette tunne pyhiä kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Laivassa on vain yksi kapteeni😊
Ok, mutta kapteeni ei ole mitenkään sukupuolittunut sana, joten voi olla nainen tai mies. En nyt kuitenkaan vertaisi suhdetta laivan ohjaamiseen.
Kapteeni ei ole sukupuolittunut sana - perämies on.
Kapteenin on kumminkin toteutettava varustamon tai laivayhtiön tahto, jos on vaikka laivayhtiön osakas.
Ja jos laiva ajaa karille niin syy on vain kapteenin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa luettavaa päivän epistolat. Oon syntinen enkä kuulu kirkkoon. Koska kirkollisvero. Mitään hyötyö kirkosta ja toisekseen en ole lammas.
-sivusta
Eksynyt lammas olet siis etkä itse sitä näe.
On kuule kiire. Aika alkaa loppumaan.