Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
7721/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello viiden tee. Ajattelen sinua.

Vierailija
7722/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto kotiin pojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G. Parasta mitä kaivattusi on sanonut sinulle?

Mulla on huono ja valikoiva muisti, joten en muista. Enemmin muistan tunnelmia.

Vierailija
7724/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No halataan nyt suakin." Tai sitten se, kun kerran kehui mua fiksuksi.

Vierailija
7725/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta!

Vierailija
7726/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko hopeanuolen tunnari soimaan päässä

Vierailija
7727/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ajatelma:

Happiness often sneaks in through a door you didnt know you left open.

- John Barrymore

Vierailija
7728/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuu vähän lähemmäs"

tosin en enää masentuneena kaipaa

Vierailija
7729/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E olet sinisilmäinen kaunotar. Uppoan.

Vierailija
7730/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.

Höpön höpön. Lahjakkuus on synnynnäinen aivojen ja kenties hermoston ominaisuus. Joidenkin aivot vaan on paremmat joissakin asioissa. Toki lahjattomimmat yleensä menestyy ainakin taideaineissa.

Laiskojen selitystä. En osannut kaikkea nyt osaamaani leikki-ikäisenä, en edes yläasteikäisenä.

Eihän se pelkkä lahjakkus riitäkään. Mielellään sitä pitäis olla ja sitten tehdä töitä. Harvalta taitaa onnistua, lahjattomat ja keskinkertaiset viitsivät tehdä työtä enemmän tai pärjäävät muuten elämässä paremmin saaden suhteilla kaiken. Tietäisit tuon, jos tietäisit mitään.

En minä ole viitannut sanallakaan menestymiseen, vaan ainoastaan lahjakkuuteen. Mielestäni lahjakkuutta ei ole.

Se ei ole mielipidekysymys ollenkaan, tampio lehmä.

😄 No jopas ottaa koville. Totta, oikeassa lienet. Se ei ole mielipidekysymys, vaan totuus, että lahjakkuutta ei ole.

Uskon, varmaan harmittaa kovasti. Miten sä selität sen, että samalla harjoittelun määrällä toinen osaa lopulta ratkaista jonkin matemaattisen yhtälön tai jäljentää jonkin kuuluisan maalauksen, mutta toinen ei koskaan? Tai oppii soittamaan soitinta tai säveltämään jotakin, mikä liikuttaa suurta ihmisjoukkoa? Sit on tietysti vielä sellaiset ekspressiivisemmät tuotokset, mitä ei voi mitata millään muulla kuin ihmisten reaktioilla. Mitä, tyhmä lehmä? Mitäs tuumaat.

Se kokonaisharjoittelun määrä ei vain yksinkertaisesti ole läheskään sama. Eikä motivaation. Olen sitä omin silmin paljon nähnyt. Toiset kartuttavat valmentavia esitaitoja harjoittelemalla jo lapsina ja nuorina, toiset kattovat telkkua.

Aivan, sä olet tää joka hiki hatussa väänsi ja väänsi samalla kun lahjakkaat söi räkää hiekkalaatikolla ja veti susta ohi. Keskinkertainen tampio.

Ei vaan oon se stipendeitä vetänyt "lahjakkaaksi" sanottu.

Stipendeitä vetänyt xD emmä tiiä mitä sä oot vetänyt, mutta joko sä nyt simppaat jotakin lahjakkuusdenialistia (isi, äiskä?) tai sitten sun on vaan vaikeeta hyväksyä et olet artesaani etkä taiteilija. TAI olet narsisti, ja haluat jotenkin väkisin korostaa miten sä olet niin kaikkes antanut. Säälittävä takakireä hikari joka tapauksessa.

En ole artesaani. Varmaan kuvittelet minun olevan joku, jolle olet tosi vihainen. Joka tapauksessa minusta on vain ollut hieman ärsyttävää, että minun ponnisteluni on kuitattu sillä, että olen mukama "lahjakas". En ole enkä ole ikinä ollut. Olen vain tehnyt tosi paljon ja pitkään hommia kaiken eteen.

Vierailija
7731/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syrjäytynyt kirjatoukka. Kunpa joku ihana tulisikin ja saattaisi minut satimeen. Nyt olen jäänyt vain oman kaipaukseni jatkuvaan jalkapuuhun.

Ei kai semmosta tapahdu ku kirjoissa?

Vierailija
7732/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Älä aliarvioi itseäsi.

Vierailija
7733/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I you

Vierailija
7734/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin?

Vierailija
7735/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikä on yli 40, voitte heittää kirveen kaivoon romanttisten haaveidenne suhteen.

No däääämmm, 48.v ja haaveilen vaikka mistä vaikka oon tämmöinen kivikautinen nainen.

Vierailija
7736/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite joutuu neki kirjoittaa

Vierailija
7737/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on hyvät sanat.

Vierailija
7738/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.

Höpön höpön. Lahjakkuus on synnynnäinen aivojen ja kenties hermoston ominaisuus. Joidenkin aivot vaan on paremmat joissakin asioissa. Toki lahjattomimmat yleensä menestyy ainakin taideaineissa.

Laiskojen selitystä. En osannut kaikkea nyt osaamaani leikki-ikäisenä, en edes yläasteikäisenä.

Eihän se pelkkä lahjakkus riitäkään. Mielellään sitä pitäis olla ja sitten tehdä töitä. Harvalta taitaa onnistua, lahjattomat ja keskinkertaiset viitsivät tehdä työtä enemmän tai pärjäävät muuten elämässä paremmin saaden suhteilla kaiken. Tietäisit tuon, jos tietäisit mitään.

En minä ole viitannut sanallakaan menestymiseen, vaan ainoastaan lahjakkuuteen. Mielestäni lahjakkuutta ei ole.

Se ei ole mielipidekysymys ollenkaan, tampio lehmä.

😄 No jopas ottaa koville. Totta, oikeassa lienet. Se ei ole mielipidekysymys, vaan totuus, että lahjakkuutta ei ole.

Uskon, varmaan harmittaa kovasti. Miten sä selität sen, että samalla harjoittelun määrällä toinen osaa lopulta ratkaista jonkin matemaattisen yhtälön tai jäljentää jonkin kuuluisan maalauksen, mutta toinen ei koskaan? Tai oppii soittamaan soitinta tai säveltämään jotakin, mikä liikuttaa suurta ihmisjoukkoa? Sit on tietysti vielä sellaiset ekspressiivisemmät tuotokset, mitä ei voi mitata millään muulla kuin ihmisten reaktioilla. Mitä, tyhmä lehmä? Mitäs tuumaat.

Se kokonaisharjoittelun määrä ei vain yksinkertaisesti ole läheskään sama. Eikä motivaation. Olen sitä omin silmin paljon nähnyt. Toiset kartuttavat valmentavia esitaitoja harjoittelemalla jo lapsina ja nuorina, toiset kattovat telkkua.

Aivan, sä olet tää joka hiki hatussa väänsi ja väänsi samalla kun lahjakkaat söi räkää hiekkalaatikolla ja veti susta ohi. Keskinkertainen tampio.

Ei vaan oon se stipendeitä vetänyt "lahjakkaaksi" sanottu.

Onko tää se kuuluisa hetki kun heräät että sinuakin on huijattu? Niin se mielistely tekee tehtävänsä. Älä ny juma lauta enää ikinä usko kaikkea paskaa edes itsestäsi! XD

Kuule olisikohan sinun aika hakeutua johonkin hoitoon? En tiedä, mistä mielistelystä puhut. Ihan mielenkiintoista, jos mielestäsi mielestelen nyt sinua.

Vierailija
7739/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se soi täälki.

Vierailija
7740/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki ok?