Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Ettei kiinnosta
Olisin onnellinen, jos olisin kuullut nuo sanat hänen suustaan. Sivusta
En tiedä miksi pitäisi onnellinen olla, kun ei silti tunnu pääsevän yli tästä ihastumisesta. Surullinen olo koko ajan.
Toi on paha, mutta jotkut on sellaisessa välitilassa, missä mitään ei tapahdu, muttei suoraa vastaustakaan saa. Henkilökohtaisesti suora kieltävä vastaus on aina helpompi. Sivusta
Mä suoraan sanoen ottaisin mieluummin sen hitusen toivoa, kun tämän tilanteen missä sulle oikeasti sanotaan suoraan, että et kelpaa. Mä eläisin mielelläni mieluummin pilvilinnoissa kun, että tiedostat olevas jotenkin viallinen. Tämä suoraan sanoen musersi viimeisetkin itsetunnon rippeet.
Ymmärrän ajatuksesi, mutta jos koittaisit ajatella asiaa niin päin, ettei se vika ole sinussa. Ei me kaikki sovita toisillemme. Elämä jatkuu, uusia tulee vastaan. Seuraava saattaa iskeä entistä kovempaa ja hän saattaa olla sinulle sopivampi. Ja kaikissa meissä vikaa on, muttei se meitä määrittele.
En tänne ala selittämään, mutta on seikkoja joiden takia asiaa ei vain yksinkertaisesti pysty ajattelemaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Aina mietin miten kiva olisi pyöritellä sinua, mutta jos sinä pyörittelisit välillä minua. Se olisikin jo näky, eihän minulla ole kuin semmoiset 50 kiloa enemmän elopainoa.
Eihän se pyörittely olekaan voimalaji. Keho seuraa toista yllättävän helposti, jos tietää, mitä tekee. Viittaus ei ole (pelkästään) eroottinen.
Sijoitettuihin varoihin ei voi koskea. Ne ovat varauksia, joita tarvitaan myöhemmin selviämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi sun tunteet. Sun menneisyys ja siihen liittyvät kärsimykset, kauniit kokemukset ja kaikki muukin. Kiinnostaisi sun onni ja tulevaisuus. Sinä sellaisenaan, mistä tulossa ja mihin menossa. Mutten edes tiedä...
Juuri se menneisyys ja sen kärsimykset ovat kadottaneet kaikki muistot. Ei ole kauniita muistoja. Ehkä niitä ei ole ollut olemassakaan. Minulle on vain tulevaisuus, jonka toivon aina olevan onnellisempi kuin tänään. En tiedä mistä olen tulossa, mutta hyvä paikka se ei ole ollut. En tiedä minne olen menossakaan, mutta jotta voisin elää olen luonut tulevaisuudesta kauniin haaveen. Kukaan ei näe miten heikko olen sisältä, koska olen näkymätön. Kuten olen aina ollut. Olen vain hahmo ja pankkitili. Liian sinisilmäinen. Tänään voin itkeä, koska kukaan ei huomaa kyyneliä sateen seasta. Suru liukenee näkemättä pois. Minä hymyilen, mutta sisus itkee. Minä olen nauranut, mutta se mitä on ollut sisällä on ollut aivan muuta. Onhan voimakkaan ahdistuksen vastatunne ilo ja vain sen näytän ulospäin. Minuahan ei ole voitu satuttaa niin paljon, että murtuisin. En paljasta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Minkälaista meillä olisi ollut, jos olisimme tavanneet vuosia aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä tilanne- ja elämäntilanne yhteydessä nuo sanat?
Ei kiinnosta on jo sinänsä aika vahva ilmaisu, vaikka olisi minkälainen elämäntilanne. Eli ei ole merkitystä.
Sivusta. Mullekin on eräs sanonut päin naamaa kuka on hänen elämänsä rakkaus ja ketä haluaa eniten naiskennella. Jälkeenpäin selitti sitä vitsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Minkälaista meillä olisi ollut, jos olisimme tavanneet vuosia aikaisemmin.
Odota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä tilanne- ja elämäntilanne yhteydessä nuo sanat?
Ei kiinnosta on jo sinänsä aika vahva ilmaisu, vaikka olisi minkälainen elämäntilanne. Eli ei ole merkitystä.
Sivusta. Mullekin on eräs sanonut päin naamaa kuka on hänen elämänsä rakkaus ja ketä haluaa eniten naiskennella. Jälkeenpäin selitti sitä vitsillä.
Eli ei enää ole merkitystä, vaikka miten jälkikäteen puhuikin vitsailleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markalla saa markan tavaraa mutta on se senttikin jo miljoonan alku. Vai mitäs sanoisi tähän hän? Hän joka ajattelee aina kaikkia muita enemmän..
Vastakkain asettelua.
Vanhassa vara parempi.
Hymyillen vastasin.Mielenkiintoinen vastaus! Miten ajattelit että sait tämän lopputuloksen? En nimittäin tarkoittanut vastakkainasettelua.
Lähinnä eri aikakausia. Mikä rahayksikkö milloinkin on/oli käytössä ja mitä sillä sai. Saatoin kyllä ajatella aivan muutakin ja niin varmaan ajattelinkin.
Edelleen hymyilen.....
Anteeksi, kesti vähän aikaa vastata, kun akku loppui.
Vierailija kirjoitti:
Pakahduttava tarve jutella sun kanssa reilun viikon takaisesta, olisko liikaa pyydetty?
Voidaan jutella koska tahansa.
On niin paljon ollut eripuraa ja tätä hulluutta ettei edes jaksa miettiä olisiko ollut mitään tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
On niin paljon ollut eripuraa ja tätä hulluutta ettei edes jaksa miettiä olisiko ollut mitään tulevaisuudessa.
=rakkaushulluutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Moikannut ja toivottanut joskus hyvää viikonloppua tai kesää. Yleensä minä olen aktiivisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markalla saa markan tavaraa mutta on se senttikin jo miljoonan alku. Vai mitäs sanoisi tähän hän? Hän joka ajattelee aina kaikkia muita enemmän..
Vastakkain asettelua.
Vanhassa vara parempi.
Hymyillen vastasin.Mielenkiintoinen vastaus! Miten ajattelit että sait tämän lopputuloksen? En nimittäin tarkoittanut vastakkainasettelua.
Lähinnä eri aikakausia. Mikä rahayksikkö milloinkin on/oli käytössä ja mitä sillä sai. Saatoin kyllä ajatella aivan muutakin ja niin varmaan ajattelinkin.
Edelleen hymyilen.....Anteeksi, kesti vähän aikaa vastata, kun akku loppui.
Ei haittaa. Niin minä vähän tuumailinkin. Kiinnosti vain tämä seikka sillä huomasin kyllä vastauksesta että ajattelimme eri tavalla ja eri asioita. Kaikki hyvin, kiitos vastauksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työpäivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘Huomenta ja kiitos.
Hyvää työpäivää myös sinulle. 💕
Lämpöisiä halauksia ja paljon pieniä valonnopeudella lentäviä suukkosia päivääsi.
🤗🤗😘😘😘Kiitos. Vielä kesken työpäivääsi häiritsen hellällä halauksella ja suukolla 🤗😘
Pieni ikävä on koko ajan 💕
Samoin. 💕🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?
Morjens!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Yksi puhelu on jäänyt mieleen. Puhelu kesti max pari minuuttia ja vastasin siihen yli-innostuneesti.Jälkikäteen tuli pieni morkkis, kun mietin oliko puhelulla muita kuuntelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olisin onnellinen, jos olisin kuullut nuo sanat hänen suustaan. Sivusta
En tiedä miksi pitäisi onnellinen olla, kun ei silti tunnu pääsevän yli tästä ihastumisesta. Surullinen olo koko ajan.
Toi on paha, mutta jotkut on sellaisessa välitilassa, missä mitään ei tapahdu, muttei suoraa vastaustakaan saa. Henkilökohtaisesti suora kieltävä vastaus on aina helpompi. Sivusta
Mä suoraan sanoen ottaisin mieluummin sen hitusen toivoa, kun tämän tilanteen missä sulle oikeasti sanotaan suoraan, että et kelpaa. Mä eläisin mielelläni mieluummin pilvilinnoissa kun, että tiedostat olevas jotenkin viallinen. Tämä suoraan sanoen musersi viimeisetkin itsetunnon rippeet.
Ymmärrän ajatuksesi, mutta jos koittaisit ajatella asiaa niin päin, ettei se vika ole sinussa. Ei me kaikki sovita toisillemme. Elämä jatkuu, uusia tulee vastaan. Seuraava saattaa iskeä entistä kovempaa ja hän saattaa olla sinulle sopivampi. Ja kaikissa meissä vikaa on, muttei se meitä määrittele.
En tänne ala selittämään, mutta on seikkoja joiden takia asiaa ei vain yksinkertaisesti pysty ajattelemaan noin.
Olitko laskenut tulevaisuuden hänen varaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet minua nykyään? Ei tunnu kivalta :/
J:lle
Kuka ketä
Jos et ole tarkoituksella vältellyt ketään, niin ei varmaan sulle ollut nämä terveiset.
Minä olen sujuvasti vältellyt jo viikkoja. En vain usko, että hän tietää asiasta?
Ohi meni. Me olemme samassa työpaikassa, jossa välttelyn kyllä huomaa ja siitä tiedän.
J:lle
Joskus täytyy ottaa vähän etäisyyttä?
Miksi? Eri
Pakko. Ei pysty lähestyy. Ei johdu susta vaan musta. Älä minusta huoli. Ei nyt jaksa. Ei pysty nyt kato kun. En jaksa sanoa. En tiedä. Vais niin. No ota se vaikka nyt sitten niin. Vai niin. Hyvä on. Ei nyt jaksa. Älä jankuta. Juma lauta. Ihan oikeesti. Mitä nyt v i t t u a? Usko jo. Meni jo. Ei saa ta na. Siis mitä hel vettiä nyt taas? En ymmärrä. Et sinä ymmärrä. No siksi koska. Aivan sama sitten. Vais niin. Olkoon niin. Ei nyt sitten muuta.
Mun sisäinen Asperger ärsyynty tästä viestistä. Tuli hieman huono olokin. Sivusta.
Okei, mistä se johtuu?
Mikä johtuu?
Tämä koko sairautesi kirjo? Tä? Hä? Esitän itsestäni vain tyhmempää koko ajan syömällä ihanien ihmisten energiavarantoja? Mitä? En ymmärrä? Täh? Olen söpö ja hassu mutta vain omasta mielestäni. Jätä minut jo rauhaan. 🙄
Oletko narsisti?
Mistä näin päättelit? Sisäisen maailmasi heijastumasta? Älä projisoi ja tee vielä sitäkin väärin. It's all good. Ei kyllä jaksa vääntää yhtään. Ja sitten vastaan vielä että tottakai, miten ikinä haluat. Olen sinulle vaikka se narsisti. Tästäkin hyvästä syystä olen mitä milloinkin ja ikinä tarvitaan. #whorecore
Se on kysymys. Ei väite. Minä en ole narsisti. Oletko sinä?
-sama
Huono. Kysymys joka muodostuu olettamuksesta joka johtuu sisäisestä asioiden käsittelykyvystä. Kerroin sen nyt tällä tavalla tällä kertaa. Hyvä jos et ole!