Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Terveisiä ihanalle miehelle jonka söisin elävältä jos hän puhuisi minulle yksityisesti oikein rumasti ja tökerösti! Läimäisisin kevyesti häntä poskelle ja kertoisin kuinka tuhma hän on ollutkaan taas viimeaikoina.. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet minua nykyään? Ei tunnu kivalta :/
J:lle
Kuka ketä
Jos et ole tarkoituksella vältellyt ketään, niin ei varmaan sulle ollut nämä terveiset.
Minä olen sujuvasti vältellyt jo viikkoja. En vain usko, että hän tietää asiasta?
Huomasin jo heti, kun aloitit. Miksi pidät tyhmänä? Sivusta.
Kaipaisin seuraa, olisitko vapaana minulle?
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä ihanalle miehelle jonka söisin elävältä jos hän puhuisi minulle yksityisesti oikein rumasti ja tökerösti! Läimäisisin kevyesti häntä poskelle ja kertoisin kuinka tuhma hän on ollutkaan taas viimeaikoina.. 😍
Kyllä saat minua pehmeästi läpsiä ihan muistakin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä
Jos et ole tarkoituksella vältellyt ketään, niin ei varmaan sulle ollut nämä terveiset.
Minä olen sujuvasti vältellyt jo viikkoja. En vain usko, että hän tietää asiasta?
Ei viitsi turhaan sen enempää kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat minua pehmeästi läpsiä ihan muistakin syistä.
Kuten muuten vain?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit, että tehtäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä
Höpöjä. Et ole edes nähnyt minua viikkoihin.
Pakahduttava tarve jutella sun kanssa reilun viikon takaisesta, olisko liikaa pyydetty?
Vierailija kirjoitti:
Markalla saa markan tavaraa mutta on se senttikin jo miljoonan alku. Vai mitäs sanoisi tähän hän? Hän joka ajattelee aina kaikkia muita enemmän..
Sentti on itseasiassa metrin alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit, että tehtäis?
Se riippuu siitä mitä haluttaisiin tehdä. Käytäisiinkö kaupungilla? Ehkä syömässä? Kuleksimassa? Mitä haluat? Kerro ihmeessä heti?
Vierailija kirjoitti:
Pakahduttava tarve jutella sun kanssa reilun viikon takaisesta, olisko liikaa pyydetty?
Kokeile pyytää häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään mitä pyydät ei ole koskaan liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä
Höpöjä. Et ole edes nähnyt minua viikkoihin.
Vilaukselta nähtiin viime viikolla, muuten totta, että ei olla nähty viikkoihin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markalla saa markan tavaraa mutta on se senttikin jo miljoonan alku. Vai mitäs sanoisi tähän hän? Hän joka ajattelee aina kaikkia muita enemmän..
Sentti on itseasiassa metrin alku.
Olet muuten helevetin oikeassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä
Ohi meni. Me olemme samassa työpaikassa, jossa välttelyn kyllä huomaa ja siitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä
Ohi meni. Me olemme samassa työpaikassa, jossa välttelyn kyllä huomaa ja siitä tiedän.
Joskus täytyy ottaa vähän etäisyyttä?
Kosteikko on asettanut itsensä kaupunkiin. Nyt saavat maan matosetkin nesteytystä. Mitä kesäsuunnitelmia kaiffarit?
En tykkää omista traumoistani, kun näin hidastavat elämää.