Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mietin kaikki myöhäisillat ja alkuyöt raha-asioita. Nuokun väsymyksestä päihtyneenä ja yritä keksiä jotain ja tehdä jotain. Vähän sairasta joo, tiedän.
Ei se nyt aina ole niin sairastakaan, voi olla jopa ihan tervettä! 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Ettei kiinnosta
Olisin onnellinen, jos olisin kuullut nuo sanat hänen suustaan. Sivusta
En tiedä miksi pitäisi onnellinen olla, kun ei silti tunnu pääsevän yli tästä ihastumisesta. Surullinen olo koko ajan.
Toi on paha, mutta jotkut on sellaisessa välitilassa, missä mitään ei tapahdu, muttei suoraa vastaustakaan saa. Henkilökohtaisesti suora kieltävä vastaus on aina helpompi. Sivusta
Mä suoraan sanoen ottaisin mieluummin sen hitusen toivoa, kun tämän tilanteen missä sulle oikeasti sanotaan suoraan, että et kelpaa. Mä eläisin mielelläni mieluummin pilvilinnoissa kun, että tiedostat olevas jotenkin viallinen. Tämä suoraan sanoen musersi viimeisetkin itsetunnon rippeet.
Ymmärrän ajatuksesi, mutta jos koittaisit ajatella asiaa niin päin, ettei se vika ole sinussa. Ei me kaikki sovita toisillemme. Elämä jatkuu, uusia tulee vastaan. Seuraava saattaa iskeä entistä kovempaa ja hän saattaa olla sinulle sopivampi. Ja kaikissa meissä vikaa on, muttei se meitä määrittele.
En tänne ala selittämään, mutta on seikkoja joiden takia asiaa ei vain yksinkertaisesti pysty ajattelemaan noin.
Olitko laskenut tulevaisuuden hänen varaansa?
En tietenkään.
Nähdään ihanat joskus myöhemmin! Vähän synkempi ilma mutta nauttikaamme kuitenkin. 💖
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?
Että mä en ole kiinnostava. Ei siis niin, että just hän ei ole just musta kiinnostunut, vaan että mä en ole kiinnostava. En tiedä, oliko toi nyt niin pysäyttävää muuten kuin että mietin, että aika vekkuli tyyppi. Just niin vekkuli, että on ex-kaivattu, tietty.
Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat henkilöä joka sanonut sinulle ikävästi tai osoittanut muutoin ettei kiinnosta?
Yksi vaihtoehto on se ettei aina kannata luovuttaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Sydän haluaa, mitä sydän haluaa? Itse en siis enää kaipaa, mut ihminen on jäänyt mieleen. En ota asiasta stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sun itsekunnioitus on?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä ei osaa vaan luopua tai halua luopua. Joskus ihmiset tekevät lähtemättömän vaikutuksen. Ja joskus on vain kiva haaveilla, vaikka tietää realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen tyhmä.
Milloin ja missä tilanteessa kaivattusi sanoi ettei kiinnosta? Onko ihan äskettäin? - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on kykeneviä sanomaan suoraan, ettei tarvi osoitella satunnaisilla keinoin asiaa. Multa voi kysyä ihan suoraan ja saa suoran vastauksen. Useimmat saisi ihan myöntävän, jos kahville pyytäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen tyhmä.
Milloin ja missä tilanteessa kaivattusi sanoi ettei kiinnosta? Onko ihan äskettäin? - sivusta
Oletko sä sanonut kaivatullesi, ettei kiinnosta? Ihan mielenkiinnosta kyselen laidalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on kykeneviä sanomaan suoraan, ettei tarvi osoitella satunnaisilla keinoin asiaa. Multa voi kysyä ihan suoraan ja saa suoran vastauksen. Useimmat saisi ihan myöntävän, jos kahville pyytäisivät.
Miten tämä liittyi kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ekalla kysymisellä onnistu, niin saavat itse palata asiaan, jos siltä tuntuu. Ei niihin roikkumaan jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyi kysymykseen?
"Osoittanut muutoin". Mitä, jos puhuisitte suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen tyhmä.
Oletko sä sanonut kaivatullesi, ettei kiinnosta? Ihan mielenkiinnosta kyselen laidalta.
En sanoisi ikinä itseäni tyhmäksi. Sivusta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljo tilillä ? Vastaa äkkiä !
Pyöree nolla
Mulla on monta pyöreetä nollaa
Mietin kaikki myöhäisillat ja alkuyöt raha-asioita. Nuokun väsymyksestä päihtyneenä ja yritä keksiä jotain ja tehdä jotain. Vähän sairasta joo, tiedän.