Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
6741/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesätuulella ja lennän missä haluan. En ehkä näe sua koskaan enää mies.

Vierailija
6742/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee jatkossa kuviot ristiin, nähdään enää harvoin.

Tämä oli minulle hyvä tieto, koska viime viikot ovat olleet kiireisiä minulle, uusi ihastus jota näen monta kertaa päivässä jne. Ei sinulle olisi ollut enää aikaa. m -> n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6743/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäkää hyvänen aika välit IRL. Ketään ei jätetä varalle roikkumaan eikä epätietoisuuteen.

Vierailija
6744/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tässä juuri kaivattuni ääntä, onneksi hänellä on kirkas ja selvä artikulaatio, toisin kuin eräillä. Puhevika on kiusallinen palveluammatissa.

Väistimme kaikki luodin kun väistimme tämän ihmisen.

Täysin samaa mieltä. Saisi työnjohto jo puuttua tuollaisen työntekijän töihin. Pitäisi olla jossain yksinäisessä toimistotyössä.

Missäpäin tällainen sankari seikkailee?

Paikkakunta?

Vierailija
6745/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvittäkää hyvänen aika välit IRL. Ketään ei jätetä varalle roikkumaan eikä epätietoisuuteen.

Ei noi uskalla.

Vierailija
6746/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Millä kirjaimella alkaa kaivattusi toinen nimi?

Miks vain kirjain? Toinen nimi on Katariina.

Vierailija
6747/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet haluavat minua sillä en ole enää niin hoikka kuin ennen.

Toki minulla on oikeasti syvyyttä ja herkkyyttä.

Et ole lainkaan tavallinen kuin muut tokaisi minulle kerran yksi.

Silti tunnen olevani monellakin tavalla epäonnistunut vaikka eihän kukaan halua katsoa tylsää elokuvaa vaan sellaista missä on nousuja, laskuja, yllättäviä käänteitä ja aitoa tunnetta!

Vierailija
6748/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy koko Suomi. Aika outoa olettaa, että tämä kaikki liittyy omaan elämään. Työpaikkoja, kaupunkeja ja parisuhteita on monia. Haloo, ihmiset! Hulluutta ilmassa nyt.

Vierailija
6749/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kellään mitään sellaista yhteyttä kehenkään. Ei kannata mennä jollekin kaupan kassalle sanomaan et hei beibi, en enää ajattele sua. 🙄

Vierailija
6750/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kellään mitään sellaista yhteyttä kehenkään. Ei kannata mennä jollekin kaupan kassalle sanomaan et hei beibi, en enää ajattele sua. 🙄

Kato, ensimmäinen jantteri myönsi kaipaavansa kaupan kassaa. Taitaa niitä täällä olla kyllä ainakin puolentusinaa.

Vierailija
6751/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee jatkossa kuviot ristiin, nähdään enää harvoin.

Tämä oli minulle hyvä tieto, koska viime viikot ovat olleet kiireisiä minulle, uusi ihastus jota näen monta kertaa päivässä jne. Ei sinulle olisi ollut enää aikaa. m -> n

Tiesin jo tuon, niinkuin aika moni muukin ja hyvä kun tästä ihan läheltä löytyi sinulle vipinää tulevaan kesään. Lämpimät onnittelut teille kahdelle.

Vierailija
6752/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi miehet haluavat minua sillä en ole enää niin hoikka kuin ennen.

Silti tunnen olevani monellakin tavalla epäonnistunut vaikka eihän kukaan halua katsoa tylsää elokuvaa vaan sellaista missä on nousuja, laskuja, yllättäviä käänteitä ja aitoa tunnetta!

Hä?

Vierailija
6753/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon hyvänolon tunteita ja onnistumisia kaikille tähän päivään, mihin sitten ryhdyttekään.

Kaivatulle tietysti eniten kaikkea. 🍀

Jos nyt joskus ryhdytte johonkin niin mieluiten hyvän edistämiseen! Katsotaan kuin ämmänrääpäleen käy. Yksin ei pysty koko maailmaa pelastamaan.

Ilkeät ja ylimieliset eivät pysty pelastamaan edes itseään. Käärme luikertelee keskinäisen kehumisen kerhoon jo siinä vaiheessa, kun "hyvät ihmiset" kokoontuvat ja sulkevat "huonot ihmiset" ulkopuolelleen.

Missä tällainen yhteisö on? KKK keskinäisen kehumisen kerho.

Vierailija
6754/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato, ensimmäinen jantteri myönsi kaipaavansa kaupan kassaa. Taitaa niitä täällä olla kyllä ainakin puolentusinaa.

Oispa vaan vapaa kassa. Sivusta.

Vierailija
6755/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy koko Suomi. Aika outoa olettaa, että tämä kaikki liittyy omaan elämään. Työpaikkoja, kaupunkeja ja parisuhteita on monia. Haloo, ihmiset! Hulluutta ilmassa nyt.

Aikamoista hulluutta vetää tuosta lauseesta tuollaisia johtopäätöksiä, muttei palstalaisia yleisestikään ottaen ole älyllä pilattu. Sivusta

Vierailija
6756/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä?

No täh?

Tajunnanvirtaa.

Vierailija
6757/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletpas sinäkin plösö lässyttäjä nyt huolissasi itsest...muista

Vierailija
6758/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan painua tästä tuuleen ja vesisateeseen. Pihalle, pellolle, metsään. Ihan minne vaan, pois täältä ketjusta hetkeksi kumminkin.

Ei jaksa tätä nyt!

Terveisiä vielä kaivatulle!

Vierailija
6759/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahta kaipaan, tummaa ja vaaleaa. Ne hymyilee mulle melkein joka päivä ja vielä kysyy, et otanko kuitin.

Vierailija
6760/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijuijui

Ketju on lukittu.