Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan aika jo tunnustaa rakkaus?
Miettinyt samaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois lemmikit kukassa
Kaktus sopii paremmin koruille. Omille tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään, mitä ajattelet nykyään koko tilanteesta. Haluisin tietää. Kysymisessä vähän kynnyksiä.
Ajattelen et oot älyttömän ihana
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kumma elohiiri lapaluun alla. Tulisitko hieromaan sen pois?
Hae apua. Mene hoitoon. Sarjatulitusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudu jo. On ikävä.
Joudun pulaan.
Ei ole pula-aika.
On halipula-aika.
Mitä jos halaisin hellästi vai rutistanko lujasti?
Vierailija kirjoitti:
Satuitpa tulemaan paikalle oikein sopivasti. Vaan eipä onnetar ole koskaan puolellamme, aina siihen ilmestyy joku muukin. Kauankohan se kesti tällä kertaa? Ehkä kaksi minuuttia? Olin just sillä tuulella, että olin aikeissa sanoa, kuinka epätodelliselta elämä tuntuu tätä nykyä. Haluaisin kai puhua monenlaisia järjettömyyksiä, ottaen riskin, että pyörität päätäsi jälkikäteen jollekin kolmannelle. Olit jokin aika sitten unissani, onneksi olet nykyään aika harvoin. On suurta kidutusta, jos kyseessä on hyvä uni. Haluaisin olla niin paljon lähelläsi, että haluan näemmä ennemmin paeta kuin ottaa katsekontaktia sinuun. Oltaisiinpa oltu kahdestaan silloin, kun kysyit, miksi katson sinua niin tiiviisti. Järjetön puoleni olisi halunnut vastata, että olet niin kiehtova nainen, että haluan suudella sinua ja sivellä kehoasi.
Just sopivasti! Täydellistä manipulaatiota!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään, mitä ajattelet nykyään koko tilanteesta. Haluisin tietää. Kysymisessä vähän kynnyksiä.
Ajattelen, että sillivoileipä olisi nyt just poikaa. Mutta eihän se liity tilanteeseen. Niin, olinpa hassu. Tilanne ei ajattelemalla muutu, se vain on mitä on. Nälkä lähtisi voikkarilla. Ajattelen myös ruohikkoa. Ja koiran kieltä. Sun nälkä lähtisi ei millään näistä, mutta ehkä käsi kädessä vähän voisi auttaa. Tai edes kiva viesti. Laittaisinko levitteen sijaan oikeaa voita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudu jo. On ikävä.
Joudun pulaan.
Ei ole pula-aika.
On halipula-aika.
Molemmat
Vierailija kirjoitti:
Pahin hullaantuminen on ohi. Jännitys kadonnut väliltämme.
Jäljellä on lämpö, kun tapaamme tai puhumme puhelimessa.
Olen pitkään nukkunut yönikin hyvin.
Sivusta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä tänne kirjoitella hänelle, kun hänellä on kuitenkin joku muu nainen mielessään. On kyllä vähentynyt kirjoittelu kun ymmärsin, että se toinen nainen on hänen elämässään. Heillä on ehkä vähän tuulista, mutta varmaan ovat yhdessä tälläkin hetkellä. Vähän haikea olo, kun ei enää odota mitään tapahtuvaksi.
Ehkä on, ehkä ei, luultavasti ei ole ja kaipaa sinua. Älä luovuta! Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tunnustaisit?
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä sunshine💖
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tänään sitä mieltä, että haluan tunnustaa kaiken. 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta hyvin nukuttua yötä, syvää unta.
Hyvin nukahdettuja, ajatukseni sinussa.Tunteja sitten havahduin, minulla oli sinulle sanottavaa
Etsin olkapäätäsi, kämmeneni alle.
Tuntiakseni onko sinulla sopivan lämmin, laittaisinko peiton paremmin.
En saanut sanottua nimeäsi, yritin uudelleen - ei tullut ääntä.Olisivatpa yöni unettomia - Sinun vierelläsi
t Mies
Oisin onnellinen, jos kuitenkin vähän myös nukkuisit vierelläni.
Mitä oisit halunnut sanoa, kun havahduit?
B
Se uni liittyy jotenkin aamuhalaukseen, mä yritän siinä sanoa jotain meidän yhteisen peiton alla olevaan lämpöisyyteen liittyvää, samalla tavoittelen kädellä vierestäni. Se ei ole oikein ajatusta eikä sanoja - lähinnä tunne.
Siinä kohtaa se menee painajaiseksi - käsi ei osu mihinkään enkä saa sanottua mitään. Siihen painajaiseen sitten havahdun, sydän tykyttäen.
Tämä on toistunut jo useampana aamuna.
Eikös tämmöinen voi olla vaarallista? Mun vahva mielipide on että tämmöistä painajaista ei saisi olla - auttaisikohan läheisempi lusikassa nukkuminen tähän?t Mies
Kuulostaapa ikävältä, ja kyllä, vaaralliselta. Kurja aamuherätys tuommoinen, että sydämentykytyksiä heti aamusta.
Läheisempi lusikassa nukkuminen, en osaa tosiaan sanoa. Voisi auttaakin, toisaalta muistaakseni täälläkin esitelty jotain sydämensykettä kuvaavaa äänitallennetta, jossa sykkeet kyllä vahvasti heittelivät nimenomaan lähikontaktissa. Että miten tässä nyt sitten oisi turvallisinta edetä sydänterveyttäsi ajatellen?
B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudu jo. On ikävä.
Joudun pulaan.
Ei ole pula-aika.
On halipula-aika.
Ei sen nii väliä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä tänne kirjoitella hänelle, kun hänellä on kuitenkin joku muu nainen mielessään. On kyllä vähentynyt kirjoittelu kun ymmärsin, että se toinen nainen on hänen elämässään. Heillä on ehkä vähän tuulista, mutta varmaan ovat yhdessä tälläkin hetkellä. Vähän haikea olo, kun ei enää odota mitään tapahtuvaksi.
Kuulostaa salkkareilta. Kerro lisää tästä toisesta naisesta.
Ei ole kerrottavaa. Terv. 2/3
Ehkä sun vaan pitäis ottaa selvää lopullisesta totuudesta, eikä jättää asiaa roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudu jo. On ikävä.
Joudun pulaan.
Ei ole pula-aika.
On halipula-aika.
Molemmat
Saat tuossa järjestyksessä.
Nyt minä nautinkin vuorostani!