Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän, että rakastat?
Olen jo sietänyt niin paljon, ettei 99% miehistä sen jälkeen uhraisi enää ajatustakaan.
Kerro enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta hyvin nukuttua yötä, syvää unta.
Hyvin nukahdettuja, ajatukseni sinussa.Tunteja sitten havahduin, minulla oli sinulle sanottavaa
Etsin olkapäätäsi, kämmeneni alle.
Tuntiakseni onko sinulla sopivan lämmin, laittaisinko peiton paremmin.
En saanut sanottua nimeäsi, yritin uudelleen - ei tullut ääntä.Olisivatpa yöni unettomia - Sinun vierelläsi
t Mies
Oisin onnellinen, jos kuitenkin vähän myös nukkuisit vierelläni.
Mitä oisit halunnut sanoa, kun havahduit?
B
Se uni liittyy jotenkin aamuhalaukseen, mä yritän siinä sanoa jotain meidän yhteisen peiton alla olevaan lämpöisyyteen liittyvää, samalla tavoittelen kädellä vierestäni. Se ei ole oikein ajatusta eikä sanoja - lähinnä tunne.
Siinä kohtaa se menee painajaiseksi - käsi ei osu mihinkään enkä saa sanottua mitään. Siihen painajaiseen sitten havahdun, sydän tykyttäen.
Tämä on toistunut jo useampana aamuna.
Eikös tämmöinen voi olla vaarallista? Mun vahva mielipide on että tämmöistä painajaista ei saisi olla - auttaisikohan läheisempi lusikassa nukkuminen tähän?
t Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan huijari.
😁😘
Hetkonen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Hänestä en tiedä. Minusta tietää siitä, että annan aikaani toiselle, käytän rahojani myös toiseen ja näytän, että hän on tärkeä minulle monella tavalla.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä sauna. Ketäs me nyt kaipaillaan?
Ketä itse kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Koska sanon niin
En ollut ainoa kylläkään. Sain lohtua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo sietänyt niin paljon, ettei 99% miehistä sen jälkeen uhraisi enää ajatustakaan.
Tylytätkö häntä sitten oikein kunnolla, kun saatte toisenne?
En. Korkeintaan kuritan vähän ruumiillisesti. 😏🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sanon niin
Kenelle sanot niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäiti neuvoi - valitse mielitietyksesi vähemmän kaunis nainen
Hiukan ryppyjä sopii olla, etenkin naururyppy sekä jokunen huolen ryppy
Hampaat olisi hyvä olla, vaikka onhan suu pehmoinen ilmankin
Pitkät hiukset kaunistavat naisen - vaan lyhyet hiukset eivät tuki viemärin siivilää
Tyhmän sopii naisen olla - hän on silti sinua viisaampi, poikaseni
Uneen ja nälkään syökää ja levätkää, olkaatte ravitut ja rauhallisetSillä kauneutenne ja komeutenne on katoavaista - henkinen yhteytenne on ikuista
Vaan milloin olisi mies ymmärtänyt - Naiseni on minulle kaunein
t Mies
Laitetaanpa vielä, kun viestit katoaa mystisesti.
Isoäidit, miten viisaita naisia <3
En ennättänyt kommentoida tätäkään, ennen kuin nyt. Luin kyllä ja otin talteen, eikös niin ole tapana, että rakkauskirjeet säilytetään?
Joku tuolla aiemmin kommentoi sinua aiheesta sanataituriksi. Hyvää treeniä ;)
B
Sinun omaisuuttasihan ne ovat, Sinulle kirjoitettuja - copyright Sinulle luovutettu.
Jos julkaiset niin muista kertoa että ovat juuri Sinulle kirjoitetut.Hiusten kampaaminen voi ehkä löytyä netistä ulkomaan kielellä, kääntämäni. Tai oikeastaan toisella kotimaisella.
Myös sen oikeudet on nyt sitten sulla, englanniksi se ei toiminut.
Jos ne kokoaisi kirjaksi niin viitasammakkoasiat sopisi laittaa sopiviin lomiin,
kuvitukseen pitäisi kyllä saada viitasammakkopönttö myös, mitenköhän semmoinen piirretään?t Mies
Kiitos <3 täytyy miettiä julkaisua...vai haluaisiko sitä itsekkäästi pitää ne vain itsellään?
Kuvitus täytyy tulla sulta, sammakkopöntön kehittelijältä. Tietenkin. Ei muuta kuin piirrustuslaudan ääreen. Voin auttaa ideoinnissa.
B
Varmastikin 👍
Vierailija kirjoitti:
Joudu jo. On ikävä.
Joudun pulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä itse kaipaat?
Vastakkaista sukupuoltahan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sanon niin
Kenelle sanot niin?
s
Vierailija kirjoitti:
Lipposen päivärytmi on vieläkin epä_selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudu jo. On ikävä.
Joudun pulaan.
Ei ole pula-aika.
Kaipaus on hieman helpottanut. Kun on mennyt aikaa siitä kun on nähty niin alan hiljalleen unohtaa. Yritän olla palaamatta sun katselemiseen sivusta ja siihen miltä tuntui seistä lähellä ja miettiä miten mieluusti olisin nojannut vielä vähän lähemmäs. Kun en mieti näitä niin huomaan pärjääväni ja ehkä jatkavani elämääni.
Mutta mies, sun vartalo on hurmaava ja silmät kertoo kuin oltaisiin aina tunnettu. Sun käsiä haluaisin koskettaa hiljaa sivellen ja tunnustella. Hetken katsoa silmiin ja hengähtää. Sitten muistan, että sitä ei tosiaan tapahtunutkaan. Silti tunnen siitä syyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmän.
No esim. hirveä oranssinsävyinen huulipuna.
Sivusta edellinen. Enpä viitsi täällä avata, sorry.
Tylytätkö häntä sitten oikein kunnolla, kun saatte toisenne?