Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Todella, todella paha mieli. Sulla ei ollut mulle kasvokkain yhtään mitään sanottavaa viestitse käytyihin keskusteluihin. Jälleen.
Rakas Mangusti
Minullakaan ei ole sinulle yhtään mitään sanottavaa - halaan sua ihan vaiti hetken, jos saan.
Toverisi kaipausketjussa
Päivän kaunein viesti
Sivusta
Voisit vastata edes ok viimeisimpään sp:ni 🥺
Kuka laittoi mulle kaveripyynnön facebookissa hetki sitten? Ilmianna itsesi.
Ilmeisesti minun pitää sitten löytää uusi rakastettu kun et välitä 😡
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä pyörit. Ihan lähellä, mutta aivan liian kaukana. En uskalla katsoa. En, kun joku kuitenkin huomaisi.
Tyhjä olo. Taas. Pyörit mielessäni liikaa. Olet pyörinyt siellä liian pitkään. Tahtoisin laittaa sulle viestin. Tahtoisin vuodattaa kaiken ulos. Hitto, olen saatanan väsynyt miettimään ja analysoimaan. Ethän sä varmaan minua, mutta siltikin.
Niin kauan, että häpeän kun katson silmiin sinua.
Sulla on vain se katse, toivon että se olisi vain minulle.
Kesä on rakastumisen aikaa... 🥰
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä pyörit. Ihan lähellä, mutta aivan liian kaukana. En uskalla katsoa. En, kun joku kuitenkin huomaisi.
Tyhjä olo. Taas. Pyörit mielessäni liikaa. Olet pyörinyt siellä liian pitkään. Tahtoisin laittaa sulle viestin. Tahtoisin vuodattaa kaiken ulos. Hitto, olen saatanan väsynyt miettimään ja analysoimaan. Ethän sä varmaan minua, mutta siltikin.
Niin kauan, että häpeän kun katson silmiin sinua.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittoi mulle kaveripyynnön facebookissa hetki sitten? Ilmianna itsesi.
Laittoiko mesellä perään, että vauvapalstalla jutellaan jo?
Et huomannut minua ollenkaan niin en uskaltanut häiritä kun sulla oli siinä muuta hommaa. Olisin vain kysynyt, miten menee ja toivottanut hyvää viikonloppua. Kirjoitan sen sitten tähän. Hyvää viikonloppua ja halaus sinulle, mielikuvitusystäväni. Pitäisi olla rohkeampi ja tulla juttelemaan, mutta oon vähän arka ja minulla on tunne, että olen häiriöksi. Anteeksi. Tuli lähdettyä sellainen fiilis taas, että oon kuvitellut ihan kaiken. Niin kuin varmaan olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti minun pitää sitten löytää uusi rakastettu kun et välitä 😡
Nyt pitää kuule lopettaa kiukuttelu ja hyväksyä ja ymmärtää se. Ei se nyt muutu mihinkään.
Komistus, kaipaan sua ja sitä miten katsot mua. Haluan tutustua suhun...🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Ehkä löydät jonkun joka välittää aidosti
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja kevät ja syksy ja talvi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Rauha-tätiä!
Sehän olen minä, vaikka nimeni ei olekaan Rauha. Rauhallinen täti.
Jackie kirjoitti:
Viettäkää kiva päivä ja hyvä viikonloppu, rakkaat💛 Usein on vaikeaa tällä hetkellä, mutta kyllä sitä minäkin vähän piristyn ja tunnen kiitollisuutta kun hellitään näin ihanilla kesäsäillä jo nyt. Uskon, että suakin piristää kun pimeä ja kylmä on väistynyt.
Ja, ensimmäiset mekkokelit! Sää on täydellinen, täydellisen lämmin. Ilmatieteenlaitos sanoo 20,9. Olisinpa voinut tämänkin päivän viettää kanssasi ja minä ja hameeni tehdä sulle vähän juttuja🤭~
Vartaloni menee ihan hukkaan näin, olen sitä mieltä. Täysin, kertakaikkisen hukkaan ja haaskuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kesiä on mennyt jo aika monta.
Its hard when you miss people.
But you know if you miss them, that means youre lucky.
It means you had someone special in your life, someone worth missing.
- Nikki Schiefelbein
Löysin yhden paikan ja tuli ajatuksia. Voisi ehkä kokeilla. Voisi hyödyntää taustaani riskittömästi.
#?&/%#&/!!!! 😫😫😫😫