Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä pyörit. Ihan lähellä, mutta aivan liian kaukana. En uskalla katsoa. En, kun joku kuitenkin huomaisi.
Tyhjä olo. Taas. Pyörit mielessäni liikaa. Olet pyörinyt siellä liian pitkään. Tahtoisin laittaa sulle viestin. Tahtoisin vuodattaa kaiken ulos. Hitto, olen saatanan väsynyt miettimään ja analysoimaan. Ethän sä varmaan minua, mutta siltikin.
Niin kauan, että häpeän kun katson silmiin sinua.
Moi. Kuule siivosin tota ylimäärästä tosta ympäriltä niin jäi tämä jälelle:
Tahtoisin laittaa sulle viestin.
Laita nyt hyvä ihminen viesti, ei se maailmaa kaada! Sitten se on tehty ja näet taas mitä tapahtuu. Älä pelkää sen toisen reaktiota, vahvuutta on hoitaa hommat kotiin, se auttaa lähinnä itseäsi! Tsemii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittoi mulle kaveripyynnön facebookissa hetki sitten? Ilmianna itsesi.
Laittoiko mesellä perään, että vauvapalstalla jutellaan jo?
Ei kummää estin sen jo ihan automaatiolla.
Vierailija kirjoitti:
Et huomannut minua ollenkaan niin en uskaltanut häiritä kun sulla oli siinä muuta hommaa. Olisin vain kysynyt, miten menee ja toivottanut hyvää viikonloppua. Kirjoitan sen sitten tähän. Hyvää viikonloppua ja halaus sinulle, mielikuvitusystäväni. Pitäisi olla rohkeampi ja tulla juttelemaan, mutta oon vähän arka ja minulla on tunne, että olen häiriöksi. Anteeksi. Tuli lähdettyä sellainen fiilis taas, että oon kuvitellut ihan kaiken. Niin kuin varmaan olenkin.
Rippitäti tukee sinua, hyvin meni. Nyt kauppaan ostamaan jätskiä ja sinkkuelämää telkkarista tai sit joku romanttinen lässytyselokuva. Kivaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Rauha-tätiä!
Sehän olen minä, vaikka nimeni ei olekaan Rauha. Rauhallinen täti.
Mikäs sun nimi on? Onko Lennartia näkyny?
Vierailija kirjoitti:
Komistus, kaipaan sua ja sitä miten katsot mua. Haluan tutustua suhun...🧡🤗
Niin minäkin erääseen ihanaan. Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, et varmasti estäisi 😂 sivusta
Jackie kirjoitti:
Jackie kirjoitti:
Viettäkää kiva päivä ja hyvä viikonloppu, rakkaat💛 Usein on vaikeaa tällä hetkellä, mutta kyllä sitä minäkin vähän piristyn ja tunnen kiitollisuutta kun hellitään näin ihanilla kesäsäillä jo nyt. Uskon, että suakin piristää kun pimeä ja kylmä on väistynyt.
Ja, ensimmäiset mekkokelit! Sää on täydellinen, täydellisen lämmin. Ilmatieteenlaitos sanoo 20,9. Olisinpa voinut tämänkin päivän viettää kanssasi ja minä ja hameeni tehdä sulle vähän juttuja🤭~
Vartaloni menee ihan hukkaan näin, olen sitä mieltä. Täysin, kertakaikkisen hukkaan ja haaskuuseen.
Voi veljet! Mulla ei mee haaskuuseen kun pistelen menemään vesirajahamosen kanssa ilman suodatinta. Kyllä maksaa itsensä takaisin ja nopeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on rakastumisen aikaa... 🥰
Näitä kesiä on mennyt jo aika monta.
Viime kesä oli kertakaikkisen hyvä. Löysin uuden ystävän itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Its hard when you miss people.
But you know if you miss them, that means youre lucky.
It means you had someone special in your life, someone worth missing.
- Nikki Schiefelbein
Tän jälkeen palaat siihen todellisuuteen että soitanpa tälle kaivattavalle tyypille niin ei ole enää ikävä. Tai sitten teet kuten muut ja analysoit ja laskelmoit ja uhriudut ja valitat ja ruikutat ja lopulta kuolet. Mutta älkää pelästykö sillä se päivä voi olla jossain 2100 luvulla etten jäisi sinunakaan odottamaan. Kaikki hyvät kuolee eka ja siks mäkään en nyt saanu. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Löysin yhden paikan ja tuli ajatuksia. Voisi ehkä kokeilla. Voisi hyödyntää taustaani riskittömästi.
Esimerkiksi
Vierailija kirjoitti:
Komistus, kaipaan sua ja sitä miten katsot mua. Haluan tutustua suhun...🧡🤗
Komistus on minun kaivattuni🤨
Vierailija kirjoitti:
Rantaraitille iltalenkille?
Huomenna? Nyt ei pysty. Totaalikooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä pyörit. Ihan lähellä, mutta aivan liian kaukana. En uskalla katsoa. En, kun joku kuitenkin huomaisi.
Tyhjä olo. Taas. Pyörit mielessäni liikaa. Olet pyörinyt siellä liian pitkään. Tahtoisin laittaa sulle viestin. Tahtoisin vuodattaa kaiken ulos. Hitto, olen saatanan väsynyt miettimään ja analysoimaan. Ethän sä varmaan minua, mutta siltikin.
Niin kauan, että häpeän kun katson silmiin sinua.
Sulla on vain se katse, toivon että se olisi vain minulle.
Katseeni on aina vain yhdelle. Huvikseen en ketään katsele.
Mä kyllä joskus katselen mut en sillai vaan muuten vaan. Ihmiset on mielenkiintoisia.
Ehkä tänä kesänä, olen odottanut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, et varmasti estäisi 😂 sivusta
Kyllä estin, niin ne muutkin tekee.
Katseeni on aina vain yhdelle. Huvikseen en ketään katsele.