Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, jos kysyn? Haluaisitko jakaa, jos pyydän? Minua painaa kaikki, mikä sinuakin.
Kuulostaa pahalta 🙄
Mutta ei ole. Suora puhe auttaa, ihmiset! Se selkeyttää elämää enemmän kuin netissä hörhöily kasvottomien kuviteltujen kanssa.
Säästäpä neuvosi. Minä olen näet yrittänyt suoraa puhetta kaivatun kanssa ja siitä ei ole seurannut ikinä mitään hyvää. Eikä voikaan seurata, jos toinen ihminen haluaa suoraa puhetta ja toinen ei sellaiseen pysty. Yritys siis vain pahensi tilannetta. Vastaisuudessa aion valehdella naisten kanssa AINA. Sanon niille sen mitä ne haluavat kuulla. Niinhän ne pelimiehetkin tekevät. Ei rehellisyyttä palkita, sitä ei halua kukaan. Kaikki haluavat vaan pitää kiinni omista harhoistaan tai keinotekoisista fasadeistaan. Totuuden puhujaa kivittävät kaikki.
Mä kerron aina totuuden ja joka kerta silti heruu. Meeppä takas metsään kasvamaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, jos kysyn? Haluaisitko jakaa, jos pyydän? Minua painaa kaikki, mikä sinuakin.
Kertoisin jos kysyisit myönteiseen sävyyn. Ja jos haluaisit itsekin kertoa. Tämä asia totisesti painaa. Joka päivä taistelen että saan pidettyä pääni kasassa. Kirjoitatko naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Haluan , että me tutustumme toisiimme. Että et jää vain johonkin unholaan ikuisiksi ajoiksi.
Kuulostaa hyvältä ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tuo luomakunnan ilopilleri. Voimamies paikalla. Olis tarjolla paistettuja perunoita, naudan entrecote pihviä, paistettua kaalta ja tietenkin salaattia ja parsaa.
Tervetuloa..
Oon venaillu jotta laittaisit tomaattikeittoa ja suklaakakkua.
Tomaattikeittoa?! Ei voimamiehen voimat oo tyhjästä tulleet. Ajatuksenakin aivan kammottava🥸
Muistuttaisin, että biisonit elää pelkällä ruoholla
Ja hopeaselkägorillat on kasvissyöjiä. Katopa niitten habaa ja tykinkuulia ;)
Aijai, nyt alko tehä mieli tulista tomaattikeittoa
Vierailija kirjoitti:
Haluan , että me tutustumme toisiimme. Että et jää vain johonkin unholaan ikuisiksi ajoiksi.
Niin minäkin haluan. Ollaan niin samanlaisia ajatuksissamme. Ehkä ollaan eletty yhdessä monta edellistä elämää jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu juttelee jotain. Tuu nyt .
Mistä haluaisit jutella? :-)
Mistä vaan. Mutta kun me emme osaa jutella toisillemme se on aina ollut todella hankalaa 😂 Tai no älä ainakaan golfista tai kalastuksesta ala puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tuo luomakunnan ilopilleri. Voimamies paikalla. Olis tarjolla paistettuja perunoita, naudan entrecote pihviä, paistettua kaalta ja tietenkin salaattia ja parsaa.
Tervetuloa..
Oon venaillu jotta laittaisit tomaattikeittoa ja suklaakakkua.
Tomaattikeittoa?! Ei voimamiehen voimat oo tyhjästä tulleet. Ajatuksenakin aivan kammottava🥸
Ja hopeaselkägorillat on kasvissyöjiä. Katopa niitten habaa ja tykinkuulia ;)
Voimamiehen ei kannata leikata niitä selkäkarvoja niin käy tomaattiensa kanssa hopeaselkägorillasta. Sivu
Laittaisit viestiä tai
Tunnisteelliset terveiset täällä
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit viestiä tai
Tunnisteelliset terveiset täällä
Ei mulla ole sun numeroa. Riittikö tunnisteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu juttelee jotain. Tuu nyt .
Mistä haluaisit jutella? :-)
Mistä vaan. Mutta kun me emme osaa jutella toisillemme se on aina ollut todella hankalaa 😂 Tai no älä ainakaan golfista tai kalastuksesta ala puhumaan.
:-D älä huoli, eipä mua kiinnosta golf eikä kalastuskaan. Minusta aika turhia harrastuksia. Juttelu on ehkä ollut hankalaa siksi, että siinä on aina ollut muita. Olisin halunnut jutskata kaksistaan. Olen ujo. Jutut menee helposti pintapuoliseksi, kun paikalla on monta vieraampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pahalta 🙄
Mutta ei ole. Suora puhe auttaa, ihmiset! Se selkeyttää elämää enemmän kuin netissä hörhöily kasvottomien kuviteltujen kanssa.
Säästäpä neuvosi. Minä olen näet yrittänyt suoraa puhetta kaivatun kanssa ja siitä ei ole seurannut ikinä mitään hyvää. Eikä voikaan seurata, jos toinen ihminen haluaa suoraa puhetta ja toinen ei sellaiseen pysty. Yritys siis vain pahensi tilannetta. Vastaisuudessa aion valehdella naisten kanssa AINA. Sanon niille sen mitä ne haluavat kuulla. Niinhän ne pelimiehetkin tekevät. Ei rehellisyyttä palkita, sitä ei halua kukaan. Kaikki haluavat vaan pitää kiinni omista harhoistaan tai keinotekoisista fasadeistaan. Totuuden puhujaa kivittävät kaikki.
Mitä sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit viestiä tai
Tunnisteelliset terveiset täälläEi mulla ole sun numeroa. Riittikö tunnisteeksi?
Ei, koska hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin lopen kyllästänyt täällä käymiseen ja kaipaan hiljaiseloa tosielämän kontakteineen. Jossain tuolla on joku joka minut puutteistani huolimatta hyväksyy.
Millaisia puutteita? Puuttuuko raajoja tai sisäelimiä?
Heh. Haittaako jos esmes on umpisuolta köyhempi?
Vierailija kirjoitti:
Poistattelijalle tiedoksi, olen edelleen varattuna varattuun ihastunut, eikä sun mielenosoitukses muuta sitä mihinkään. Olisikin kiva kun tän tunteen sais yhtä helposti liputettua pois, kuin mun terveiset. 😘
Varatulle kauniita unia, ja ihan kumman kullan kuvia haluatkaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit viestiä tai
Tunnisteelliset terveiset täälläEi mulla ole sun numeroa. Riittikö tunnisteeksi?
Mutta m u n numeroa sull aei ole, koska salainen. :-)
Haluaisin halia sun kanssa niin paljon kuin on silmuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit viestiä tai
Mitä, sinäkinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pahalta 🙄
Eipä sillä ole enää väliä. Pitää vaan ymmärtää, että monista hienoista ominaisuuksista ja piirteistä ei ole hyötyä, jos yhteinen kommunikointi puuttuu. Ja se on just se, jonka pitäis olla kaiken perusta; että voi puhua toisen kanssa ihan mistä vaan, myös kipeistä ja vaikeista asioista.
Mitä sanoit?