Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaipaat iltaviestejäni.
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaanpas, yhtä paljon kuin suakin. Olet ihmeellinen, kolahdit heti. Kaipaan viestejäsi aina.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinullakin sellainen bädäng-tunne, kun näit kaivatun ekan kerran? Ns. isku halolla päähän?
En mennyt sinne ihastumaan tms. mutta kun kohtasin sen katseen, tuli halosta päähän. Tiedä sitten mahtoiko minusta näkyä että olin ottanut "kolhun". En pystynyt, tai halunnut katkaista katsekontaktia.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mitä teen.
Haluaisin nähdä sinut miettimässä🥰
En oo lähettänyt sulle aikoihin virtuaalihalausta, mutta tänään voisin pitkästä aikaa lähettää. Odota, kokeilen venyykö mun kädet sinne asti. Venyy, venyy...Ohoh. Läpsähti kuin kuminauhana takaisin. No enhän mä pelkillä käsillä voi halausta edes antaa. Täytyy siis koittaa teleporttausta. Ei toimi. No ei toimi vieläkään. Istun edelleen tässä sohvalla. No suljen silmäni ja sieluni matkaa antamaan halauksen. Sellainen kunnon rutistus 🤗🤗🤗🤗🤗 Tunsitko sen lämmön? Onko sielulla edes lämpöä. Päälle vielä ripaus törmäämistaikapölyä loppukuuta varten. Näh. Ei se ripaus riitä kuitenkaan, kaadan koko säkillisen. Toivottavasti tuo riittää.
Pieni aavistus tänään vanhasta elämänilosta. Onneksi on kevät ja ihana lämpö.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mitä teen.
Voitais tehdä sitä, mitä aikuiset parhaiten tekee housut jalassa. Kalastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mitä teen.
Meidän pitää vielä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaanpas, yhtä paljon kuin suakin. Olet ihmeellinen, kolahdit heti. Kaipaan viestejäsi aina.
Kenelle kirjoitat?
Juttukaverilleni. Hänelle, jonka kanssa haluan tulevaisuudessa jutella rauhassa, ilman teitä kaikkia muita ihmisiä.
Voisin jatkaa piileskelyä linnassa tai niiden raunioilla, mutta ehkä mieluummin kuitenkin olisin sulle se hovihauskuuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mitä teen.
Mitäpä meinasit tehdä?
Juuri sitä mietin. Suunnitelmia on, mutta niiden toteuttaminen on aina paljon vaikeampaa kuin suunnittelu. Mutta pakko yrittää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuulla!
Gorillalla taitaa olla hieman tehokkaampi suolisto...tuosta gorillasta tuli vielä mieleen😉
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut periksi kaivattusi suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinullakin sellainen bädäng-tunne, kun näit kaivatun ekan kerran? Ns. isku halolla päähän?
En mennyt sinne ihastumaan tms. mutta kun kohtasin sen katseen, tuli halosta päähän. Tiedä sitten mahtoiko minusta näkyä että olin ottanut "kolhun". En pystynyt, tai halunnut katkaista katsekontaktia.
Kalamies
Hyvin kuvattu. Keho ei ota mitään järjellisiä käskyjä vastaan, vaikka vähän yrittäisikin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mitä teen.
Olet suloinen miettijä.
Olet super söpö kun pidät lippistä. 😍🤯
Vierailija kirjoitti:
En oo lähettänyt sulle aikoihin virtuaalihalausta, mutta tänään voisin pitkästä aikaa lähettää. Odota, kokeilen venyykö mun kädet sinne asti. Venyy, venyy...Ohoh. Läpsähti kuin kuminauhana takaisin. No enhän mä pelkillä käsillä voi halausta edes antaa. Täytyy siis koittaa teleporttausta. Ei toimi. No ei toimi vieläkään. Istun edelleen tässä sohvalla. No suljen silmäni ja sieluni matkaa antamaan halauksen. Sellainen kunnon rutistus 🤗🤗🤗🤗🤗 Tunsitko sen lämmön? Onko sielulla edes lämpöä. Päälle vielä ripaus törmäämistaikapölyä loppukuuta varten. Näh. Ei se ripaus riitä kuitenkaan, kaadan koko säkillisen. Toivottavasti tuo riittää.
:-) Kiitos, ihana! Tunsin sen. Sulla on kaunis sielu.
Sellainen tunne on, että emme enää näe.
Mitäpä meinasit tehdä?