Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2601/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö tänään käärmeen?

Tietysti. Joka pv.

Vierailija
2602/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken voi kuvitella kun on vilkas mielikuvitus

Niin voi mutta joistakin merkeistä ei voi erehtyä. -j

Ehkä niitä merkkejä oli. Et saa koskaan tietää. Sorry love. Voithan hyvin! 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä charmikkaalle herrasmiehelle💋🤗

T. Prinsessa😍

Vierailija
2604/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin lopen kyllästänyt täällä käymiseen ja kaipaan hiljaiseloa tosielämän kontakteineen. Jossain tuolla on joku joka minut puutteistani huolimatta hyväksyy.

Millaisia puutteita? Puuttuuko raajoja tai sisäelimiä?

No ei noin vakavia. Enemmän psykososiaalisia.

Vierailija
2605/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että jos keväällä näkee käärmeen, kesästä tulee hyvä. Vaaksiainen käy myös.

Vierailija
2606/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä P😚

Vierailija
2607/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on terveinen kaivatulle, jos nyt ei mene jollekulle jakeluun.

Jos haluat kokeilla mua vain kerran, niin älä yritä kokeilla ollenkaan. Kukaan ihminen ei ole niin ihmeellinen, et edes sinä, että luovuttaisin tuntevan sydämeni yhtä yötä varten. Jos pidät minua niin halpana, niin anna iäksi olla. En ole mikään läpiajettava kokemus, vaan ihminen. Sinusta syvästi välittävä, tunteva ihminen, joka ei jaksa saada enää yhtään halpuutusta ja epäarvostuksen tekoja niskaansa. Joko haluat minut kokonaan tai pysyt poissa. Sen vähempi ei enää kelpaa tai käy. Olen arvokkaampi. En ole roska. En ole salarakas. En ole rakastajatar. En sääliprojekti. En panokaveri. En tylsyydenpoistaja, harhautus onnettomasta elämästä tai intohimottoman vakisuhteen piristäjä. Olen arvokkaampi kuin muruset. Unelmani ja toiveeni elämältä ovat arvokkaampia kuin muruset, tai salailu. Jos haluaa minut, on myös annettava itsensä. Jos haluaa vartaloni, on haluttava myös sydämeni ja oltava omalla sydämellään mukana.

Varmaan parhaiten menee jakeluun, jos laitat suoraan tämän hänelle. Ehkä sinun ei kannata yrittää väkisin tätä tänne syöttää.

Tarkoitin poistattajaa, en kaivattua : ). Kaivatulle turha laittaa, koska ei meillä ole enää oikein välejä. Tuossa ihmissuhteessa ei ole enää turvallisuutta avautua tai olla avoin oma itsensä eikä ole tuntemusta siitä, että häneen voisi luottaa. Kaikki mitä hän sanoo tai tekee voi olla valetta tai epäaitoa. Valitettavasti näin. Hän myös näytti ettei arvosta minua edes ihmisenä pätkääkään, saati nyt naisena, ihastuksena tai tärkeänä.

Ja silti kaipaat?? Tuostahan saa kuvan, että hän olisi halunnut sinut salarakkaaksi tai "vakisuhteen piristäjäksi". Jos sen lisäksi hän on valehdellut sulle, niin vaikuttaa kyllä melko selvältä, että olet ollut ihastunut itse luomaasi mielikuvaan tuntematta häntä sellaisena millaiseksi hän sitten paljastui.

Sivueri

Vierailija
2608/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?4U121

Vierailija
2609/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, tuo luomakunnan ilopilleri. Voimamies paikalla. Olis tarjolla paistettuja perunoita, naudan entrecote pihviä, paistettua kaalta ja tietenkin salaattia ja parsaa.

Tervetuloa..

Vierailija
2610/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä merkkejä oli, et saa koskaan tietää. ;) Voi hyvin! You know

Vierailija
2611/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ahdistuksen ja ujouden

Korkein muoto on

Päivähaave verraton

Turvallisuudentunnettako tarvitset?

Ujona kaipaan kahdenkeskeisyyttä. Se luo turvaa ja intiimiyssuojaa. Siellä voi salaisuuksien arkkua raottaa vailla yleisöä. Ujon sielunelämä on aarrearkku, jonka lukkoja availlaan harvoin sisällön tarkastukseksi.

No niin minäkin kaipaan, perhana! Mutta kun me ei sitä ikinä olla saatu. Aina on joku pyörinyt siinä vieressä. Ei yhtäkään hetkeä, että olisi voinut jutella siitä, mitä ajattelee. Tämmöiseksi nettiharhaksi sitten kaikki todellisuus meni. Tämä jos mikä on outoa. Olen saattanut kirjoitella ties minkä trollaajan kanssa (ja olenkin). Lisäksi koko Suomi seuraa kieli pitkällä sivusta. Vtuttaa.

En pahastu jos nätisti pyydät johonkin juttelemaan. Se ois parempi kuin tällainen outous.

OK. Seuraavan kerran, kun tilanne tarjoutuu, niin jutellaanko? En pakota mitenkään, mutta onhan tämä nyt aika -- erikoista. 

Jutellaan vaan. Aika erikoista 😆 Tosiaan.

Vierailija
2612/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin lopen kyllästänyt täällä käymiseen ja kaipaan hiljaiseloa tosielämän kontakteineen. Jossain tuolla on joku joka minut puutteistani huolimatta hyväksyy.

Voisin vaihtaa monen palstalaisen käden tai jalan, jotta heidän psykososiaalinen puolensa olisi kunnossa.

Vierailija
2613/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko, jos kysyn? Haluaisitko jakaa, jos pyydän? Minua painaa kaikki, mikä sinuakin.

Vierailija
2614/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😍🤍

Vierailija
2615/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö tänään käärmeen?

Valitettavasti näin. Googletin erään ihmisen tietoja ja lukuisat vihjeet johtivat twitter- otokseen, jossa tämä paratiisin käärme esiintyi. Empä olisi halunnut nähdä, mutta en en tietysti enää voinut olla näkemättäkään 🤣🤣

Vierailija
2616/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta niin paljon kuin on rentukoita.

Vierailija
2617/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kallio ja vesi..kauniita unia.. kirjoitti:

😁😂

Huh huh

No niinpä ei voi muuta kuin ihmetellä...niin selkeää viestiä,että ei jää kellekään epäselväksi.

Hyvää yötä.

Vietän yöni rakkaani kainalossa.

Vierailija
2618/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niitä merkkejä oli, et saa koskaan tietää. ;) Voi hyvin! You know

🤔🤔🤔

Vierailija
2619/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta niin paljon kuin on rentukoita.

Ite oot renttu

Vierailija
2620/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, jos kysyn? Haluaisitko jakaa, jos pyydän? Minua painaa kaikki, mikä sinuakin.

Kyllä kertoisin. Ja haluaisin oikeasti puhua kaiken auki. 

Ketju on lukittu.