Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä enää runoilemaan
Aikansa kutakin
Hold on. Nyt on tuhat rautaa tulessa ja ne kärventää kovin. Pian helpottaa ja tieto lisää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinullakin sellainen bädäng-tunne, kun näit kaivattuni ekan kerran? Ns. isku halolla päähän?
Ei! Mutta viikossa tapahtui jo kummia😑. Voi hitonhitto😢
Huomasin. Ja tunsin itsekin. Aurat särisi suorastaan.
Miksihän nämä tunteet ovat kestäneet molemmilla näin kauan? Vieläpä vahvoina kuin vasta keitetty herukkamehu. 🍓🍒
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä enää runoilemaan
Aikansa kutakin
Hyvin sanottu! Lyhyestä virsi kaunis sekä voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen kirjolla
Päivän paras (tai no ainakin sen, minkä jaksoin lukea).
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen kirjolla
Kaipaus ei ole vain nimikirja vaan koko elämänkirjo.
Vierailija kirjoitti:
cos u r amazing
Need each other
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tänään käärmeen?
Eilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ahdistuksen ja ujouden
Korkein muoto on
Päivähaave verratonTurvallisuudentunnettako tarvitset?
Ujona kaipaan kahdenkeskeisyyttä. Se luo turvaa ja intiimiyssuojaa. Siellä voi salaisuuksien arkkua raottaa vailla yleisöä. Ujon sielunelämä on aarrearkku, jonka lukkoja availlaan harvoin sisällön tarkastukseksi.
No niin minäkin kaipaan, perhana! Mutta kun me ei sitä ikinä olla saatu. Aina on joku pyörinyt siinä vieressä. Ei yhtäkään hetkeä, että olisi voinut jutella siitä, mitä ajattelee. Tämmöiseksi nettiharhaksi sitten kaikki todellisuus meni. Tämä jos mikä on outoa. Olen saattanut kirjoitella ties minkä trollaajan kanssa (ja olenkin). Lisäksi koko Suomi seuraa kieli pitkällä sivusta. Vtuttaa.
En pahastu jos nätisti pyydät johonkin juttelemaan. Se ois parempi kuin tällainen outous.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tänään käärmeen?
Puutarhassa, tarjosi miehelle myrkkylientä manipuloiden häntä itselleen, omaksi, ainiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tänään käärmeen?
Vain oman vällykäärmeeni
Itse olen niin lopen kyllästänyt täällä käymiseen ja kaipaan hiljaiseloa tosielämän kontakteineen. Jossain tuolla on joku joka minut puutteistani huolimatta hyväksyy.
Ja tekee itsensä tykö ja näkyväksi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin lopen kyllästänyt täällä käymiseen ja kaipaan hiljaiseloa tosielämän kontakteineen. Jossain tuolla on joku joka minut puutteistani huolimatta hyväksyy.
Millaisia puutteita? Puuttuuko raajoja tai sisäelimiä?
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tänään käärmeen?
Tällä alueella ei ole käärmeitä koska täällä on paljon muurahaisia, muistakaa ihmiset muurahainen on ystävä😌
Ymmärrän täysin. Kaikille ei voi avautua, vaatii luottamusta sekä turvallista ympäristöä. Kyllä meitäkin on.