Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei ole haluja tavata.
Hei, veit mun sanat! Laitan vielä lisäykseks, että ei oo haluja jutella.
Komppaan. Eri
Juhannustapaaminen 23-25.6.2023 😊
Vierailija kirjoitti:
Juhannustapaaminen 23-25.6.2023 😊
Kenet tapaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän, että sä tiedät!
Ai että olet ihastunut minuun?
Nih!
Vierailija kirjoitti:
🧡💛💚💙💜
Vielä ei ole alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Rekkarin vika?Viisi
Sulla?
Mullapa hyvinkin
Ootkohan mun IT-vastaava?
Oisi kyllä huippua olla, mutta ei taida taidot riittää kovin pitkälle. Toki jotain pikku nappuloita osaan painella ja säätää🤭Kuuluu työnkuvaan. Nainen olen.
Mä haluan tavata, halailla ja pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on melkeen sama rekkari.
Mikä sun on? Mä kerron sit omani.
Melkeen sama ku sun.
LOL 😂
Ei sun ois tarvinnut pyytää.
Tiedäthän sä sen ilman sanomattakin, että toivon sulle hyvää tähän viikkoon ja myös tulevaisuuteen.
Niin pitkään kuin olen elossa ja ajattelen, olet minussa olemassa.
Lämmin halaus sulle kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa kertoa sinulle mitä oikeasti ajattelen. Niistä tärkeistä asioista. Eikä mun tarvitsisi aina vaan höpötellä joutavia.
Olisipa kiva kuulla tai lukea. Joskus kauan sitten oli vain lankapuhelimet, paperille kirjoitetut kirjeet ja tapaamiset. Nyt tapoja kertoa on enemmän kuin koskaan, mutta siltikään kertominen ei aina ole helppoa. Sivusta
Niin aatteleppa jos eiolis edes lankapuhelinta ja täytyisi puhelinkoppia, kolikoita tai telekonttoria lähteä etsimään. Tai jos postimerkit olis loppu ja kioski kiinni.
Aika helppoa sun olis nyt se txt laittaa. Yhtä helppoo kuin se yöllinen hymynaama klo 01:13.
Sanna ja Heli, olette sen porukan parhaimmat naiset. 👍
Jees, muilla ruvuilla ei tee yhtikäs mittään.
Kaipaan sinua ja tukeasi. Pelkään, että ajattelet, että omapahan on elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei ole haluja tavata.
Hittooko sitten kaipausketjuun kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa kertoa sinulle mitä oikeasti ajattelen. Niistä tärkeistä asioista. Eikä mun tarvitsisi aina vaan höpötellä joutavia.
Voisitpa💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tälle ketjulle on tapahtunut? En saa viesteistä mitään selvää.
Koululaisilla kesälomat alkaneet
Epäloogista. Nyt tulisi vanhempien keskittyä kullannuppuihin oikein hyvin. :) On se elämä sellaista. Täydellistä perhe-elämää! :)
Niin pitäisi. Valmistaa maittava aamiainen lapsilleen ennen töihinlähtöä. Kytkeä kodin kameravalvonta päälle ja aktivoida vauvapalstaesto ja näppäimistövakoiluohjelma. Pyytää mummoa käymään puolen päivän maissa tarkistamassa tilanne ja valmistamassa lounasta. Pienistä ei voi koskaan huolehtia liikaa
Ei voikaan, siksi olen aina huolehtinut hyvin. Itse. Arvostan jokaista vanhempaa joka todella huolehtii lapsistaan kokonaisvaltaisesti.
Olisipa kiva kuulla tai lukea. Joskus kauan sitten oli vain lankapuhelimet, paperille kirjoitetut kirjeet ja tapaamiset. Nyt tapoja kertoa on enemmän kuin koskaan, mutta siltikään kertominen ei aina ole helppoa. Sivusta